Už jsem se začala smiřovat s tím, že jsem selhala jak jako Ladybug tak i matka. Najednou však Hawk Motha s Mayurou něco bouchlo. Podívala jsem se odkud to šlo.
"Kitty?" řekla jsem překvapeně.
"Co sis myslela, že je nechám vám ublížit" usmála se a přiběhla k nám. Začala nás rozvazovat . Objala jsem jí a ona mě. V tom okamžiku se postavili Hawk Moth i Mayura, a my se připravili k boji, ale tentokrát i s Kitty.
"Co to má jako znamenat?" řekl dost naštvaný Hawk Moth.
"Myslíš, že bych dokázala ublížit pro mě nejdůležitějším osobám mého života" řekla Kitty a Chat se na mě nechápavě kouknul. Já jen pokrčila rameny a naznačila, ať se přichystá k útoku.
Bojovali jsme tam asi hodinu a všichni jsme už byli úplně vyčerpaní, když v tom.
"Mayuro" zakřičel Hawk Moth a běžel k Mayure která klečela na zemi a kašlala. Hodně kašlala.
"Vzdej se Hawk Mothe, a pomůžeme jí" obklíčili jsme ho.
"Beze mně se nikdy nedozvíte, kde je ta vaše milovaná Emma" My s Kitty jsme se na sebe podívaly a usmáli se, ale Chatovi to vtipné nepřišlo.
"Když ti dám své miraculum vrátíš nám Emmu?" Lišaj se usmál.
"Chate nedělej to" řekli jsme, ale on nás vůbec neposlouchal.
"Souhlasím" a kývl na něj.
"Chate neee" pokusily jsme se ho s Kitty zastavit, ale pozdě. Už si sundal prsten a předával ho Hawk Mothovi. Naštěstí mu ho Kitty vytrhla z ruky a držela ho. Pak jsem se podívala na místo kde byl Chat a nevěřila jsem tomu co vidím.
"Adriene" řekli jsme s Kitty na ráz.
"Hawk Mothe vrať mi Emmu." štěkl na něj Adrien a on se udiveně díval.
"Já jí nemám" a Adrien začal brečet jak malé dítě.
"Zastrč drápky" ozvalo se vedle mě a já se otočila. Místo Kitty tam teď stála Emma a všichni nevěřícně koukali. Hlavně Adrien.
"Emmo" řekl a ona ho hned objala. Přiznám se trochu jsem žárlila, no vlastně celkem dost. Emma mu podala prsten a Adrien se pokusil jí políbit jenže ho zastavila.
"Adriene, i když tě mám hrozně ráda tak tohle musí zakončit z několika důvodů" on se na ní udiveně podíval.
"A jakých" ona se začala chystat na odpověď jenže to přerušil Hawk Moth.
"Hele jak je možné, že máš něco s mým synem a já o tom nevím" řekl celkem naštvaně a mě to došlo.
"Gabrieli Agreste, otče, dědo?"
ČTEŠ
miraculous: příběh Emmy
LosoweNapadlo vás někdy co by se stalo kdyby, se vaše dcera vrátila v čase do vašich školních let. Emmě a Mari se to stalo a vy si to niní budete moci vychutnat v plné parádě.