Seqeul - 6 (All of the end)

2.3K 159 3
                                    

[Zawgyi version]

"Aeri ah... အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူးလား... "

Chanyeol အသံေၾကာင့္ Aeri ကေျပးထြက္လာသည္....

"ဝါး..... ေက်ာင္းဝတ္စံုနဲ႔ လိုက္ဖက္ေနတာပဲ "

"ဒါမယ့္ တျခားေက်ာင္းကဝတ္စံုထက္စာရင္ သိပ္မလွသလိုပဲ... "

သူမရဲ႕ ေက်ာင္းဝတ္စံုကို ဆြဲခ်ကာ ေျပာသည္... Chanyeol က သူမကို ခ်စ္စဖြယ္ေခါင္းေလးပုတ္ရင္း

"အဆင့္သင့္ျဖစ္ရင္ သြားၾကမယ္... Omma ေတာင္ ကားေပၚေရာက္သြားၿပီ "

ေက်ာင္းေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ Chanyeol က ရဲယူနီေဖာင္းနဲ႔ ဝင္သြားတဲ့ လူကို ေတြ႔ေတာ့...

"Aeri ah... ရဲက ေက်ာင္းမွာ ဘာလို႔႐ွိေနတာလဲ "

"အခုေနာက္ပိုင္း အထက္တန္းေက်ာင္းေတြမွာ ထားတယ္ Appa ရဲ႕... ေက်ာင္းတြင္းအၾကမ္းဖက္မႈမျဖစ္ေအာင္နဲ႔ ေက်ာင္းမွာ မသမာမႈေတြမ႐ွိေအာင္ထားတာ... Omma Appa ..Aeri ေက်ာင္းအပ္လိုက္ဦးမယ္.. Omma တို႔ အထဲဝင္ႏွင့္ေနာ္.... "

ခပ္သုတ္သုတ္ေျပးသြားတဲ့ Aeri ကို ၾကည့္ၿပီး Chanyeol သက္ျပင္းခ်မိသည္..

" Aeri က ဘယ္တုန္းက ဒီေလာက္အရြယ္ေရာက္သြားတာလဲ... "

ဒီေန႔ဟာ သူမ အထက္တန္းစတက္မယ့္ေန႔ျဖစ္တာမို႔ ေက်ာင္းမွာ မိဘေတြနဲ႔အတူ ပြဲေလးလုပ္တဲ့အတြက္ မိဘေတြလာျခင္းပါ..

"ဘာလို႔လဲ Aeri အိမ္ေထာင္ျပဳမွာ အခုကတည္းက စိတ္ပူေနတာလား "

Chanyeol ဘာမွျပန္မေျပာေပမယ့္ Baekhee ေသခ်ာသိေနသည္... Chanyeol သည္ Aeri ကို တျခားေယာက်္ားေလးနဲ႔တြဲျမင္ရမွာကို မလိုလားသူေလ... သူ႔သမီးကလည္း လံုးဝကို အေမ့ေျခရာအျပည့္နင္းတာ... သူမ်ားကေလးေတြက ေဖေဖနဲ႔လက္ထပ္မယ္ေျပာေနခ်ိန္မွာ Aeri က ဘယ္ idol နဲ႔ လက္ထပ္မယ္ ဘာညာနဲ႔ အသံေကာင္းဟစ္ေနၿပီ.... သူမ်ားေတြ ကစားစရာပူဆာၿပီးငိုေနခ်ိန္ Aeri က Idol လက္မွတ္သြားေတာင္းေနၿပီ... အဲ့လိုေတ သူမ်ားထက္သာတာ...

ေက်ာင္းက ႀကိဳဆိုပြဲအၿပီးမွာ ၂ေယာက္႐ွိရာဆီသို႔ ေလ်ွာက္သြားၿပီး Aeri ကို အပ္မလို႔ စကားစမည္ေျပာရန္သြားေတာ့.....

"ဟာ.. ဟာယြန္း????? "

"Arjashi ...... "

ရဲယူနီေဖာင္းနဲ႔ သပ္ရပ္ေနမႈေၾကာင့္ ငယ္႐ုပ္ကိုပင္မနဲမွတ္မိေအာင္ ၾကည့္ယူရသည္....

She Is A Baby (ChanBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora