ညကရန္ျဖစ္ထားတာမို႔ မနက္ကို သူမႏိုးခင္ အရင္ထၿပီး Bus ကားနဲ႔ ေက်ာင္းသြားသည္ ။ ေက်ာင္းကို အေစာႀကီးလည္း ေရာက္ေနတာမို႔ ေဘာလံုးကြင္းမွာ ထိုင္ေနတုန္း Bin ေရာက္လာခဲ့သည္ ။
" မေန႔ကအတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္.. ဟိုလူနင့္ကို ရန္လုပ္ေသးလား "
"Bin ah.... ငါက နင္ေတြးထားသလို လူမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး... ငါက ငါ့ေကာင္ေလးေငြနဲ႔ ေက်ာင္းတက္ေနရတာ.. မိဘလည္းမ႐ွိဘူး... ငါ အခုလို ေနႏိုင္ေအာင္ သူပဲ ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးထားတာ... ငါသူ စိတ္ညစ္မယ့္ဟာမ်ိဳး မလုပ္ခ်င္ဘူး.. ငါတို႔မေတြ႔ဘဲေနရေအာင္လား.. "
ကြၽန္မစကားေျကာင့္ Bin က ျငိမ္သြားသည္ ။ ခဏေလး ၿငိမ္ေနၿပီးမွ
"ေငြေၾကာင့္ဆိုရင္ အဲ့ေငြကို ငါေပးႏိုင္ပါတယ္.. နင္သူ႔ကို ဘာလို႔ႀကိဳက္သလဲ နင္ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးႀကိဳက္သလဲ ေတြးၿပီး သူစီးသလို ဆိုင္ကယ္လိုက္ဝယ္.. သူစီးထားတဲ့ ဖိနက္လို လိုက္စီးၿပီး နင္သေဘာက်လာေအာင္ လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ နင္က သတိေတာင္မထားမိခဲ့ဘူးေနာ္ "
"ေငြတစ္ခုတည္းေၾကာင့္လို႔ နင္ထင္လား.. ငါသူနဲ႔တြဲလာတာ ၃ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ.. သူငါ့ကို ေထာက္ပံ့တာ ၁ႏွစ္ပဲ႐ွိေသးတယ္.. "
"ဒါဆိုနင္က သူ႔ကိုခ်စ္တယ္ေပါ့... "
တိမ္ကင္းစင္ၿပီး ၾကည္လင္ေနတဲ့ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ေနရင္း ကြၽန္မေျဖလိုက္သည္ ။
"အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲေတာ့ ငာလည္းမသိဘူး.. ဒါမယ့္ အခ်စ္ဆိုတာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းဆိုရင္ေတာ့ ငါသူ႔ကိုခ်စ္တယ္.. ငါေပ်ာ္ရႊင္ေနရတယ္ေလ "
"ငါ့ေၾကာင့္နင္စိတ္ညစ္ရလား "
ဒီေမးခြန္းအတြက္ ေျဖရခက္သည္ ။ Binnie သည္ ကြၽန္မရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ၿပီး ကြၽန္မနဲ႔သူ ၾကားမွာ လွပတဲ့ အမွတ္တရေတြလည္း႐ွိခဲ့သည္ ။ Sung Bin ဆိုတဲ့ျဖစ္တည္မႈကို Chanyeol Oppa နဲ႔မေရာေထြးဘူးဆိုရင္ သူသည္လည္း ကြၽန္မအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈပဲ ေပးခဲ့သူပါ ။ ဒါမယ့္ Oppa က သူနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး စိတ္ထင့္ေနမယ္ဆိုတဲ့အတြက္ သူကိုတြန္းထုတ္ေနျခင္းသာ........
"ငါနင့္ကို ေစာင့္ေနရဦးမွာပဲ... နင့္သေဘာအတိုင္း ငါတို႔မေတြ႔ၾကေတာ့ဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ တကၠသိုလ္တက္တဲ့အခ်ိန္ ငါနင့္အနားကို ျပန္လာမွာ "