8. Fejezet

603 45 4
                                    

Jimin szemszög

-Szerinted miért, féleszű?! Mert kibaszottul megbasztad Park JiMint, azért. Ő ott Kim SeokJin - mutatott Jinre. - Ő Min YoonGi, Kim TaeHyung, Jung HoSeok, és végül de nem utolsó sorban bemutatom magam, Kim NamJoon. Mi vagyunk a BTS. Remélem megértetted és kussolsz erről vagy annak nem lesz jó vége ha nem így teszel. - kezdett bele Nam a hegyi beszédébe.

-Nyugodj már le Namjoon! - kiabáltam rá. - Én is belementem! Csak hülye vagyok.

-De baszki Jimin! Elvette a szüzességed! - kezdett bele Yoongi is.

-K-kérlek... fejezzétek be... - suttogtam erőtlenül és könnyeimnek is utat engedtem. Csak folytak le az arcomon. - Ne bántsátok K-Kookot... könyörgöm... Nem ő tehet róla. - hajtottam le könnyáztatta arcom. Ahogy halloták, hogy sírok mindenki csöndbe maradt és nem mozdult egy tapottat sem.

-Oldozatok el... kérlek. - kezdett bele Jungkook mire Jin odalépett mellé és elvágta egy kis szikével a kötelet. - Te vagy Park Jimin? - jött oda mellém Kook. Csak bólintottam egyet. - Sajnálom...

-Én nem. - néztem fel szemébe és elkezdtem nemlegesen rázni fejem. Kijelentésemre felemelte fejét és elmosolyodott. Én is követtem őt.

-Hogy nem vettem észre? - elég közel voltunk egymáshoz. Nem tudom mit szólna hozzá ha most megcsókolnám. - Akkor nincs is barátnőd? - Ja! Tényleg azt hazudtam neki, hogy van egy Park Jimin nevű barátnőm.

-Nincs.

-Akkor... lehetne, hogy... - nehezen fejezte ki magát. Szavakkal tényleg nem egyszerű. Ajkaira hajoltam és lassan mozgattam szám azokon a mézédes párnákon. Belemosolygott a csókba és én is így tettem.

-Igen. - válaszoltam a fel nem tett kérdésekre. Körbenéztem a többieken akik csak döbbenten néztek ránk.

-Gratulálok! - kezdett el bolondozni Tae. Nem véletlenül az az egyik beceneve, hogy "alien". Most is, felállt a dohány asztalra ami majdnem összedőlt alatta, majd kezéből trombita alakot formált és elkezdett szájával a hangszerhez hű hangokat kiadni. Yoongi csak mosolygott, Jin és Nam pedig egymásnak dőlve nézték felváltva Taehyungot és minket.

-Köszönjük. - mosolyogtunk. Kook kezét a derekamra helyezte amitől a testem átjárta a melegség. Boldog voltam, hogy itt van velem. Nem tudom hogyan fogom eltitkolni azt előle, hogy bérgyilkos vagyok de majd valahogy csak megoldom. Annyira nem lehet nehéz. Nem igaz?

{Time Skip}

Namjoonék bejelentették, hogy anyira nem fontos amiért jöttek. Délután már itt sem voltak. Még mielőtt a vonatra szálltak volna, felhívott. Mondtam neki, hogy minden rendben van.

-Én is lassan megyek haza. - mosolygott rám Kook mire bólintottam. Kikísértem az ajtóig majd ott elválltak útjaink. Ahogy becsuktam az ajtót azonnal leültem a földre miközben gondolkoztam.

Hogy a fenébe fogom eltitkolni Kooktól azt, hogy bérgyilkos vagyok, és mi több, rá vadászok?

Mi lesz velünk később?

Ugyanannyira fog szeretni ha megtudja, hogy ki kellett derítenem róla pár dolgot?

Nem tudom még a válaszokat. Gondolatmenetemből 5 hideg ujj és egy kézfej zökkentett ki. Ránéztem Taehyungra aki keserűen rám mosolygott a délután folyamán először. Eddig végig vigyorgott. Mi ez a sivár hangulat így hirtelen?

-Menj el fürdeni. - segített fel a földről. Úgy tettem ahogy kérte. Beálltam a zuhany alá és gyorsan letusoltam majd magamra kaptam egy boxert és végül beültem az ágyba és az instát böngésztem. Nem volt semmi érdekes egészen addig amíg egy képen meg nem akadt a szemem. Jungkook posztolt egy képet. Velem.

JK_03

♥️ 💬 ↗️

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

♥️ 💬 ↗️

TaeV95 és további 2014 személy kedvelte.

JK_03 Nagyon jó veled! Imádlak!

Az összes (54) hozzászólás megtekintése

Na baszki! Igaz nem látszik az arcom mivel annyira nem lehet kivenni semmit, de akkor is! Olyan hülye vagy Kook... Jó... ki lehet venni.

Igaz most haragudnom kéne rá amiért a beleegyezésem nélkül rakta fel a képet de mégis mosolygok, és boldog vagyok amiért engem választott és nem mást. Én tényleg szeretem őt. Megölni? Képetelen lennék rá. Nagyon "jóba" lettünk az elmúlt időben és én ennek nagyon örülök.

Telefonom leraktam a kis éjjeliszekrényemre a készülék mellé. Fülbevalóimat is a szürke bútorra raktam majd álomra hajtottam a fejem. Kookal álmodtam.

-Ahh Kookieh... erőshebben... - nyögtem neki miközben éppen belém helyezte azt a méretes farkat amivel rendelkezik és amitől akármikor képes lennék elmenni.

-De nhem akharlak szhétrepeszteni! - próbál józanul gondolkodni de nekem már az eszemet is elvette a kielégületlenség.

-Khérlek. - könyörögtem neki mire nyelt egyet és felvette azt a tempót amit már megéreztem. Tényleg fájt de csak az elején. A fájdalom hamar eltűnik amikor vele vagyok mivel csak rá koncentrálok.

Zihálva ültem fel az ágyamba. Ránéztem az órára ami reggel 6-t mutatott. Lenéztem alsómra amin egy szép folt ékeskedett. Mondjuk ki ne csöppenne el egy ennyire szexuális töltetű álomtól? Gyorsan bementem a fürdőbe majd magamra zártam az ajtót. Lehúztam boxerem és eleinte lassan majd egyre gyorsabban mozgattam a bőrt hímtagomon miközben arra gondoltam ahogy Jungkook csókokkal hinti be a nyakam minden területét mire megborzongok a jóleső érzésre majd átveszi tőlem a terepet és lassan, kínzó lassúsággal veri ki nekem.

Hamar feleszméltem arra, hogy egy hangos nyögés kíséretében élveztem markomba. Beálltam a zuhany alá és ha már itt voltam gyorsan lefürödtem. Egy szál törülközőben mentem ki a fürdőből. Az ajtó előtt megpillantottam Taehyungot aki éppen az ajtó keretnek volt dőlve. Kicsit megijedtem és meg is ugrottam.

-Baszki majdnem magasabb hangon nyögsz mint egy nő! - kuncogta el magát majd bement a fürdőbe gondolom ő is elment lefürödni. Visszabandukoltam szobámba ahol azonnal benyúltam a szekrényembe. Kivettem egy kék pólót és egy nagyon sötét, de még szürke farmert. Megigazítottam hajam és a fülembe raktam a kis tárgyat amivel ugye tudok kommunikálni Taevel. Miután majdnem kész voltam még a fülbevalómat is beraktam fülembe. Ahogy meg voltam elégedve azzal amit látok a tükörbe úgy kezdtem el összepakolni a táskám. A kis SMG még mindig a tegnapi farmer zsebében pihent de most inkább egy pisztoly mellett döntöttem ha esetleg kéne valami. Kulcsomat és kabátom levettem helyéről majd boldogan vártam a tömblakásba Jungkookot akire nem is kellett sokat várni, hamar megjelent majd együtt mentünk iskolába.

Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/Место, где живут истории. Откройте их для себя