14. Kapitola (EMMA)

237 18 3
                                    

"Tak o čem chceš mluvit?" vyrušil mě známí hlas z přemýšlení. Já se otočila a tam stál Adrien.

"Musíme jít někam kde budeme sami." řekla jsem a on se divně díval.

"A kam chceš jít?" zeptal se mě.

"Do školy" napadlo mě.

"Vždyť před ní stojíme" kouknul na mě zmateně.

"Půjdeme do třídy, je víkend takže tam nikdo nebude"

"Dobrá dedukce" prohlásil a začali jsme se pomalu plížit do třídy.

Když jsme tam dorazili, tak Adrien zamkl dveře do třídy.

"Proč zamykáš?" zeptala jsem se udiveně.

"Aby nikdo neviděl, jak udělám tohle" a začal mě líbat. Já nevěděla co dělat sice jsem nechtěla ublížit Mari, ale na druhou stranu on byl skvělý. Když se to nedozví, tak se nic neděje. Řekla jsem si v hlavě a začala spolupracovat.

Trvalo to, asi 10 minut a pak jsem se od něj odtrhla.

"Adriene, tohle se nesmí nikdy nikdo dozvědět!" řekla jsem dosti vážně.

"Dobře kočičko" a dal mi pusu na čelo.

"Já to myslím vážně!" Řekla jsem a odstrčila ho od sebe.

"Vždyť jo" a usmál se.

"Mám na tebe prosbu ty, já a ještě někdo, půjdeme zítra do kina, jasný!" řekla jsem tak, že odpověď byla jasná.

"Dobře" řekl s trošku protáhnutým obličejem. Šla jsem k němu vzala si klíč a dala mu ještě jednu závěrečnou pusu.

"Tak zítra v 8 u kina" řekla jsem když jsem odcházela.

Můj plán vychází dokonale teď jen přemluvit Mari a Natha.

Ptáte se mě proč zrovna Nathaniela, protože je to Nathaniel. Moje máma mi říkala o klukovi s červenými vlasy jak rajče, a to tam je pouze Nate. A navíc když mu řeknu, že tam jde o Mari tak půjde na 100%, pokud je teda pravda, že měl mojí mámu rád.

Bylo za pět minut osm a Adrien nikde. Nate už tam byl o půl hodiny dřív s kytkou pro Mari a já se jen musela potichu smát. Mari tam taky nebyla. Už jsem to začala vzdávat když se tam oba objevili a navíc spolu.

"Ahoj, omlouváme se, že jdeme pozdě, my jsme trochu zabloudili." a zasmáli se.

"Ahoj Marinette, mám pro tebe kytku a Nate vytáhl kytku co měl za zády. Marinette byla sice trochu překvapená, ale poděkovala a vzala si jí. Já se koukla na Adriena a on měl trochu pohrdavý a zuřivý obličej a to bylo to co jsem chtěla. Jenže jak se to stalo tak jsem cítila takové malé bodnutí do srdce. Zabolelo to, ale dělala jsem jako by nic.

Objednala jsem 4 sedačky, ale tam kde mezi nimi seděl nějaký pár, takže to bylo 2 a mezera a 2.

"Jak si teď sedneme?" zeptala se Mari.

"Na tom se musíme dohodnout" řekla jsem, ale měla jsem to navržený, předně tak jak jsem potřebovala.

"já nechci sedět na kraji" řekla Mari

"Já si tam klidně sedl" nabídl se Adrien, jak jsem čekala.

"Já si chci sednout co nejvíce doprostřed" řekl Nate.

"A my se s Mari dohodneme kam která půjde" řekla jsem a vzala si Marinette stranou.

"Mám jít vedle Natha? " zeptala se mě a já jí hned odpověděla.

"Ne, ty běž vedle Adriena, a já půjdu vedle Natha." řekla jsem rozhodnutě.

"Vážně?" zeptala se mě a já jí odpověděla, že ano. Ona mě objala a šli jsme to říct klukům. Ti se na nás dívali sice trochu překvapeně a zvládli to.

Ten film byl romantický horor, o dívce která měla ráda jednoho kluka, ale nebyla sama. Bylo to super, dokonce jsem viděla jak se Mari že strachu lísá k Adrienovi a on jí držel. Potom šli všichni domů a já k Mistrovi.

Když jsem dorazila tak jsem byla nějaká vysílená a spadla jsem a hned usnula.





miraculous: příběh EmmyKde žijí příběhy. Začni objevovat