Kapitola 4

184 21 0
                                    

,,Blíží se. Cítím jejich pachy." pronesl Duke.

Ametyst, který toto uslyšel vyskočil na tlapky. ,,MAMINKA! TATÍNEK!" štěkl nadšeně.

Kovu však na jeho jásání zareagoval výhružným zavrčením: ,,Ztichni!"

Bílý vlček tiše zakňučel, stáhl ocásek mezi zadní tlapičky a přikrčil se.

Kovu se otočil k Dukovi. ,,Dobrá. Jdi naše hosty přivítat." ušklíbl se.

Vittany mlčky pozorovala Saphire, která se snažila dostat k Amethystovi tak, že se k němu za Kovuovými zády přibližovala. Ale skončilo to tak, že ji žlutooký vlk smetl ocasem stranou.

Malý vlček se smutně rozhlížel po noře, ve které ho drželi. Chtěl být zpátky doma, u rodičů a sestry.

Proč ho vlastně vůbec unesli? Co tím získají? Co chtějí udělat jeho smečce, rodičům, sestře?!

Smutně zakňučel a stočil se do klubíčka ve snaze alespoň na chvíli se poddat spánku aby nemusel vidět ani slyšet ty zlé vlky.

Duke přikývl a rozběhl se k hranicím. Bělosrstí vlci se blížili.

Jakmile překročili pachové stopy svého území, do čenichu je začal štípat pachy vlků z Kovuovy smečky.

Černouchá vlčice se přímo hnala. A jakmile byli na území Kovua, její rychlost se zdvojnásobila. Mateřský instinkt jí napovídal kudy jít, ačkoliv to tady vůbec neznala a nevěděla, kudy běžet.

Tion svou družku následoval a nehleděl na to, že on i jeho družka předběhli dvé sestry. Chtěl zjistit o co Kovuovi šlo dostat Ametysta zpět a zmrzačit každého, kdo se mu pokusí ublížit. Jeho tělem kolovala krev neuvěřitelnou rychlostí a hnala ho dál za pachem jeho syna, který byl skoro nezřetelný kvůli tomu, že ho překrývaly všechny pachy vlků druhé smečky.

Kiara i Liria nechaly Belle i Tiona běžet první. Chápaly jejich počínání i když ani jedna nevěděla, jak se dva druhové cítí. Dokázaly si však představit, že to není jednoduché- vědět, že smečka plná vlků, kteří nehledí na city ostatních, dělají naschvály a snaží se přebrat území, drží někde jejich malého syna.

Běželi nepřetržitě. Touha získat malého Ametysta zpátky byla velká. Nejen rodiče, ale i dvě vůdčí sestry chtěly aby se malý vlček vrátil zpátky k nim do smečky. Byl to nejen člen smečky, ale i člen rodiny... Rodiny, kterou Kiara, Liria, Tion, Belle, Ruby a Ametyst tvoří. Drží je při sobě přátelství a síla, kterou společně měli.

I když byl Ametyst vlče, pro smečku byl důležitý. Vlčata byla naděje budoucnosti smečky, že smečka nezanikne. A tohle vnímala i čtveřice. Samozřejmě Belle a Tion o svého syna přijít nechtěli. Nikdy by si neodpustili, kdyby ho nezachránili včas, kdyby zemřel...

Ne! Na tohle teď nesmí nikdo myslet! Ametyst žije! Musí žít!

Duke už je měl nadohled. Jejich bílé kožichy nešly přehlédnout.

V duchu zavrčel. Nesnesl je. Ale nemohl nic dělat. Nejradši by se jich všech zbavil. Kovu kvůli nim překračuje všechny meze. A navíc tím ohrožují Saphire- jeho malou dceru.

Zastavil, když už byli kousek od sebe.

,,Kde je náš syn?!" vyštěkla agresivně Belle.

Duke v duchu zanadával, ale na venek zůstal ledově klidný. ,,Klid. Ten prcek je v pohodě."

Tion tiše zavrčel.

'Klid?! KLID?! To snad nemyslí vážně?!' pobouřila se Belle. Tion si jejího napětí všiml a mírně do ní drkl bokem.

Kiara si odkašlala a postoupila dopředu. ,,Se sestrou předpokládáme, že Kovu nám chce něco říct. Jinak byste Ametysta ani vaše vlče neohrožovali." Mírně se zamračila.

,,Samozřejmě. Proto mě sem Kovu poslal. Mám vás přivést do tábora."

,,Tak tedy... Věd nás." řekla ledově Liria.

Belle měla co dělat aby nezačala osočovat vůdčí sestry z tohoto klidu. Její vlče má Kovuova smečka. A ony?! Ony jsou klidné! Černouchá vlčice zuřila a byla strachy bez sebe.

Duke šel v poklidu pomalým krokem. Chtěl vědět, kolik toho matka Ametysta vydrží.

Belle tiše vrčela, srst měla zježenou a držela se tesáky drápy, aby na Duka nevystartovala a na místě mu nerozervala hrdlo. Věděla ale, že o tohle Dukovi jde- vyprokovat ji. A také jí došlo, že kdyby ho opravdu napadla, tak by už Ametysta nikdy neviděla.

,,Hni s sebou!" zavrčel Tion, kterému pohár trpělivosti přetekl.

Duke se ušklíbl a ignoroval ho.

Belle se ošila aby v sobě ten vztek držela.

Kovu se v duchu zlomyslně zasmál, když uviděl Duka a skupinku bělosrstých vlků, kteří šli za ním.

'Tohle bude zajimavé.'

Boj nebo Mír (DOKONČENO✔️) Kde žijí příběhy. Začni objevovat