ANNIHILATION – TIZENNEGYEDIK FEJEZET
SADIE LAWSON
· · ─────── ·•· ─────── · ·
Sadie Lawson, a Nemzeti Múzeum mögött ült egy furgonban, ahol a tervet ismertette.
- Mindenkinek világos? – kérdezte a fekete hajú lány, lelkesen
- Ebből mit kellett volna értenünk? Idézem, hogy mit mondtál. „Kerüljük azokat, akik nem a csapat tagjai, mert lehet biztonsági őrök, és ne széledjünk szét nagyon." Sadie, ezt a hülye is megérti – közölte Tamise, kissé lerombolva Sadie lelkességét
- Mire kiszállunk innen, kinyit a múzeum, nem gondolod? – vetette oda Charlize Nathan-nek, aki csak egy vállvonással válaszolt.
- Miért Sadie vezeti ezt az akciót? – sóhajtotta Silver, majd felhúzott a fejére egy baseball sapkát, és egy napszemüveget is feltolt az orrára – Mostmár tőlem bemehetünk.
- Egy pillanatot kérek, amíg kikapcsolom a riasztókat, majd jelzek, hogyha jöhettek – ugrott ki a furgonból Sadie, és óvatos léptekkel beszaladt a múzeumbaTudta, hogy rosszat cselekszik és ha lebuknak, ő lesz az első, akit visszaküldenek a börtönbe tárgyalás nélkül. Amikor Sadie elvállalta ezt az egészet, akkor azt gondolta, hogy majd a törvény másik oldalán csak jobb dolgokat tehet. Erre, most utasítják, hogy törjön be a Nemzeti múzeumba, hogy ellopjanak pár régi hacukát?
Igazából Sadie nem erre számított, de legbelül örült neki, hogy végre valamiben hasznát veszi a különös csapat.A Lawson Lánynak egész egyszerűen ment a bejutás.
Pár nappal ezelőtt, ellopott egy kártyát az egyik itt dolgozótól, hogy biztosan sikerüljön az akció. Amint lehúzta a leolvasón, egyszerűen csak kinyitotta az ajtót, és belopakodott a biztonsági helységbe.
Ott újraindította a számítógépet, és néhány egyszerű kattintással, ki is iktatta a rendszert.
Gyorsan kifutott az épület elé, és intett a furgonban ülöknek.
Sorban kiszálltak az autóból, elég furcsa látványt nyújtva.
Először, Eleanor mászott ki a furgonból, utána pedig Tamise lépett ki, akit Silver követett. A szőke nő arcán napszemüveg virított, annak ellenére, hogy éjszaka közepe volt, és csak az utcai lámpák fénye világították meg az arcát. Egy pillanatra levette a sapkáját, hogy megigazítsa a kócos copfját, majd belépett a nagy múzeumba.
A kettő nő után, Nathan lépkedett szorosan Charlize mellett haladva, és kettőjük közül, a második alig bírta ki, hogy ne ugrálva menjen be az épületbe.
Mögöttük, K'Mesda lépkedett, feltűnő ruhában, és az ujjain még mindig élénk színű körömlakk virult.
A sort, Brooklyn, Tordis és Jordyn zárta, akik a szokásos holmijukat viselték. Brooklyn arcán látszódott, hogy nem szívesen van ott, és az arcán óriási félelemmel ballagott be a modern múzeumba. Tordis és Jordyn magabiztos mosollyal lépkedtek, kicsit túl sok önbizalommal is, mert hiába lett kikapcsolva a riasztó, félő volt, hogy ígyis lebuknak.Egy dolog biztos, érdekesen néztek ki. És nem éppen úgy, mint a világ megmentői, hanem egy csapat bolond, akik nem tudják mit csinálnak. Ebből annyi az igazság, hogy ténylegesen csak Sadie tudta, hogy hogyan ne bukjanak le, mert már járatos volt a dologban, de nem tudta normálisan elmagyarázni a csapat többi tagjának.
Vett egy nagy lélegzetet, majd követte a többieket.A tákolmányban rengeteg gyönyörű festmény és szobor díszelgett, de tudták, hogy nem jó helyen járnak, mert a ruhák amiket kerestek a múzeum hátuljában vannak. Eleget tanulmányozták a térképet, amikor a tervet eszelték ki. Sadie álmából felkeltve is el tudná mondani, hogy mi merre van, mintha egy tárlatvezető lenne.
A fekete hajú lány, kicsit lemaradt a csapattól, és lassabban haladt mint a többiek. Teljes mértékben a kételyei gödrében volt, és hirtelen egy kis szorongás telepedett a mellkasára. Életében először azt érezte, hogy nem jó amit tesz. Ami nevetséges, igaz? Azért törtek be, hogy ellopják azokat az eszközöket, amik szükségesek Thanos legyőzéséhez. Sadie fiatal kora óta bűntudat nélkül tulajdonított el dolgokat, miért most érzi először azt, hogy nem jó ezt tenni? Nem tudta volna hamarabb, hogy időben észrevegye azt, hogy rossz cselekedet lopni? Miért éppen most? Hiába kérdezgette magától ezeket Sadie, nem tudott választ adni a kérdéseire.
- Hahó, föld hívja Sadie-t! – húzta el a tenyerét a lány arca előtt Tordis – Annyira csendben vagy, tőled ez nem megszokott.
- Honnan tudod? Nem ismersz. – szólalt meg Sadie halk hangon – Egyébként is, miért nem keresel valamit, amivel tudod sokkolni Thanos-t?
- Igazából, eltévedtem – nevetett fel a boxoló lány – majd láttam, hogy te itt vagy, és csak úgy bambusz a semmibe.
- Rendben, akkor gyere utánam – indult el Sadie – Bocsánat a gorombaságért.
- Semmi baj, sokkal durvábbakat is megkaptam már, amikor megvertem valakit a ringben.
- Oh, értem – kuncogott Sadie
A kettő lány egymás mellett ment a kiállításig, ahol már a többiek a dolgokat nézték.
Sadie nem tudta, hova nézzen.
Tamise egy vaspáncélt figyelt szemrebbenés nélkül, ami felett egy óriási Vasember felirat volt.
K'Mesda egy nyakláncot bámult, mellette egy sötét bőrű ember fotójával. Sadie tudta, hogy az a Fekete párduc jelmez, jól megfigyelte Eleanor minden szavát, amikor a ruhákról mesélt.
- Wakanda, légy áldott – suttogta a szupermodellTordis egy kalapácsot, Charlize egy íjjat, Silver egy piros és kék színű pajzsot nézett ki magának.
Sadie pedig akkor látta meg a hangya jelmezt.
Ami egy vörös színű kezes-lábas volt, rajta egy ezüstös színű övvel. Ezt nézte ki magának a csapat első találkozásánál is, és most jött rá, hogy ez a ruha sokkal szebb, mint a mágus lány rajzain.
Első látásra megszerette a jelmezt, és elhatározta, hogy ő lesz a hangya.Nathan, amikor meglátta hogy mi jutott neki, elszörnyedt arccal figyelte az üveget. Kettő darab fém bot volt, egy latex ruha mellett. A bábu felett a fekete özvegy felirat volt olvasható.
- Mizu, langyikám? – vetette oda Tamise, mire az egész csapat nevetésben tört ki- Szerintem haladjunk, törjük szét az üveget, szedjük ki a dolgokat, és fussunk! – szólt Charlize
- Nem kell ennyire akció filmesre venni a figurát, ha megnyomok egy gombot, kinyílik egy ajtó, és akkor betudunk menni a kiállításos tárgyakhoz, simán elhozzuk őket, és utána rohanunk. – nyomta meg a gombot Sadie, mire a falon lévő ajtó kinyílt, és mindenki ki tudta szedni azt a tárgyat, ami neki jutott.
Brooklyn nehezen beletörődve abba, hogy a zöld szörnyeteg a bosszúállók közül nem hordott magánál semmilyen fegyvert, csak a mérhetetlenül nagy erejét nagyot sóhajtott.- Reid attól, hogy baseball sapka van a fejeden, és napszemüveg takarja az arcodat, nem leszel láthatatlan! – hallatszott ki a kettő amazon veszekedéséből Tamise hangja, amit Sadie egy kis mosollyal díjazott.
A csapatnak mostmár van felszerelése, ezzel még jobban egy igazi szuperhősöknek néznek ki.
Sadie azzal a gondolattal hagyta el a múzeumot, vállán a hangya jelmezzel, hogy ők már egy szuperhős csapat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴
Fanfic❝-Hősökre van szüksége a világnak, amit ismerünk. Veszély fenyegeti. Világegyetemet megrengető vad vihar érkezik messziről. Egy olyan csatába keveredett a Föld amit mi magunk nem vívhatunk meg. Kell egy csapat, kik különlegesek. Vadak, olykor tüzese...