9. Kapitola (EMMA)

242 18 1
                                    

Šla jsme tam kam mi radil Plagg. Když jsme dorazili k nějaké budově kde bylo něco jako obchod, tak jsem vešla dovnitř. Prý to Byl byt Mistra. K mému udivení tu, ale nebyl sám. Byla tu i Mari a zase na mě koukala jako bych jí zavraždila rodiče.

"Dobrý den jsem tu správně u Mistra Fu?" a nervózně jsem se koukla na postaršího pána co tu seděl s Mari

"Záleží na tom kdo se ptá? " řekl a kouknul na mě

"Jsem Emma Dupain-chengová, posílá mě sem moje matka, ale její jméno nyní nemůžu říct." a koukla jsem na Mari a on pochopil, že ona to vědět nemůže.

"Marinette asi bys už měla jít" a kouknul se na ní. Ona sice zprvu nechápala, ale pak odešla.

"Pojď si sednout, a řekni mi co tě sem přivádí a kdo je tvoje matka" a usmál se. Já si sedla na podložku na zemi.

"Tak dobře jsem dcera Marinette a Chat Noira a jsem z budoucnosti. Máma mi řekla, že když budu potřebovat s něčím pomoc tak se mám obrátit na vás" usmála jsem se a sledovala jeho reakci.

"Takže ty jsi z budoucnosti? A proč si přišla" a usmál se

"Nevím kam jít a ani jak se dostat zpět domů"

"Můžeš být tady. A na ten druhý problém něco vymyslím. A co Ladybug a Chat Noir, porazili Hawk Motha? " a já se koukla o jakým Hawk Mothovi to všichni mluví.

"Sice nevím kdo je Hawk Moth, ale vím že táta někam zmizel před 14 lety, tedy pro vás za 4 roky a nic se moc nedělo, až tedy do dneška kdy se Objevila nějaká Volpina a vrátila mě v čase, když jsme s ní s mámou bojovaly" Mistr se na mě udiveně díval.

"Takže ty víš identitu Ladybug?"

"Ano, ale Chatovu ne, nikdo ne, tedy až na vás a Kwami."

"Ty znáš Kwami?" a vykulil oči

"Ano, a jednoho navíc vlastním." a on měl pořád vyjevený výraz

"Jakého a od koho?"

"Plagg, od táty nechal mi ho i s prstenem když zmizel." a v tom z mé tašky vyletěl Plagg.

"Zdravím Mistře" potom jsme se dále bavili o tom co se všechno stane.

Strávili jsme tím celou noc. Začalo svítat s já šla do školy.








miraculous: příběh EmmyKde žijí příběhy. Začni objevovat