y/n: merhabalar..bolumu yukaridaki muzik esliginde okumanizi siddetle tavsiye ederim. keyifli okumalar💜
Panjurları sıkıca kapalı pencerelere baktım. Gözyaşlarımı sildim ve arkamı döndüm, bomboş yolun ortasında yürümeye başlayarak evden uzaklaştım.
Jungkook ortadan kaybolalı iki hafta olmuştu.
Her gün her saat telefonunu aramıştım ama telesekreter hep aynı şeyi söylüyordu, aradığım numara kullanılmıyordu. Arkadaşlarından evinin adresini öğrenip şimdi içinde olduğum sokağa kadar gelmiştim. Buraya nerdeyse her gün uğruyordum ama hiçbir değişiklik yoktu. Panjurlar ve ışıklar kapalıydı. Evde kimse yaşamıyordu.
Evime döner dönmez odama çıktım, penceremin önünde durup sokağa bakındım. Havalar iyice ısınmıştı. Güneşin batmasına rağmen çocuklar dışarıdaydı, oyun oynuyorlardı. Çocuklardan biri kaldırıma oturmuş arkadaşlarına gülüyordu, elinde kıpkırmızı bir elma şekeri vardı.
Gözlerimi sıkıca kapattım ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Jungkook'u çok merak ediyordum. Neredeydi, ne yapıyordu, neden bir anda gitmişti? Beni düşünmüyorsa da takımı düşünmeliydi. Bir an önce geri dönmeliydi.
Penceremin önünden ayrılıp masamın başına geçtim. Biraz sonra annem geldiğinde beni ders çalışırken bulamazsa kızacaktı, adım gibi emindim. Jungkook'tan haber alamadığım için dikkatim dağınıktı, annem de bunun farkındaydı. Yine de belli etmemeye çabalıyordum.
Kitabıma fark etmeden yazdığım karalamalara baktım. Sürekli Jungkook'un adını yazıp soru işaretleri bırakıyordum. Kendime inanamayıp silgimi aldım ve yazdığım bütün karalamaları silmeye başladım. Sildiğim yerler iz bırakıyordu. Ne kadar bastırsam da izi kalıyordu, kalbimde bıraktığı gibi iz bırakıyordu.
Birden kitabı kapattım ve yatağa girdim.
Hiçbir şey düşünmeden uyumak istiyordum.
....................................
Günler hızla geçiyordu. Haftaya balo, sonraki hafta ise üniversiteye giriş sınavı vardı. Sınav yaklaştığı için teneffüs aralarında bile nefes almıyorduk.
Öğle arası için sınıftan çıkmak üzereyken Matematik öğretmenimiz içeri girmişti. Hepimize yerimize oturmamızı söyleyip duyurusuna başladı,
"Bu akşam ders çıkışından sonra 4 saat etüt olacak. Umarım hepiniz katılırsınız çünkü sınavdakine benzer sorulardan çözeceğim. Katılmanız yararınıza!"
"Tamamı soru çözümü mü olacak hocam?" diye sordu yanımdaki Chaeyoung.
"Evet. Bugün sadece soru çözeceğim."
Sooyoung sessizce kıkırdadı, "O zaman ben kalmıyorum."
Sooyoung her ne kadar sessiz konuşsa da hoca söylediklerini duymuştu, "Sınavdan iyi bir sonuç almak istemiyorsun herhalde Sooyoung?" diyip sınıfa döndü, "Etütü kaynatmanıza izin vermeyeceğim. Bu yüzden de sadece ciddi olup başarılı olmak isteyenler katılsın!"
"Peki ya Jungkook?" diyiverdim birden. Bütün gözler bir anda bana dönmüştü. Neden aklıma gelmişti, neden böyle bir şey söylemiştim ben de anlayamamıştım.
Hocamız gözlerini kaçırdı, "J-Jungkook.." diyip sınıfa döndü, "..biliyorsunuz bir süredir yok. Bugün sabah da okuldan kaydını sildirdi. Bilmek istersiniz belki.." dedi sessizce.
Sıramdan bir anda kalkıp hocanın masasına ilerledim, "N-nasıl yani?" Sesim titriyordu ama önemsemedim, "..kaydını nasıl sildirebilir? Onun da iki hafta sonra sınavı yok mu, bunu nasıl yapabilir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] survive » jungri
Fanfic"Beni unutmaya çalıştığını biliyorum. Bu yüzden sanırım sana izin vereceğim." Jungkook x Yeri Tür: Slice of life ✐07.07.2019 ✎10.12.2019 #1-btsvelvet /09.11.2019/ *yazılan mesleki ve tıbbi terimler kurgu amaçlıdır.