Friendly Trip.

33 6 6
                                    

Sejak San dah tak ada, Nis sibukkan diri dia dengn kerja je. Kadang2 dia trtidur dekat company.

Seungmin risau, walaupun Nis cakp dia okay. Tapi sebagai seorang abg, dia tau yg tu semua tipu.
-----------------------------------------------------------
Harini Woojin ajak semua sahabatnya brkumpul untuk mnyampaikan sbuah brita trgempar.

Nis yg sibuk pon datang sebb kena paksa.

Tepat pukul 5.00 petang semua orang dh brkumpul dan duduk di kerusi masing2.

Woojin: First of all,thank you to everyone for coming today. Saya ingin menyampaikan sbuah brita gembira kepada rakan2 sekalian.

Han: Kau nak kahwin ke?

Woojin: Ohhhh, bukan2. Lambat lagi. Aku tunggu Chan kahwin dulu. Calon pon belom ada lagi.

Chan: Kita kahwin sama2 lah. Lebih Bagus dan jimat. 😉

Woojin: Nantilah aku fikirkan. Sebenarnya saya ingin mnympaikan berita bahawa......  *drum roll*
Saya akan membuka cawangan baru kafe ini!!!!

Smua orang menepuk tangan dan mengucapkan tahniah kepadanya.

Woojin: Dan.... dan.... dan, oleh kerana itu saya telah membuat vacation plan untuk kita smua.

Semua brsorak gmbira dngn berita itu.

Woojin merancang percutian ini dengn harapan mereka dapat mncipta permulaan baru hidup mereka.

Sperti mana dia akan membuka cawangan baru kafe nya itu.

Dia dapat lihat para sahabatnya yang melalui bnyk cabaran dan rintangan sejak beberapa bulan ni.

Chan yg mmberi idea kepadanya, lalu Woojin yg merancang trip ini.

Seblum dia mndapat idea ini,dia ada brtanya kepada yg lain2 skiranya mereka boleh mnyrtai prcutian ini.

Dia tidak mahu ada yg trtinggal. Dia mahu semua org prgi untuk mncipta kenangn bersama.
-----------------------------------------------------------
Woojin seorang yg teliti. Dia siap buat senarai nama bagi memastikan tiada seorang pon yg tertinggal.

Dia beri pada Chan dan di pas kan kepada yg lain2.

Name list:

Woojin✔
Bangchan✔
Han✔
LeeKnow✔
Hyunjin✔
Seungmin✔
I.N✔
Changbin✔
Felix✔
Wooseok✔
Aris✔
Abid✔
Arin✔
Nis✔
Ash✔

Setelah meneliti smua nama yg ditanda, Woojin mula mengedarkan krtas kepada setiap orng.

LeeKnow: Wuishhh, Woojin. Ini dah macam lawatan sekolah ni, siap ada maklumat prcutian mcm ni.
Kau tutup jelah kafe kau, bukk agensi pelancongan pulak.

Woojin: Kau tak payah merepek. Aku cuma nk pastikan smua brjalan dngn lncar. Baca smua maklumat yg ada dekt krts tu.

Di akhir prbincangn, mereka smua bersetuju.

Akhirnya dapat update 😫wattpad tak bagi aku update haritu, dia buat perangai....

3C (Cabaran, Cita-cita& Cinta)Where stories live. Discover now