Part 82

8K 431 223
                                    

Κατευθύνεται απειλητικά προς το μέρος του Γιάννη.

Μου ρίχνει μια θυμωμένη έκφραση και τον κοιτάζω λυπημένη, σαν να προσπαθώ να του ζητήσω συγγνώμη με το βλέμμα μου.

Παίρνει τα μάτια του από πάνω μου και φτάνει στον Γιάννη, και εγώ ενστικτωδώς κάνω δυο βήματα πίσω.

Ο Πάνος σηκώνει το πόδι του και σπρώχνει με δύναμη το μικρό τραπεζάκι μπροστά του.

"Τι στον πουτσο νομίζεις ότι κάνεις;"
Του φωνάζει, και τον πιάνει από το φούτερ, φτύνοντας τις λέξεις που βγαίνουν από το στόμα σου.

"Τι σε νοιάζει εσένα;"
Αντεπιτίθεται ο Γιάννης.

"Είναι η κοπέλα μου, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να προσπαθείς να την φιλήσεις" Τον ταρακουναει.

"Είναι δικιά μου"
Φωνάζει ξανά εξαγριωμένος μέσα στο πρόσωπο του και εκείνος ξεφυσάει στριφογυρίζοντας τα μάτια του εκνευρισμένος.

"Μιλάς λες και αναφέρεσαι σε αντικείμενο, όχι σε άνθρωπο"
Λέει εκείνος αυθάδικα.

"Σκάσε γαμω, μη με προκαλείς.
Δεν το έχω σε τίποτα να σε πετάξω από το μπαλκόνι" Τον απειλεί άγρια, μα ο Γιάννης δεν πτοείται.

Αντιθέτως γελάει ειρωνικά.

"Νομίζεις πως αστειεύομαι;"
Σενεχίζει χλευαστικά ο Πάνος.

"Θα στο πω για τελευταία φορά.

Μείνε. Μακριά. Από. Την. Νεφέλη."
Λέει τις λέξεις μια προς μια, δυνατά και καθαρά, για να του μείνουν τα λόγια του.

"Αλλιώς τι;"
Τον προκαλεί ο Γιάννης.

Ο Πάνος κάνει τα χείλη του μια ίσια γραμμή, και κλείνει τα μάτια του, μάλλον για να συγκρατήσει τα νεύρα του.

"Είμαι ερωτευμένος με την Νεφέλη"
Σηκώνει το κεφάλι του ήρεμα, και περήφανα για αυτό που είπε, με κοιτάζει και χαμογελάει αχνά.

Ο Πάνος κουνάει το κεφάλι του και του επιτίθεται, ταρακουνώντας τον με δύναμη, κολώνας τον στην μπαλκονόπορτα.

"Τι διάολο είπες;"
Ρωτάει, είμαι πολύ σίγουρη πως άκουσε τι είπε όμως ήθελε να σιγουρευτεί.

Έξω ξεροκαταπινω.
Δεν ξέρω τι να κάνω.

"Θες να το επαναλάβω;"
Τον πικάρει.

"Άφησε τον και πάμε να φύγουμε.
Δεν ξέρει τίποτα για το βίντεο"
Τραβάω το μπορντό φούτερ του, και απομακρύνεται από το άγγιγμα μου.

Roomates "by accident" [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang