ANNIHILATION – TIZENEGYEDIK FEJEZET
TAMISE STANLEY
· · ─────── ·•· ─────── · ·
Tamise elegánsan parkol le a Bleecker Street 177 A szám alatt lévő furcsa kinézetű épület előtt. A lány lehúzva narancssárga színű, méreg drága autója ablakát bámul a Szentélyre, ahova egészen pontosan fél órával ezelőttre volt hivatalos. Nem sieti túl a dolgokat, lazán kiszáll a járműből, kézbe veszi forró whiskys kávéját, meglobogtatja sötét barna tincseit, majd fel véve vastag keretes átlátszó üvegű pilótaszemüvegét kitárja a hatalmas kétszárnyú ajtót.
- Csá! - mutat béke jelet az ajtó mellett ácsorgó Eleanornak.
- Késtél! - jelenti ki határozottan a mágus lány. Karjait összefonja melle alatt és dühösen nézi a milliárdost.
- Most mit számít az a pár perc? - von vállat, majd körbe néz a helyen - Jó ég milyen régi itt minden... Néha szellőztetni is kéne ám, mert eléggé nagyi és füstölő szag van itt! - sétál közelebb a kerekasztalhoz ami körül, már majdnem az összes széken ül valaki - Helló, Sir Lancelot! Hogy vannak ma a Kerekasztal Lovagjai? - foglal helyet Jordyn mellett. Közben végig méri a jelenlévőket és örömmel konstatálja, hogy a SHIELD rendszeréből eltulajdonított adatok alapján mindenkit egy pillanat alatt megismert. Legalább nem kell majd a bemutatkozással húznia az időt...
- Stanley, most nincs időnk viccelődni! - szidja le kissé ám ajkai szélén ott bujkált egy apró mosoly, amit ha akarta volna se tudná letagadni. Tamise ezt megjegyezi, hisz jó az ilyen apró gesztusokat észben tartani - Most, hogy végre Tamise is képes volt ide tolni a formás kis popsiját, kezdhetjük is!
- Jó lenne, mivel én nem igazán tudom miről van szó! - szólal meg igazán kulturált stílusban Tordis Osmondotter. Fekete trikót visel, rajta egy villámmal, haja laza dupla fonatba fogva, az egyik végét kezei között tartja.
- Harminc perccel ezelőtt is kezdhettünk volna, ha valaki időben ideér... - forgatja meg szemeit Silver Reid, aki közvetlenül az asgardi lány mellett ücsörög. Egyenes háttal ül a kényelmetlen széken, arcán látszik, hogy rettenetesen feszült. Tamise szöges ellentéte a lány, és ez mind kettejüknek azonnal feltűnt.
- Ezt úgy mondod, mintha nem lennék teljes mértékig tisztában a dolgokkal! - rakja fel az asztalra lábait Stanley, mire Eleanor ismét elég csúnyán néz rá.
- Na erre kíváncsi vagyok! - nevet fel Charlize Bryant. Kicsit megigazítja szétcsúszott copfját, majd vigyorogva hátra fordul és Nathanre pillant. A szőke fiú eltolja magát a faltól, majd közelebb jön a társasághoz és csak aprót bólintva jelezi azt, hogy őt is nagyon lázba hozta Tamise hatalmas tudása. Végig méri őt, és alig láthatóan - már ha tényleg így történt, elmosolyodik. Tamise ezt bóknak veszi, így mosolyogva kezd beszélni.
BINABASA MO ANG
𝐀𝐧𝐧𝐢𝐡𝐢𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 ⋆ 𝘈𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴
Fanfiction❝-Hősökre van szüksége a világnak, amit ismerünk. Veszély fenyegeti. Világegyetemet megrengető vad vihar érkezik messziről. Egy olyan csatába keveredett a Föld amit mi magunk nem vívhatunk meg. Kell egy csapat, kik különlegesek. Vadak, olykor tüzese...