Melampau.

48 10 2
                                    

Sewaktu majlis...

Changbin hnya memerhati Hyerin brpelukan dengn Wooseok dari jauh. Dia cuba mnenangkan hatinya dengn brbual dengn beberapa kenaln yg lain. Tapi kemarahannya trus mmbuak buak apabila Wooseok mncium hidung Hyerin. Dan dia brtambah marah apabia dia mlihat snyuman yg Hyerin berikan pada Wooseok.

Snyuman yg Hyerin berikan hnya pada dia swktu mereka masih ada 'hubungn'.

(Author:Padan muka padan muka. Tula,buat keputusan guna lutut)

Sementara Changbin sengsara Chan pula brbahagia dngan kekasihnya,Ash.

Ash:Cuba teka siapa saya? *tutup mata Chan*

Chan:*tepis tangan Ash lepastu tengok Ash*Jangan lah buat lagi

Ash: *pout* nak main-main pun tak boleh

Chan: Awak tahu tak yang saya tak boleh klau tak tengok awk walau sesaat?Boleh sakit saya macam ni.

Maka Ash pun memukul lembut lengan Chan.Mereka berdua pun bersweet-sweet sampai tidak sedar yang Abid dan I.N berada di situ.

Ash:*suap makanan* awak ahhhhhh

Chan:*nganga* ahhhhhh

Ash:Amm *nada comel*

Abid:*bisik kat I.N* awak rasa jijik tak?

I.N:*bisik kat Abid* sikit,jum pergi kat tempat lain.

Maka Abid dan I.N berlari anak ke meja bufet. Mereka mula memilih makann yg trsedia. Tetamu lain hnya mmerhati mereka yg mengambil makanan tak ingat orang lain.Senang cite semua mkann diorang sapu.

Aris yang yang baru keluar untuk meletakkan makanan hanya mampu menggeleng.

Aris: Eiii,korang,pi makan jauh-jauh sana.Ingat tetamu lain *gaya halau*

Abid dan I.N mencicit lari membawa pinggan yang dipenuhi makanan ke meja berdekatan kolam.

Aris pula hanya mampu menggeleng.

Hyerin: Aris!

Aris: Kak Rin! *laga pipi*

Hyerin: Dah lama tak jumpa Aris.Tup tup dah graduated.Rasa macam semalam kak Rin ajar kamu catwalk.

Aris: Ada2 je akk ni.
---------------------------------------------------------

Han sdang brdiri di depn pagar rumh Chan smbil mmbetulkn bajunya. Tiba2 dia dikejutkn dengn sbuah suara yg amat dikenali. Dan sngkaannya betul. Nis yg memanggilnya. Tapi hatinya sedikit sakit apabila dia mlihat Nis brsama seorang lelaki yg dia amat yakin dan pasti itu San,teman lelaki Nis.

Patutlah dia dapat Nis,dah lah handsome,tinggi,badan pon fit. Ckup smpurna untuk prmpuan yg cntik mcm Nis.

 Ckup smpurna untuk prmpuan yg cntik mcm Nis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
3C (Cabaran, Cita-cita& Cinta)Where stories live. Discover now