1 ── Shield

466 63 20
                                    

ANNIHILATION - ELSŐ FEJEZET

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ANNIHILATION - ELSŐ FEJEZET

JORDYN NEWMAN

ex_vero

· · ─────── ·•· ─────── · ·


A fiatal férfi egy ideig némán bólogatott az elhangzottakon, és jobbjával már növekedő borostáját simogatta. Számára is igen meglepő, és felzaklató volt amit a varázsló lány állított, de a szakmáját is nézve, és azoknak a titkoknak a birtokában amit az évek során hallott, és látott ugyan csak normálisnak hangzottak. Egymás szemébe néztek, majd rácsapott az asztalára és a lánynak háttal állva tekintett ki irodája ablakán.

- Mindig is furcsálltam, hogy egy padlizsán, here állú lenne a mi hősfiguránk - Sandított hátra. -De akkor is abszurdum némileg az egész.

- Minek hazudnék? Láttam amit akkor, a két szememmel! - Mutatott magára, és az említett testrészére dacosan, de csak egy szemöldök rángatást kapott válaszul.

- Persze Waverly a tini boszi, viszont én magam nem, és ezáltal nehéz bármilyen állást is foglalnom.

- Elsőnek is nem Boszorkány vagyok! - Emelte meg a hangját - Hanem a New York-i szentély mágusa, és Agamoto őrzője!- Követve az előző példáját az asztalra csapott, de pont egy gémkapocsra így kicsit felszisszenve de tartotta a szemkontaktust.

- Agamoto, mint egy world of warcraft karaktere. -Nevette el magát jókedvűen.

Eleanor eleinte hagyni akarta az egészet, hiszen egy fajankónak tartotta aki csak a maga igazát fogja akkor is állítani, de be kellet látnia szüksége van Jordynra, ezért jobb taktika felé nézett. Megszemlélte az irodát asztrális kivetülésben míg a beszélgető partnere továbbra is háttal magyarázott neki. Nagyon sok mindent igaz nem talált, hiszen dokumentumok, és néhány képen kívül kevés dolgot vághatott volna a fejéhez, ami által komolyan vehetné. Mikor úgy vélte csak nem talál semmit ami felmutatható lehetne, a szemetes mellett haladt el, gyorsan belekukkantott és egy huncut mosoly húzódott a szája jobb szegletébe.

- Ezért is tartom még úgy, hogy nincs igazad! - Fordult vissza Eleanorhoz, de a mosoly azonnal lefagyott az arcáról mikor is a kezében tartott egy kis dobozkát.

- Biztosra veszem hogy a buksidban több ellenérv is sorakozik miért tartasz bolondnak az állításom szerint, amitől komolyan se veszel, de talán ez segít - Mutatta fel az üres fagyis dobozt. - Csokis keksz nem rossz, méghozzá Xl-s méret, valaki nagyon elkeserítő életet élhet - Kacagott fel kicsit. Jordyn elakarta venni, de Eleanor elrántotta a kezét. - Mindenki tudja, hogy ilyet a singlie lányok szoktak venni, mikor is depiznek a szobájukban egy romantikus film után. - Jobban szemügyre vette a kis tárgyat, és az oldalán lévő feljegyzéseket olvasgatta.

𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora