US: ,,Nechodí tvůj bratr Kanada do stejné třídy jako Československo a Polsko?"
Ame: ,,Jo, proč?"
Pak mi to došlo. Můj bratr ochránil Československo.
Ame: ,,Že by je ochránil, co?"
US: ,,Přesně."
Ame: ,,To není zas tak špatný nápad."
Vcházíme do školy a já jdu za svým bratrem. Polsko a Československo mě následují. Ve třídě už je několik žáků včetně Nacistického Německa, Italského císařství a mého bratra Kanady, který si čte knihu o krasobruslení. Přicházím k němu a klepu mu na lavici. Zvedá hlavu a sleduje mě.
Kan: ,,Nazdar brácha, co potřebuješ?"
Ame: ,,Ahoj, mohl bys dát prosím pozor na Polsko a Československo?"
Kan: ,,Hmm... Dobře. Hádám, že před nimi."
A ukazuje palcem na Nacistické Německo a Italské císařství.
Ame: ,,Jo, přesně."
Pak se ozývá zvonek oznamující začátek vyučování a já běžím do své třídy.<+>=<+>=<+>[USSR]<+>=<+>=<+>
Je přírodopis a učitel začal vysvětlovat látku. Do třídy vbíhá Amerika.
Učitel: ,,Jdete pozdě!"
Ame: ,,Já vím... Já vím, omlouvám se pane učiteli."
Uč: ,,Tak si sedni."
Amerika si ke mě přisedá s vytahuje učení.
US: ,,Domluvil jsi to?"
Ame: ,,Jo."
Vyučování jsme jakš takš přečkali. Na oběd jsme si sedli k sobě. Já, Afghánistán, Amerika, Kanada, Polsko a Československo. Povídali jsme si a jedli. Dokud nepřišel Finsko a nenarval mi plastový talíř s bramborovou kaší do obličeje. Ruch v jídelně utichl a všichni se na nás otočili. Rukou jsem si setřel většinu kaše z obličeje a otočil se na Finsko. Na obličeji má malé jizvy od střepů a pozoruje mě vražedným pohledem.
Fin: ,,Pojď se bít. Jeden proti jednomu. Bez zbraní.
US: ,,Nemám na tebe náladu, odpal."
Když jsem se otočil ke svému jídlu, chytil mě za límec a škubl dozadu. Spadl jsem z lavičky na zem na záda a vyrazil si dech.
Fin: ,,Řekl jsem, pojď se bít!"
Konečně nabírám do plic trochu vzduchu. Do svalů se mi vlévá čerstvá síla.
US: ,,Jak... si... přeješ."
Chytil jsem ho za nohu a přitáhl ji k sobě. Ztratil rovnováhu, spadl na záda a dal si hlavou o zem. Začal jsem se zvedat. Finsko udělal to samé a ohnal se po mě. Uhnul jsem se a dal mu pěstí do břicha. Ustoupil a pokusil se mě udeřit. Opět jsem uhnul, ale jeho pěst změnila směr a zasáhla mě do krku. Nemohl jsem se kvůli bolesti skoro nadechnout. Zatnul jsem zuby a vrhl jsem se na Finsko. Chytil jsem ho za krk, začal jsem ho škrtit a spadli jsme na zem. On do mě kopal a mlátil mě, ale nic jsem necítil a pořád jsem ho škrtil.
???: ,,DOST!"
Probral jsem se z transu. Finsko byl v obličeji úplně fialový. Pustil jsem ho a vstal jsem. Ozývaly se hvízdavé zvuky, jak Finsko vdechoval čerstvý vzduch. Přibíhali k nám dva učitelé. První si klekl k Finsku a druhý přišel ke mě.
Uč2: ,,Proč jsi ho škrtil?!"
US: ,,J-já... on..."
Nebyl jsem schopen nic říct.
Uč2: ,,Jdeme do ředitelny!"
Chytil mě za ruku a táhl mě pryč. Otočil jsem se na své přátele Afghánistán, Ameriku, Kanadu a Polsko. Počkat... Nebylo nás šest? KDE JE ČESKOSLOVENSKO?!
ČTEŠ
otec USSR
ФэнтезиPokračování příběhu "děda Ruské císařství". Před rokem zemřel otec USSR. Ten je z toho v koncích. K tomu ještě falešná láska Italského císařství. Co se stane dál je v tomto příběhu.