5. Kapitola (EMMA)

285 19 0
                                    

Ze spánku nás vyrušila velká rána. Byla to nějaká kreatura, co jsem ani nevěděla co je. Běžela jsem za mámou, ta už byla nachystaná v obleku Ladybug.

"Emmo, pospěš, něco se děje" řekla a já sice furt nepochopila co se děje, ale už jsem se transformovala.

Vylezli jsme oknem a máma nevěřila co viděla. Byla to nějaká liščí super hrdinka, a byla z toho zděšená, udivená a taky naštvaná.

"Ladybug, kdo je to?"

Tohle je Volpina, Hawk Mothova oběť, a můj odvěký nepřítel. "

"Kdo je hawk Moth?"netušila jsem o kom mluví a když jsem se jí na to zeptala tak se tvářila, jako by viděla ducha.

"Zlatíčko Hawk Moth je velmi zlý člověk, proti kterému jsme bojovali s tvým tátou. Zmizel když tobě byli 2 měsíce."

"Jako táta?" zeptala jsem se a mámě začala po tváři stékat slza. Cítila jsem se hrozně, vždyť brečí kvůli mě.

"To teď není důležité" otřela si slzy a zaujmula její bojový postoj a připravila se k útoku.

Když v tom mě něco chytlo zezadu okolo krku.

"Pusť mě" křičela jsem a snažila se vymanout ze sevření. Ladybug se otočila a měla strach v očích.

"Pusť ji" zakřičela

"proč bych měla, protože je to to poslední co máš?" Ladybug se udivila

"Co tím chceš říct?! "

"Už je to doba co tebe a tuhle malou "super hrdinku" opustil "Ladybug začaly téct slzy a mě vlastně taky

"Ladybug vždyť si říkala, že zmizel, ale že nás měl rád a nikdy by nás neopustil, kdyby nešlo o mé bezpečí " přestala jsem se mrskat a prostě jen stála.

"Kitty nevěř jí ani slovo, je to lhářka" řekla a otřela si slzy

"Tak se o tom přesvědč sama" řekla, pustila mě a otevřela nějaký portál. Ladybug k němu šla a ona jí chtěla strčit.

"Ladybug, pozor" zakřičela jsem, odstrčila jí a Volpina mě shodila do toho portálu.

miraculous: příběh EmmyKde žijí příběhy. Začni objevovat