[Zimno mi] Finlandia x Reader

1.8K 86 58
                                    

~3 os P.O.V~

Była zima. Według ciebie najgorsza pora roku. Nie ciągnęło cię wcale wychodzenie na dwór dlatego ograniczałaś je do tego stopnia że tylko kiedy musisz.

Życie zmarzluch niestety jest trudne. Gdy tylko nastąpił poranek i wychodziłaś z łóżka leniwie się przeciągając wracałaś jak najszybciej spowrotem pod kołderkę.

Na twoje nieszczęście musiałaś dzisjaj odśnieżyć chodnik. Czyli coś czego nienawidziłaś ale jeśli tego nie zrobisz to cię zasypie i będziesz mogła dopiero wyjść z domu na wiosnę.

W sumie to nie jest zły plan. Zapaść w hibernację. Ale wiesz że nie możesz.

Właśnie przyszła pora na wstawanie.
Przebrałaś się w coś ciepłego i poszłaś sobie zrobić śniadanko. Tym razem wybrałaś płatki z mlekiem. Nie chciało ci się dosłownie nic.

Zawsze gdy masz dużo energii i byś mogła coś z chęcią zrobić to nie masz nic do roboty. Męczące i wkurzajace.

Kiedy skończyłaś poszłaś ubrać kurtkę, buty itp.

Otworzyłaś drzwi i po sekundzie znów je zamknełaś.

ZImnOOOO!!!

Z wielkim bólem otwarłaś je znowu i szybko poszłaś do szopy niedaleko po łapotę do odśnieżania.

Szlag chciał cię trafić. Więcej tego białego dziadostwa spaść nie mogło?

Uznałaś im szybciej zaczniesz tym szybciej skończysz. Dla ciebie trwało to wieczność i się jeszcze ociagałaś.

Oczywiście przeklełaś już parę razy śnieg. Wszędzie śnieg.

Gdy byłaś chyba w połowie bo tak to oszacowałać dostałaś śnieżką. Na twoje nieszczęście wpadła ci akurat na szalik a następnie pod kurtkę.

Zaczęłaś się szamotać jak opętana. Po chwili rozgladałaś się za sprawcą tego kary godnego czynu.

Twoim oczom ukazali się dwójka dość wysokich chłopaków. Rosja i Finlandia.

Urządzili sobie małą bitwę. Najprawdopodobniej przez przypadek w ciebie trafili. Tylko który?!

Rosja stchórzył co cię zdziwiło i uciekł. Finlandia natomiast stał dumny z siebie i z tego że udało mu się przepędzić ruska.

Potem spojrzał na ciebie. Już nie był taki zadowolony.

Ty w tym czasie już ulepiłaś parę kulek i zaczęłaś w niego celować.

Śmiał sie z ciebie że masz cela jak pijak z wesela. Jego radość nie potrawała długo.

Dostał centralnie w twarz kulką połączoną z odrobiną lodu.

Zemsta była słodka.

Teraz rolę się odwróciły i to ty stałaś prawie upadając w puch ze śmiechu.

Zauważyłaś że tamten się nieźle wkurzył. Ups.

I tak zaczęła się kolejna wojna.

T/I vs Finlandia

Rzucaliście w siebie przez jakiś długi dosyć czas bo aż się ciemno zrobiło. Ty postanowiłaś już mu odpuścić bo nie miał zamiaru on dać ci wygrać plus było coraz zimniej.

W nagrodę za "wygraną" zaprosiłaś go na gorące kakao. Tego tylko ci brakowało po tej bitwie. Od razu się zgodził.

Poszłaś się przebrać bo on jakimś dziwnym cudem nie był cały mokry.
Weszłaś na górę wyciągając kolejne ciepłe i co najważniejsze suche ubranka.
Postanowiłaś że zrobisz to w łazience bo przy okazji porozwieszasz  mokre ubranie.

Zapomniałaś tylko o jednej rzeczy.

Zamknąć drzwi na klucz.

Gratulacje.

Gdy byłaś już w samej bieliźnie on musiał wtedy wejść bo zachciało mu się do toalety.
Patrzył na ciebie przez chwilę dopóki ty nie skapnełaś się że coś jest nie tak.

Byłaś czerwona jak burak. Tamten znowu stał i nie wiedział jak ma zaaregaować.

-Wyjdź zboczuchu! - pisnełaś i przy tym rzucając w nim szamponem.
Trafiłaś go w nos jeżeli ma XD

Zamkną drzwi.

Ty nadal byłaś zawstydzona. Jak już skończyłaś to spojrzałaś w lustro.
Nadal czerwona.

No cóż nie zostało ci nic innego niż wrócić do salonu bo tam przeczuwałaś się on znajduje.

Nie myliłaś się. Naburmuszony z bolącym nosem. Ale przeprosił. Chociaż tyle. Ty go również.

Miałaś już iść po jaki zimny okład ale ten wstał otworzył okno i wziął garść śniegu. Znowu wybuchłaś śmiechem.

Powiedziałaś mu ze zaraz wrócisz.

Po paru minutach wróciłaś z kubkami gorącącego kakao.

Wypiliście i przez to że nie widzieliście co dalej zrobić włączyliscie TV i oglądaliście jakiś serial.
Gdy już zrobiło się późno ty usnełaś. On to zauważył i zaniósł cię do twojego pokoju.

Ponieważ sam miał dom kawałek stąd i nie chciało mu się wracać położył się koło ciebie.

Przez to że usłyszał od ciebie mrucznie pod nosem w stylu zimno mi przytulił cię.
Ty odzwajemniłaś przytulasa od żywego grzejnika.

Gdy i on miał już usnąć usłyszał wibracje z jego telefonu.
Była to wiadomość od Rosji.

-Co robisz kurwiu?

Żeby zrobić mu na złość zrobił wam zdjęcie i wysłał mu je aby pokazać jaką właśnie okazję stracił.

Reakcji jego nie trzeba opisywać.

~~~~~~~

Mam nadzieję ze się wam ten Oneshot spodobał ;3

Trochę krótszy od pozostałych ale myślę ze i tak jest dobry XD

Bayo~

Countryhumans x reader [Oneshots] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz