Part 73

8.5K 442 102
                                    

"Ξύπνα μωρη"
Ακούω την φωνή την Κατερίνας, και ταυτόχρονα νιώθω το μαξιλάρι της να έρχεται σε επαφή με το δέρμα μου.

Ανοίγω τα μάτια μου και σταματάει.
"Ουπς"
Λέει ένοχα και ξανά κλείνω τα μάτια μου.

"Υπάρχουν τόσοι ωραίοι τρόποι να με ξυπνήσεις και επέλεξες αυτόν;"
Γκρινιάζω που χάλασε τόσο άσχημα τον καλό ύπνο μου.

"Μα αυτός ήταν ο διασκεδαστικός"
Γελάει μόνη της και ξεφυσαω.
Δεν έχω και τόσο καλή διάθεση, και μόλις βλέπω τον Πάνο στο πάτωμα θυμάμαι τα χθεσινά γεγονότα.

"Γιατί βρίσκεται στο πάτωμα είπαμε;"
Την κοιτάζω και μένει να τον κοιτάζει, καθώς στέκεται στον τοίχο και βάζει τα χέρια της στην μέση της, παρατηρώντας τον.

"Δεν είπαμε, αλλά δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Όταν ξύπνησα ήταν ήδη εδώ, οπότε μάλλον βρίσκεται ώρες εκεί"
Ανασηκώνει τους ώμους της.

"Πάω να ξυπνήσω την Αντριάνα"
Γελάει σατανικά και καταλαβαίνω πως θα την ξυπνήσει με τον ίδιο τρόπο με εμένα.

Καλό θα ήταν να ξυπνήσει και την Ηλέκτρα, αλλά να μην την χτυπήσει με μαξιλάρι, αλλά με τάβλες στο κεφάλι.

Καλημέρα είπαμε;

Σηκώνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο.
Κάνω τα απαραίτητα και βγαίνω έξω, ο Πάνος είναι στην ίδια θέση με προηγουμένως και η Ηλέκτρα δεν βρίσκεται στο κρεβάτι της.

Η ευχή μου βγήκε πραγματικότητα;
Η Κατερίνα την χτύπησε με τάβλες και έκρυψε κάπου το πτώμα της;

Τα μάτια μου φωτίζουν καθώς το σκέφτομαι, μα μόλις η Ηλέκτρα κάνει την εμφάνιση της από το μπαλκόνι κατσουφιαζω.

Την προσπερναω μη λέγοντας της καλημέρα και κατευθύνομαι προς τον Πάνο.

Σκύβω στα γόνατα και τον σκουνταω για να ξυπνήσει.
"Πάνο;"
Σκουνταω τον ώμο του.

"Ξύπνα"
Λέω πιο δυνατά και μουγκρίζει μετακινώντας λίγο το σώμα του, και αγκαλιάζει το μαξιλαράκι του καναπέ.

Πως πήρε το μαξιλαράκι του καναπέ;

Και γιατί;

"Πρέπει να σηκωθείς, σε λίγο θα έρθουν να μας ελέγξουν δεν γίνεται να είσαι εδώ"
Ψιθυρίζω στο αυτί του και ξανά μουγκρίζει.

Ανοίγει τα μάτια του.
Ταλαιπωρημένα φαίνονται.
Με κοιτάζει.
Το βλέμμα του χαμένο.
Δεν ξέρω τι σκέφτεται.

Μακάρι να ήξερα.

"Καλημέρα"
Καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να χαμογελάσει, άσχετα αν ποτέ δεν τα καταφέρνει όπως θα ήθελε.

Roomates "by accident" [✓]Where stories live. Discover now