Part 61

10.2K 551 259
                                    

Βουρτσιζω τα δόντια μου, ριχνω κρύο νερό στο πρόσωπο μου.
Πόσο χαίρομαι που είναι Σάββατο, δεν άντεχα άλλη μια μέρα στο σχολείο.
Αυτές τις μέρες δεν κοιμάμαι σχεδόν καθόλου, και αν τύχει να κοιμηθώ, ο ύπνος μου είναι ελάχιστων ωρών και εννοείται ξυπνάω κατά την διάρκεια του. Μαζεύω τα μαλλιά μου σε έναν ανακατεμένο κότσο, και βάζω κάποια τσιμπιδάκια για κάποιες τούφες που πετούν.

Η πόρτα χτυπάει και δεν του απαντάω.

"Νεφέλη, είσαι μέσα;"
Ακούγεται η φωνή του ύστερα από κάποια δευτερόλεπτα εφόσον δεν του έδωσα καμία απάντηση.

"Ναι"
Λέω απλά.
"Σε δύο βγαίνω"
Τον ενημερώνω, και ψιθυρίζει ένα σιγανό «εντάξει»

Κοιτάζω τον εαυτό μου τον ολόσωμο καθρέφτη μας.

Μας.

Ακούγεται πολύ κάπως το μας.

Παρατηρώ τους μαύρους κύκλους στο πρόσωπο μου. Πρέπει να τους καλύψω. Δεν θέλω να καταλάβει πως δεν κοιμάμαι εξαιτίας σου, εκείνος δεν φαίνεται να έχει κάποια πρόβλημα μετά τον χωρισμό μας.

Ανοίγω το ντουλαπάκι και παίρνω στα χέρια μου το κονσιλερ. Βάζω μια καλή στρώση κάτω από τα μάτια μου και το απλώνω καλά.

Ως τόσο, προσπαθεί να μου εξηγήσει, απλά εγώ δεν θέλω να τον ακούσω.
Με πληγώνει το γεγονός πως, εκτός του ότι φίλησε την Ηλέκτρα, του έστειλε την επόμενη μέρα μήνυμα λέγοντας του πως είμαι ανόητη και επρόκειτο να πιστέψω το παραμυθάκι του Πάνου. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το αποκορύφωμα ήταν πως είχαν πει να πάει σπίτι της.

Δηλαδή, τι θα μπορούσε να μου εξηγήσει; Ότι τι; Δεν είναι αυτό που νομίζω; Φυσικά και αυτό ακριβώς είναι.

Προσπαθώ να ηρεμήσω τον εαυτό μου, όσο τα θυμάμαι όλα αυτά, ξεσπάω σε κλάματα.

Και δεν θα του δώσω την ικανοποίηση, πως έχω πάρει πολύ άσχημα τον χωρισμό μας, ενώ εκείνος φαίνεται να μην νοιάζεται και ιδιαίτερα. Αν δεν προσπαθούσε να μου εξηγήσει καθημερινά, θα πίστευα πως σίγουρα δεν τον νοιάζει.

Ίσως το ότι ακόμη προσπαθεί, μου δίνει μια μικρή ελπίδα, πως δεν έχει ξεχάσει. Και πως κρύβει τα συναισθήματά του πολύ καλά.

Η ίσως πως πρόκειται να κάνω ένα τεράστιο λάθος που σκέφτομαι την πιθανότητα να τον συγχωρήσω.

Κουνάω το κεφάλι μου και διώχνω τις σκέψεις μου από το κεφάλι μου.

Δεν αξίζει την συγχώρεση μου.

Roomates "by accident" [✓]Where stories live. Discover now