S Ruenem jsme jeli výtahem do Výcvikového centra. Otevřeli se dveře od výtahu a my šli ke splátcům sezařeným do půlkruhu. Uprostřed půlkuruhu je žena - asi instruktorka. "Vítejte. Seznámím vás jak to zde chodí. Je zde jen jedno pravidlo - nebojovat s ostatními splátci. Čtyři výcviky jsou povinné a ostatní jsou individuální. Pouze pro dnešek vás budeme vyvolávat po jménech abychom vám vyfotili fotku která se bude promítat třeba u hodnocení atd. A u každého stanoviště je instruktor." dokončila svůj proslov a kývla na znamení ,že můžeme začít s výcvikem. Jelikož v ničem moc nevynikám je pro mě lepší zkusit si házet noži nebo střílet z luku než zkoušet jak se dělá přístřešek. Vydavám se tedy ke stanovišti s noži. Instruktor mi radí jak mám správně držet nůž. Zkouším to jednou a poté ještě nesčektněkrát. Opět jsem nůž hodila na figurínu. Trefila jsem trup což je dobré ale ne dost. Zkoušela jsem to ještě další půl hodiny a mezitím mi vyfotili fotku která se bude promítat u mého jména. Rozhodla jsem se poté jít na lukostřelbu. Instruktor mi vysvětlil jak držet luk a jak správně vystřelit. Hned mi bylo jasné že lukostřelba nebude moje silná stránka. "Pro dnešek končíme, uvidíme se u dalšího výcviku." usmála se Žena a spolu s Ruenem vstupujeme do výtahu a jedeme do svého bytu kde postupně všechny zdravíme. Jdu do svého pokoje kde se připravuji na večeři a nakonec dorážím ke stolu. Byli tam všichni. Jako obvykle jsem dorazila poslední. Začala jsem jíst jako všichni. Všichni jedli v tichosti. "Co výcvik ?" zeptala se Frankie. "Zkoušela jsem lukostřelbu a házení noži." pochlubila jsem se. "Jsi v tom dobrá ?" ptá se Hanz. "Ne." zakroutila jsem hlavu a zabodla pohled do talíře. "Je dobrá, moc dobrá házení nožů jí moc jde." říká Ruen. O čem to mluví ? "Opravdu ? To jsem nevě-" nestačí doříct Frankie protože ji skákám do řeči: "Ruen je silnej-" přerušuje mě opět Ruen: "Je chytr-" "Já nemám šanci vyhrát ! Nemám ! Přestaň tohle říkat !" řvu na Ruena. "Jsou to lži .." zašeptám a odcházím od stolu - stejně nemám už hlad.
ČTEŠ
Hunger Games: 79. ročník
FanfictionKe vzpouře Katniss a Peety se přidali i někteří kapitolané, mezi které patřil i můj otec. Vzpoura však dopadla pro prospěch Kapitolu a ten poslal vzbouřence i se svými rodinami do jednotlivých krajů. My byli posláni do jedenáctého kraje.