Part 17

13.4K 730 75
                                    

Ο Γιάννης μόνο καπνούς δεν βγάζει.Εγώ δεν ξέρω τι να κάνω,τι να πω.

Ο Πάνος τον κοιτάζει με βλέμμα 'άντε άδειασε μας την γωνιά'

"Λοιπόν επειδή δεν βλέπω να τελειώνουμε την εργασία με τον μαλακα απο'δω,περνα καμιά μέρα από το σπίτι μου να την τελειώσουμε"λέει ο Γιάννης,βάζοντας το δερμάτινο μαύρο μπουφάν του.

Ο Πάνος γελάει λίγο πριν μιλήσει.

"Ούτε καν όμως,η Νεφέλη σπίτι σου παλιοφλωρε δεν έρχεται"

Ναι η αλήθεια είναι πως δεν το θεωρώ καλή ιδέα.Εγώ με αυτόν σπίτι του,μόνοι μας?

"Και γιατί?Δεν είμαι κανας βιαστής ξέρεις"ανεβάζει τον τον της φωνής του.

"Φίλε ξεχνάς τι της έκανες στο ηλίθιο πάρτυ σου μήπως,και ποιος ξέρει τι είχες σκοπό να κάνεις αφού την μεθυσεις"φωνάζει ο Πάνος και εκείνος σφίγγει τις γροθιές του.

Νομίζω είναι καλή στιγμή να επέμβω,αρκετά άκουσα.

"Μπορειτε να ηρεμήσετε και να μην φωνάζετε,πολύ πιθανών να έχετε ξεσηκώσει όλη την γειτονιά,μαζί και την γλυκιά κουφή γριούλα από δίπλα μας"ψιθυρίζω και ο Πάνος στριφογυρίζει τα μάτια του.

Ο Γιάννης παίρνει την τσάντα του και σπρώχνει λιγάκι τον Πάνο,φτάνοντας σε εμένα χαμογελαστός.
Ο Πάνος παίρνει βαθιά ανάσα,σίγουρα για να συγκρατήσει τα νεύρα του και δένει τα χέρια του γύρω από το στήθος του.

Στέκομαι στην πόρτα και ο Γιάννης έρχεται δίπλα μου,του ανοίγω την πόρτα και κάνει δύο βήματα φτάνοντας στο χαλάκι της εξώπορτας.

Τι περιμένει?

"Ούτε αγκαλιά δεν έχω"
Εύχομαι να μην είχε ρωτήσει κάτι τέτοιο.

Άμα γυρίσω το κεφάλι μου θα δω έναν Πάνο με βλέμμα ούτε να το σκέφτεσαι,όμως θέλω να είμαι ευγενική.Γενικότερα δεν κρατάω κακίες οπότε δεν θέλω να κάνω καμία εξαίρεση με τον Γιάννη.Κάνω μύτες,και περνάω τα χέρια μου γύρω του,εκείνος σφίγγει την μέση μου στην αγκαλιά του.

"Έφευγες"λέει σχεδόν αδιάφορα ο Πάνος και είμαι σίγουρη πως τσσντιστηκε.

Ο Γιάννης αδιαφορεί στην ερώτηση του και σκύβει,στο ύψος μου αφήνοντας ένα φιλί στο μάγουλο μου.

"Καληνύχτα"
Λέει και δεν του απαντάω,απλά κλείνω την πόρτα χωρίς να τον καληνυχτίσω.

Δεν περίμενα κάτι τέτοιο, δεν λέω τίποτα,μένω στην θέση μου,ξέρω πως αν γυρίσω θα τον αντικρίσω  θυμωμένο και η αλήθεια είναι πως δεν το θέλω.Δεν μου αρέσει όταν είναι θυμωμένος.

Roomates "by accident" [✓]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant