S Chatem jsme sledovali Kittynu packu až k sídle Agrestů. Když jsme dorazili tak jsme se na sebe oba udiveně podívali.
"Co by tady Kitty dělala?" zeptal se mě Chat.
"To nevím, ale musíme to zjistit" řekla jsem a už se chystala jít dovnitř vchodovými dveřmi, ale Chat mě zastavil.
"Znám lepší cestu" řekl a ukázal na otevřené okno do Adrienova pokoje.
"Předci se tam nevloupáme?" a zděšeně jsem na něj koukla.
"Chceš zachránit Emmu?" a já pochopila o co mu jde, proto jsem kývla a on naznačil ať jdu za ním a já šla.
Byli jsme v Adrienově pokoji a si všimla třech fotek na stole. Byla jsem tam já jako Ladybug, já jako Marinette a Emma. Začala jsem se cítit trošku špatně, sice jsem věděla, že měl Emmu rád, ale ne že tak moc. Z přemýšlení mě vyrušil Chat, který naznačoval ať jdu za ním.
Došli jsme do pracovny Adrienova otce a tam se porozhlédli. Všude byli Adrienovy fotky, ale největší tam byl portrét jeho maminky. Byla krásná, měli s Adrienem stejné oči. Všimla jsem si jak Chatovi při pohledu na tu ženu tečou slzy.
"Chate, děje se snad něco?" řekla jsem a on si otřel slzy.
"Ne, jdeme ať to máme už za sebou" já kývla a odešla z té místnosti, když v tom na mě Chat zavolal. Já se vrátila do té místnosti a viděla jak se to s ním propadlo a někam jelo. Neváhala jsem a skočila za ním.
Objevili jsme se v nějaké temné místnosti s obrovským fialovým oknem. My se dívali po okolí, když v tom ze tmy vylezla osoba.
"Chyběl jsem vám?" řekl hlas, který už jsem někdy slyšela.
"Kdo jsi a co jsi udělal s Kitty?" řekla jsem, ale Chat něco dodal.
"A s Emmou" a všimla jsem si jeho skleněných očích.
"Ale, ale kdopak to k nám zavítal" řekl dívčí hlas který patřil další osobě která vycházela že stínu. Byla to.
"Kitty" řekli jsme s Chatem oba na ráz.
"Ano, jsem to já" a začala se zlomyslně smát. Mě začaly stékat slzy když jsem jí tam viděla a vzpomněla si, že pod maskou je moje malá Emma.
"Co jste udělali s Emmou?" zařval na ně a teklo mu ještě víc slz než mě.
Přímo za námi se objevila Mayura a svázala nás.
"To vám neprojde" snažila jsem se hrát drsnou, ale uvnitř jsem se užírala. Vždyť je to všechno moje vina, kdybych se jí víc věnovala.
Mayura s Hawk Mothem šli k nám, každý z jedné strany a chtěli nám sundat naše miracula, když v tom z ničeho nic...
ČTEŠ
miraculous: příběh Emmy
RastgeleNapadlo vás někdy co by se stalo kdyby, se vaše dcera vrátila v čase do vašich školních let. Emmě a Mari se to stalo a vy si to niní budete moci vychutnat v plné parádě.