ANNIHILATION – TIZENÖTÖDIK FEJEZET
NATHAN ROZANOV
· · ─────── ·•· ─────── · ·
A bokszzsák akkora csattanással repült neki az edzőterem falának, hogy Nathan kis híján magára ejtette a súlyt, amit a feje fölött tartott. Óvatosan visszahelyezte a tartóra, majd kíváncsian felült; nem kellett sokáig keresgélnie, hogy észrevegye az eszközt csalódottan vizsgáló Silvert.
- Vigyázhatnál az indulataidra - javasolta a lánynak, majd ruganyosan felpattanva a nyaka köré tekert egy törülközőt. - Ha így folytatod, nem marad több zsákunk.
- Ezek a köteleket kéne megerősíteni - feszítette ki a zsinórt a két keze között Reid. - Alig bírnak ki pár ütést.
- Egy szuperkatona viszonylatában már ez is nagy teljesítmény.
Silver a szemét forgatta, és elindult, hogy új zsákot hozzon magának. Nathan vigyorogva nézett utána: az együtt töltött napok alatt kifejezetten megszerette a lányt, mondhatni, Charlize után ő állt hozzá legközelebb a csapatból. Örömmel fedezte fel egymás után közös tulajdonságaikat: határozottság, elhivatottság és lojalitás tekintetében felettébb hasonlóan gondolkodtak, s ezért a fiú előbb tisztelni, majd kedvelni kezdte a brooklynit (nem úgy, mint a milliárdos Tamise Stanley-t, akinek a humorán kívül majdnem minden tulajdonsága felvitte a cukrát).
- Te hogy bírod ezt úgy megütni, hogy elszálljon? - bámult a visszaérkezőre kíváncsian.
- Kéztőből - vont vállat Amerika Csillaga. Nathan gúnyosan felszusszant, jelezvén, ennyire azért nincs elmaradva. - És talán kicsit jobban beleforgok csípővel.
A fiú vállat vont, és igyekezte kipróbálni Silver technikáját. Hátratűrt egy tincset a füle mögé, majd visszahúzódott, és ütött - amint csuklója találkozott a zsák kemény anyagával, érezte, hogy ez egy rettentő rossz ötlet volt.
- Én nem pont erre gondoltam - lépett oda hozzá a lány, s óvatosan a kezébe vette a sajgó végtagot. A másik szőke féloldalas mosolyra húzta a száját, s lassan maga is lepillantott a tenyerére; ez a törődés a nővérét, Izzyt juttatta eszébe.
- Rozanov ügynök! - A frissen érkezett lány hangja olyan parancsolóan csattant a falakon, hogy a két harcos úgy rebbent szét, mint akiket csókon kaptak. A fiú felpillantva még épp látta Charlize mogyorószínű fürtjeit, mielőtt a gazdájuk kifelé indult volna. - A megbeszélés öt perc múlva kezdődik a konferenciateremben. Persze csak ha nincs más elfoglaltsága.
YOU ARE READING
𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴
Fanfiction❝-Hősökre van szüksége a világnak, amit ismerünk. Veszély fenyegeti. Világegyetemet megrengető vad vihar érkezik messziről. Egy olyan csatába keveredett a Föld amit mi magunk nem vívhatunk meg. Kell egy csapat, kik különlegesek. Vadak, olykor tüzese...