5 ── Ügynök

179 37 31
                                    

ANNIHILATION – ÖTÖDIK FEJEZET

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

ANNIHILATION – ÖTÖDIK FEJEZET

NATHAN ROZANOV

NonStopPhoenix

· · ─────── ·•· ─────── · ·

A hegyes fémhegy könyörtelen csattanással fúródott a céltábla legnagyobb körének szélébe. A félhomályos terem közepén álló nyurga fiú frusztrált sóhajjal vette tudomásul aznapi sokadik kudarcát, miközben leeresztette lába mellé a jobbjában szorongatott íjat, majd két ujja közé csippentve a legutolsó nyíl vékony, hűvös szárát kihúzta azt a tartóból.

Visszalépett a sötét függönyökkel fedett ablak elé, s fekete bakancsát megvetve a padlón felszegett fejjel a céltábla közepét kezdte fixírozni. Most nem hibázhat. Igaz, egyedül volt a teremben, senki nem látta vagy értékelte a találatot, mégis úgy érezte, elviselhetetlen szégyen volna, ha az utolsó lövését is elhibázná. Komor, hidegkék tekintetét le sem vette az apró körről, amely ugyan csak néhány méterre állt tőle, mégis elérhetetlenebbnek tetszett, mint bármi a világon. Sóhajtott egyet, s erősebben kezdett koncentrálni: ellenségeket vizionált a tábla elé, a középpontot homlokuk elejének látta. Hirtelen felajzotta az íjat és lőtt - ám a nyíl most el sem találta el a felállított célt, helyette a szürke falba csapódott, hogy aztán egy fémes pendüléssel a padlóra hulljon.

- Nem fejlődtél sokat, mióta utoljára láttalak - szólította meg a dühösen toppantó fiút valaki az ajtóból. Az íjász meglepetten perdült meg a tengelye körül, miközben övéből egy villámgyors mozdulattal előrántotta vészhelyzetekre tartogatott kését - hogy rögvest vissza is tűzze oda, mikor kis idő múltán felismerte váratlan vendégét.

- Charlize? - pillantott rá hitetlenkedve, miközben sápadt ajkai önkéntelenül széles mosolyra húzódtak.

- Nathan - üdvözölte a lány is boldogan, majd ellökve magát a félfától közelebb lépett, hogy szoros ölelésben részesítse barátját, aki a viszontlátás örömének engedve fel is kapta, és megpörgette párszor a levegőben.

- Hogy kerülsz ide? - mérte végig alaposan az előtte állót a fiú.

- Pont ezt akartam kérdezni - fonta karba a kezét Charlize. - Legutóbb azt írtad, Szentpétervárra utaztál egy küldetés miatt.

- Ha minden utamról beszámolnék SMS-ben, valamelyik ország már rég bekasztlizott volna - csóválta a fejét Nathan. - Nem mellesleg valóban küldetésen voltam, csak épp a múlt hónapban és Srí Lankán.

- Minden rendben ment?

- Volt némi lövöldözés, de nagy vérfürdőt nem rendeztem - vont vállat könnyedén.

𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang