Mi Ha***
Huarghh!! Dah pukul berapa ni? Boleh pula aku tertidur.Dahla sejak balik sekolah tdi aku belum mndi lagi.
Flashback~~~~
"Suho,petang ni kau teman aku gi shopping,boleh?"
"Boyfriend kau kan ada,"
"Alah,aku dh selalu pergi ngan dia.Nnti dia bosan pula,"
"Yoon Ji kan ada,"
"Klau prgi dgan dia,nnti boleh jdi gila,"
"Chanyeol?"
"Takleh,dia bnyak membebel,"
"Kau ni dh knapa? Selama ni tak pernah pula kau nk desak aku mcam ni.Dlam bnyak2 orang,aku jugak yg kau nk ajak?"
"Suho..ngan aku pun kau nk berkira?"
"Yalah..kul 5 nnti aku ambil kau kt rumah.Jgan lambat.Klau tak,nnti aku balik.Takyah shopping2.Dahla,mak aku tunggu kat rumah tu.Jumpa petang nnti,"
End of Flashback~~~
Ha'ah,la.Aku dh janji ngan Suho.Baik aku pergi mndi cepat sebelum Min Ah menggedik nk ikut sekali.
Pukul 5.00 p.m.###
Suho***
Okay,dh hensem.Betulkan rmbut sikit."Oiit..hensemnya.Tapi,kau tak romantik ah.Bukannya nk tolong bukakan pintu untuk aku.Ni aku pula yg kna buka sendiri," Kata Mi Ha kpadaku selepas menutup pintu kereta aku.Aku tak perasan langsung bila dia masuk.Tapi..dia ckap aku hensem tadi? Ah,siapa kisah? Kai tu mungkin tiap2 hari dia dpat dengar Mi Ha berkata begitu kpada dia."Buat apa? Boleh je kau masuk sendiri,kan? Dahla aku datang ambil," Cehh..kena buat2 garang sikit.Nnti dia ingat aku dh cair selepas kena puji."Garangnya..kau tak mkan lagi,eh? Takpe,nnti kita aku belanja," Mi Ha berkata kpada aku.Sabar jelah, Suho..
###################
Kai***
Hari ni,kena teman omma pergi shopping.Sabar je lah.Dah aku sorang je yg free,nk buat mcam mana.Smpai je kat tmpat shopping,aku ikut je kat mana omma aku pergi.Dah mcam bayang2 dia pula.Sbenarnya,aku bosan jugak asyik jalan mcam ni je.So,aku curi peluang untk masuk dlam kedai buku.Psstt..bkan nk cari buku rujukan,tpi nk cari komik..hehehe.Sdang aku asyik duk cari buku yg best,aku pun nmpak seseorang yg aku memang kenal gilerr.Kim Joon Myeon a.k.a Suho.Dia sdang berdiri kat dpan rak buku rujukan bersama..yeoja chingu aku?! Apa diorang buat kat sini? Aishh..tiba2 pula rasa geram.Beberapa minit kmudian,aku nmpak Suho brjalan meninggalkan Mi Ha di dlam kdai buku.Sah! Tentu nk gi toilet.Aku apa lagi? Ikut la!
Suho***
Tiba2 je rasa nk buang air.Aku pun beritahu Mi Ha yg aku nk gi toilet.Selepas melaksanakan segala hajat,aku ke sinki untk mencuci tangan.Kmudian.."Yo! Kim Joon Myeon!" Kai menyapa aku.Mcam mana dia boleh ada kt sini.Jgan smpai dia nmpak Mi Ha ngan aku sdahla."Eh,Kai.Buat apa kat sini?" Aku menyoal Kai."Teman omma aku shopping.Kau sorang je ke?" Alamak,dia tanya aku mcam tu! "Ha? Ya,sorang je.Bro,aku minta diri dulu.Lgipun aku kena balik awal.Jumpa esok," Kata aku smbil menepuk bahunya.Dah tak sanggup! Nnti mcam2 pula soalan yg akan keluar.Aku pun terus meninggalkan Kai.
YOU ARE READING
Suho,saranghae!!
FanficCha Mi Ha seorang plajar yg sgat brdisiplin shingga dlantik sbagai pnolong ktua plajar Donghee High School mnakala Suho pula sbagai ktua plajar.Mreka blajar di dlam klas yg sma dan hbungan mreka jga bleh dkatakan agk rpat.Mreka ska brgurau senda shi...