ANNIHILATION - MÁSODIK FEJEZET
PAXTON PORT
· · ─────── ·•· ─────── · ·
Reggel 5 óra 30 perc van. Paxton telefonján hangosan szólal meg a Sum41 Noots című száma, ami azt jelenti, ideje felkelnie. Egy morgás kíséretében állítja le a zenét, majd fordul át a másik oldalára. Pechére tegnap este elfelejtette lehúzni a redőnyt, így a felkelő Nap sugarai egyenesen az arcába sütnek.
-Ahj, ezt nem hiszem el.-morogja. Ülő helyzetbe tornássza magát a hatalmas francia ágyon, majd ezt követően egy nagyot nyújtózik, hogy kinyújtóztassa elgémberedett végtagjait. Abban a pillanatban, hogy befejezi már kopogtatnak is a szobája ajtaján.
-Jó reggelt Mr.Port! A reggelit és a kávét kikészítettem az asztalra, a ruhája pedig a gardróbba van előkészítve!
-Köszönöm Jemma!-feleli a férfi reggeli rekedtes hangján.
-Igazán nincs mit! Majd délután találkozunk!
Az idős nő lépteinek hangja távolodik, majd a bejárati ajtó csapódása jelzi, hogy elhagyta a házat. Paxton megdörzsöli a szemeit, aztán kikel a kényelmes ágyból és elindul a fürdő felé. Elégedetten pillant a tükörbe, miután konstallálja, hogy ma reggel is nagyon jól néz ki. Félreértés ne essék Port nem nagyképű, csak ahogy ő szokta mondani: ,,Nem vagyok nagyképű, csak tisztában vagyok az adottságaimmal.”
A reggeli rutinjának elvégzése után félmeztelen testét a konyhába vonszolja, ahol már az asztalra kikészített reggeli pirítós és egy bögre gőzölgő kávé várja. Helyet foglal az asztalnál, majd először nagyot kortyol a szívét megmelengető italból és csak utána lát neki elfogyasztani a házvezetőnő által elkészített reggelit. Jemmát nem sokkal az ideköltözése után vette fel. Ennek már jó pár éve. Az édesanyja halála után az apjával való kapcsolata folyamatosan romlani kezdett. A viták napi rendszerességűekké váltak és azok sokszor tettlegességig is fajultak, így Paxton úgy döntött, hogy a nagyapja által örökölt pénz maradékából megveszi ezt a házat és felbérli Jemmát. Többször felmerült benne a kérdés, hogy jól döntött e és minden alkalommal arra jut, hogy bizony a lehető legjobb döntést hozta meg. Senki sem szól bele az életébe, a háztartás vezetésével pedig nem kell foglalkoznia.
Pár perc alatt elfogyasztja a reggelit a kávéval együtt, a koszos tányért és bögrét a mosogatóba rakja, majd besétál a gardróbjába, ahol már gondosan ki van készítve a mai viselete. Fehér ing, fekete farmer és cipő. Ehhez természetesen nyakkendő és egy méregdrága karóra is dukál. Végül a választása az egyik kedvencére, egy Audemars Piguet-re esik. Ezután magára fújja Tom Ford Vert D’Encens névre hallgató parfümjét, amitől állítólag bomlanak érte a lányok. Nyilván azért szingli még mindig. Miután háromszor is leellenőrizte magát a tükörben, kezébe veszi a táskáját és elindul dolgozni.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴
Fiksi Penggemar❝-Hősökre van szüksége a világnak, amit ismerünk. Veszély fenyegeti. Világegyetemet megrengető vad vihar érkezik messziről. Egy olyan csatába keveredett a Föld amit mi magunk nem vívhatunk meg. Kell egy csapat, kik különlegesek. Vadak, olykor tüzese...