,,Nuko, Dukeu, odveďte našeho ctěného hosta do nory. Aby se cítila jako doma." Usmál se Kovu povrchně.
Kiara nenávistně vycenila tesáky Kovuovým směrem. Ale jakmile uslyšela varovné vrčení ze strany vlčích bratrů, pochopila, že nemá nyní cenu něco zkoušet, jelikož by stejně nic proti čtyřem vlkům nic nezmohla, a vydala se tedy do nory, kde si později lehla do listí. Nuko i Duke se posadili ke vchodu do nory.
'Tak odsud se asi jen tak nedostanu.' pomyslela si zoufale vlčice a položila si sklíčeně hlavu na tlapky. Duke i Nuko byli skvělí bojovníci. Navíc jsou oba stejně staří a velmi dobří bojovníci, navíc lstiví a podlí jako lišky. Tudíž by proti nim nic nezmohla, i když byla zvyklá na boj proti přesile.
Liria začala pociťovat prázdnotu hned, jakmile opustili tábor Kovuovy smečky. To, že se odloučila od sestry ji tížilo. Bála se. Hrozně se o sestru bála. Musí ji odtamtud dostat, než jí Kovu ublíží. 'A kam tím Kovu míří? Co chystá? Co si od tohoto slibuje?' Liria se neklidně ošila.
Liria však nebyla jediná, na koho dopadla tíha. I Belle byla jako na trní. Cítila nepokoje a strach. Tion na tom byl podobně.
Nejhůř se však cítil mladý vlček, kterého vyměnili za Kiaru. Dopadl na něj pocit viny hned, jakmile si uvědomil, co se stalo.
Když se vrátil ke svým rodičům, uvědomil si pořádně celou situaci a tím si i uvědomil, že Kiara tam zůstala místo něj. Cítil, že za to mohl on... Kdyby v jejich táboře projevil alespoň trochu síly a jen se neschovával, pomohl své sestře, tak by Kiara zůstala s nimi.
---
Běžela za kořistí a snažila se jí dohnat. Tlapky se rytmicky střídaly a spolupracovaly.
Za ní běželi další dva dospělí vlci a za nimi běželo malé vlče, kterému se tlapky neustále motaly a kvůli tomu padalo na zem. Malému vlčkovi ale vždy přiběhla na pomoc jeho sestra a pomáhala mu aby běžel rychleji a dospělé vlky dohnal.
Belle se zaměřila srně na břicho, skočila a zakousla se. Držela se pevně aby srnu vytrhla z rovnováhy. Najednou se černouché vlčici před očima objevil obraz. Kiara ležela na zemi a hrdlo jí svíraly Kovuovy tesáky.
Belle vytřeštila oči. Nevšímala si toho, že Tion i Ruby srnu dohnali a každý se jí někam za zakousl. Srnu pustila a dopadla tvrdě na zem.
,,Belle!" vyjekl Tion, čímž způsobil vlastní pád, ale zvedl se a rozběhl se k ní.
,,Mamí!" zakňučel Ametyst a přiběhl k bezvědomé matce.
Ruby zastříhala ušima. Zakňučení jejího bratra a vyjeknutí jejího otce způsobilo, že se přestala soustředit a dopadla na zem. Srna celá od krve a zraněná zmizela někde pryč v lese.
Lov se nepovedl...
Vittany se mírně ušklíbla a rozběhla se do tábora oznámit to bratrovi.
ČTEŠ
Boj nebo Mír (DOKONČENO✔️)
RandomKiara a Liria. Dvě vlčí sestry, které velí společně malé skupince vlků polárních. Kovu. Alfa vlk, který velí malé skupince vlků černých. Navzájem se nesnáší a bojují o území. Kovu chce území získat za každou cenu, takže dá dohromady plán a navrhne K...