Jawapan.

36 5 6
                                    


I.N: Akk,boleh tak jngan kawan lagi dengan Changbin tu. Dia tu mcam main² kn perasaan akk jer.

Hyerin: Akk memang tak nak kawan dengan dia,tapi bila dia prlukan akk,dia akn cari akk smpai lubang cacing. Akk dh tak tau mcam mana nak elakkan diri dari dia lagi. Skrang ni,Chan je boleh tolong akk.

------------------------------------------------------

I.N: Chan? Chan abg Abid tu? Macam mana pulak dia boleh tolong akk?

Hyerin: Changbin tu idol,dalam masa yg sama Chan tu kawan dia. Jadinya,akk ada tanya dia kalau dia boleh tolong akk waktu dia ambik Abid haritu.

I.N: Lepas tu dia cakap ape?

Hyerin: Dia kata boleh je,asalkan bnda tu tak jejaskan kerja dia dan karier Changbin.

------------------------------------------------------

Sebenrnya,Hyerin dan Changbin ni kawan baik. Hyerin jumpa Changbin di sebuah kafe. Hyerin merupakan seorang ulzzang manakala Changbin ialah seorang idol.

Waktu tu,Changbin trlanggar Hyerin yg mnyebab kan kotak kek yg Hyerin bawa jatuh. Changbin ganti balik kek yg jatuh tu. Mulai daripada haritu,mereka brtukr nombor dan menjadi kawan baik.

Tapi lepas setahun,Hyerin kenl Changbin dengn lebih dalam. Hyerin mula ada perasaan untuk Changbin. Dulu dia rapat dengan Hyerin,tapi lama kelamaan,dia cuma cari Hyerin bila prlu sahaja.

I.N dapat tahu pasal hal ni,jadi dia mula menasihati kakknya supaya menjauhkan diri dari Changbin. Dia tak suka perasaan kakknya diprmainkan. Tapi Changbin tetap akan cari Hyerin.

Smpai hujung dunia sekalipun. Tak kira cara dan tmpat Hyerin larikan diri. Satu hari Hyerin luahkan perasaan pada dia,tapi Changbin tak berikan jawapan,
dalam masa yg sama dia tak boleh brjauhan dengn Hyerin.

Ini yg menyebab kan I.N kurang suka dengan Changbin. Hyerin meminta tolong Chan supaya mmberitahu Changbin untuk jauhkan diri dari dia. Dia tahu,yg Chan amat ditakuti oleh rakan²nya.

Oleh kerana itu,Chan merupakan calon yg trbaik untuk mmbntu Hyerin. Chan juga mmberitahu Hyerin,sekiranya dia ingin menyelesaikan masalah ini,dia prlu ada sewktu Chan brjumpa dngn Changbin.

Chan mencadangkan untuk brtemu di kelab malam milik Seungmin,Changbin bekerja sambilan sebagai barista di sana. Chan mmberitahu hal ini kepada Changbin,supaya dia boleh mncari pengganti tmpatnya.

Time skip...

LeeKnow tidak dapat menghntr Hyerin,jadi dia meminta Chan untuk mmbawa Hyerin brsamanya. Chan memaklum kan tntang hal ini kepada Ash,supaya dia tidak salah faham dengn Hyerin.

#chantakutgirlfriend

Lebih kurang 30 minit dari rumah Hyerin,mereka smpai di kelab malam trsebut. Chan perasn yg Hyerin nmpk sperti sedikit gementar.

Chan: Kau okey tak ni? Confirm nk buat ni?

Hyerin: Aku okey dan aku pasti. *beri snyuman palsu* Let's do this.

Chan: Let's go!

Dekat kelab malam...

Sebaik sahaja mereka brdua melangkah masuk,lagu yg dimainkan dapat didengari dengn kuat. Mata Chan mula mncari Changbin. Chan nmpk dia sedng duduk di satu sudut.

3C (Cabaran, Cita-cita& Cinta)Where stories live. Discover now