2 Tahun kemudian★★★
SUHO~~
Seronok kehidupan aku sekarang.Bukan sahaja aku dah dapat gadis yang aku suka tetapi.......huhuhu..baru je lepas kahwin dua hari lepas.Seronok dan meriah gila! Semua rakan sekelas datang.Aku ngan Mi Ha kahwin pun,tak ada rasa penat ataupun susah langsung.Aku berterima kasih sangat kat Yoon Ji,Lay,Baekhyun,Chanyeol dan..Kai.Dia pun dh ada pasangan sekarang ni.Dengar kata,nak kahwin tahun depan.Jumpa kat Australia.Tapi,budak Korea juga.Lee Hye Joo,cantik orangnya.Memang padan sangat dengan Kai.Aku dah cakap kat Kai,memandangkan dia tu jauh,aku tak kisah kalau dia tak datang ke majlis perkahwinan aku,pun.Tetapi,dia berdegil juga.Sanggup ponteng kelas.Hahaha..kitorang budak universiti tau? Pasal perkahwinan ni,mak bapak aku ngan omma Mi Ha yang urus.Untung kan? Hahaha.."Oppa sihat tak ni? Takutlah saya tengok.Duk depan cermin,sengih sorang-sorang.Are you okay?" Tegur bini aku yang cantik jelita,Cha Mi Ha."Tentulah oppa sihat.Kalau sakit,siapa nak jaga Mi Ha? Mi Ha perlukan oppa kan? Ingat tak dua tahun lepas,Mi Ha cakap macam tu kat oppa masa oppa luahkan perasaan oppa terhadap Mi Ha?" Soalku sambil memeluknya dari belakang."Bila? Mi Ha tak ingat langsung.Mi Ha cuma ingat waktu oppa silap peluk perempuan lain masa majlis akhir tahun kelas kita je," Usik Mi Ha.Aduhh..kena ceritalah ni nampaknya.Masa tu,ketika majlis akhir tahun kelas aku.Boleh dikatakan,majlis perpisahanlah.Mi Ha pakai dress warna hitam.Aku keluar sekejap borak-borak ngan Chanyeol.Lepas borak,aku masuk balik ke dalam dewan.Aku nampak perempuan yang pakai dress warna hitam,hampir sama ngan Mi Ha.Waktu tu,perempuan tu tengah ambil makanan.Aku terus peluk dia daei belakang.Perempuan tu memandang aku dengan dahi yang berkerut.Aku terkejut gila! Aku pun terus meminta maaf ngan perempuan tu dan beritahu dia yang aku ni tersilap orang.Aku mencari Mi Ha.Rupa-rupanya dia tengah syok gelakkan aku.Aku pun apa lagi? Sampai je kat dia,aku bagi kiss. Baru dia tahu,siapa itu Kim Joon Myeon.Hahaha! "Oppa? Tak ingatkah?" Kata Mi Ha,menyedarkan aku dari lamunan yang entah apa-apa."Ada yang nak kena ngan oppa ni!" Mi Ha terus melepaskan diri daripada pelukanku dan melarikan diri ke dalam bilik.
Chanyeol~~~
Indah betul pagi ni.Manalah bini aku ni? Eh..bukan bini! Entah berapa tahun lagi dia akan jadi bini akulah.Tak payah pura-pura tak tahulah,Yoon Ji lah tu.Aku ingatkan aku bertepuk sebelah tangan,je sebelum ni.Nasib baik Mi Ha bocorkan rahsia Yoon Ji.Hihihihi..barulah aku tahu yang Yoon Ji pun sukakan aku.Apa lagi,lari keliling sekolahlah aku.Huhuhu..happy sangat.Aku pun confess kat dia waktu pulang,hari terakhir sekolah,kat rooftop.
Flashback##
"Yoon Ji,awak tahu tak apa tujuan saya bawa awak kat rooftop ni?"
"Tak.Kenapa sebenarnya?"
"Awak sukakan saya,kan?"
"Ha? Siapa yg cakap macam tu?"
"Betulkan? Awak takyah nak malulah.Sebab..saya pun sukakan awak,"
"Awak jangan nak main-mainlah,"
"Betul.Saya sukakan awak sejak dari dulu lagi.Percayalah,"
"Chanyeol..,"
"Sudikah awak menjadi teman wanita saya? "
"Sudah tentu,Chanyeol!"
Begitulah.Adilkan? Suho dapat apa yang dia nak.Tak mungkin aku tak bolehkan? "Park Chanyeol? Saya tunggu awak dari tadi lagi? Bila nak bertolak,ni?" Soal Yoon Ji.Aku tak perasan,bilalah dia masuk dalam kereta ni.Aku nk bawa dia jumpa omma ngan appa aku sebenarnya.Sebab tulah aku datang jemput dia ni.Aku ciao dulllluuu..
---------------------------------------------- --------------------------------------------------
Begitulah kisah kehidupan mereka.Mereka memang kawan sampai matilah.Buktinya,Suho,Mi Ha,Lay,Yoon Ji,Chanyeol dan Baekhyun belajar di universiti sama.Kai pula,walaupun jauh,mereka tetap berhubung.Memang takkan pernah jauh di hati.Huhuhu..
Haii!! Saya tak tahulah best or tak last chapter ni.Tapi,sy sudah buat yang terbaik.Hope korang suka..Terima kasih kepada sesiapa yang sudi baca dari awal lagi.Terima kasih tak terhingga kepada yang vote.Saya sayang korang! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Suho,saranghae!!
FanfictionCha Mi Ha seorang plajar yg sgat brdisiplin shingga dlantik sbagai pnolong ktua plajar Donghee High School mnakala Suho pula sbagai ktua plajar.Mreka blajar di dlam klas yg sma dan hbungan mreka jga bleh dkatakan agk rpat.Mreka ska brgurau senda shi...