Kapitola 7

176 20 1
                                    

Kiara ležela v noře a poslouchala zvuky zvenčí. Moc toho neslyšela. Ale věděla, že se jedná o Kovua Nuka. O něčem spolu mluvili.

Zpozorněla, když se v noře objevila temná silueta vlka a odhalila ostré tesáky v úsměvu. Podle pachu ihned poznala, kdo ji přišel "navštívit".

,,Co chceš?!" zavrčela nenávistně.

,,Měla by sis dávat pozor na jazyk, Kiaro. Jinak bys na to mohla doplatit." řekl klidně vlk a posadil se před ní.

Kiara si odfrkla. Vlk se uchechtl a zadíval se na ni.

Kiara na sobě jeho pohled cítila a svůj pohled proto upírala do stěny nory. Nechtěla se setkat s těma zlatavýma očima, ve kterých by viděla posměch a pohrdání. Alespoň to si myslela, že tam uvidí.

Lehl si a vytrvale ji pozoroval. Ona ale stále pohled upírala do stěny, což ho mrzelo, chtěl vidět její oči, které se podobaly dvěma akvamarínům.

Neslyšně si povzdechl a zvedl se, když to po několika dlouhých minutách upřeného hledění na její tvář vzdal.

Kiara si oddechla, když Kovu noru opustil.

Vittany vběhla do tábora a celá smečka byla ihned na nohou. Kovu zpozorněl, postavil se a přiklusal k sestře. ,,Tak co jsi zjistila?"

,,Hm... Neúspěšný lov... Lovili Belle, Tion a Ruby. A Ametyst běžel taky. Liria je zmrzačená, takže ta s nimi ani nebyla a Kiara je tady." usmála se Vittany.

Kovu se pousmál a kývl. Vittany zavřela ocasem a zamířila k Saphire.

Když to Kiara uslyšela, vyšvihla se na tlapky a vyběhla z nory i když věděla, že to může být sebevražda. ,,Ne!" štěkla.

Smečka si jí všimla.

,,Tohle jsi měl v plánu?! Tys věděl, že Liria nedokáže beze mě vést?!" zaštěkala rozhněvaně. Vittany, Nuko i Duke se připravili k zakročení.

Kovu se ale nechal od vlčice strhnout k zemi a s ledovým klidem ji pozoroval. ,,Jsi roztomilá když se zlobíš." poznamenal. Kiara vycenila tesáky a než se nadála, tak ji Kovu odhadil stranou a další pohyby jí znemožnili vlčí bratři. Vittany je z povzdálí pozorovala. ,,A proto bych ti radil, aby sis nedovolovala. Jinak o tu roztomilost můžeš přijít." zavrčel, když k ní sklonil hlavu. Kovu pak pohlédl na Duka a Nuka a hlavou kývl k noře. Vlčí bratři pochopili a než Kiara stihla něco udělat, popadli ji za zátylek a postavili nohy. Kiara nabroušeně něco zabručela.

Duke a Nuko ji pak odvedli do nory, kde si opět lehla a jen poslouchala zvuky zvenčí.

Boj nebo Mír (DOKONČENO✔️) Kde žijí příběhy. Začni objevovat