4. ♠Geç Kaldın Bebeğim♠

692 75 65
                                    

İNSTAGRAM. @ hayal_crtk  (takip edelim)

İFTİRALARA GEBE HAYATTA BİR DİLSİZ ŞEYTANDA SEN OLMA...































    ♠GEÇ KALDIN BEBEĞİM

Cehenneme adımını atmış cennet sonuçlarınada katlanacaktı... ama nerden bilebilirdi ki sonuçların bu kadar acı olacağını , nerden bilebilirdi ki sonuçların bu kadar ölümcül olacağını...

Ruhu karanlığa boyanmış bedenler ölümlerini dilediler... Azrail gelmedi...
Ruhları ona geldi...

ölmek için...



"Hassiktir"

Şu an salaklığın kitabını yaz deseler destan çıkarırdım önlerine , hemde 5 dakikada çünkü salaktım... , dur canım o kadarda salak değilim şimdi sadece planım biraz başarısızdı , ne diye çete başının odasına uyurken giriyorsam...

Üzerimdeki adam safir mavisi gözlerini gözlerime dikmiş her hareketimi incelerken ben korkumu belli etmemek için resmen altında kıvranıyordum , iki elini kafamın yanlarına koyup zayıf bedenimi bacaklarının arasına sıkıştırmış ve kaçmamı engellemişti. Allah'ım sen yardım et şurdan kurtulayım
Duman'ı öpeceğim ayağına kandırıp kaçtığım için özür dileyeceğim , Doktordan yüzüne yumruk attığım içinde özür dileyeceğim ve sayfasını heklediğim o ünlü markayada bir özür mektubu yollayacağım , sonra sırf bir yıl önce bana kahve içmeyi teklif eden adamın erkekliğine kaynak kahve döktüğüm için ondanda helallik alacağım... aslında o adam evli olduğu halde bana kahve teklifi gönderdiği için o sıcak kahveyi hak etmişti , düşündümde iyi yapmışım... ama adamın cinsel hayatınıda altı aylığına bitirmem sanırım biraz canice olmuştu. Neyse bunlar geçmişte kaldı yinede iyi yapmışım...

Odanın ışıklarının birden açılmasıyla karanlığa alışan gözlerim istemsiz kapanmıştı , gözlerim ışığa biraz alışınca açıp unuttuğum şeytana baktım sanırım ışığı yatak çekmecesine bağlı bir düğmeden açmıştı , ışıkta safirleri meydana çıkarken yüzündeki peçeyi görmek beni sinirlendirmişti , o peçe çıkmadan bana rahat yoktu... saçlarımı kesecek olan bu adamın peçesi öyle yada böyle çıkmalıydı...
Şeytan ellerini kafamın yanlarından çekip ağırlığını fazla üzerime vermeden karnıma oturdu hatta oturdu bile diyemem onun gibi iri ve uzun boylu bir adam üstüme otursa eminim nefes bile alamazdım ama şimdi sadece varlığını hissediyordum, varlığını hissetmek bile bedenimi geriyordu bu kadar yakın olmak beni endişelendiriyordu. Ya bana bişe yaparsa eminim ki ona karşı koyamazdım oldukça iri ve yapılı duruyordu. Allah'ım sen yardım et.

Gözlerimi safirlerden çekmediğim adam sonunda gözlerini benden alıp kafasını kaldırmış ve yatağın dayalı olduğu duvara bakar olmuştu orda bir saat olduğuna emindim. "Üç dakka"  ağzından dökülen kelimeler sanki uçuşup harf harf kalbime tosluyordu ne demek üç dakka ! Deminden beri yatakta napmıştıkta zaman bu kadar çabuk geçmişti. Yoksa bu adi adam beni kandırıyormuydı.

"Yalan odaya girdiğimde en az 10 dakkam vardı üç dakkam kalmış olamaz" kaşarımı çatıp çirkefçe söylenmemle safirleri yine umursamazca bana odaklanmıştı.

"Salak olduğunu biliyordum bu arada iki dakkan kaldı" içinde sadece aşşağalama olan sen tonu beni kızdırmaya yetmişti , ben Efser PUSZAR salaklığı sana yedirecek kızıl...

ŞEYTAN ♠Los Gemelos Serisi♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin