Terima Kasih Pt.2

38 6 0
                                    

Petang tu Abid makan brsama sama LeeKnow,Hyerin dan I.N. Ada waktu dia akn curi² pandang I.N,dia trfikir knapa lah dia tak prnah kenal I.N dari dulu.

I.N perasan Abid sedang memandang nya.

I.N: Knapa pndang saya mcam tu?

Abid: Ha?! *alihkan pndangan*. Mana ada! Saya tngah tngok keliling ruang makan ni.

LK: Yeke? Tadi abg pon nmpk yg Abid tengok dia.

Hyerin: Akk pon nmpk.

Habislah kau Abid. Kau dah tak boleh cover lagi. LeeKnow dengn Hyerin pon nmpk kau pndang I.N. Abid cuma trsengih. Dia sambung makan.

I.N ketawa kecil apabila melihat reaksi Abid.

------------------------------------------------------

Selepas makan,Abid menelefon Chan untuk meminta izin untuk tidur di rumah I.N. Tapi dia ckap dia tidur dekat rumah kawn dia. Klau dia cakp rumh I.N,memg Chan tak bagi.

Abid: Hello? Abg!

Chan: Hello,ya!

Abid: Malam ni Abid tidur rumah kawan boleh?

Chan: Kawan? Lelaki ke permpuan? Apa nama dia?

Abid: Pe...perempuan. Nama dia...Hyerin. Esok abg ambik Abid dekat sini eh? Pukul 1.00,nnti Abid hntr location.

Pndai kau menipu dik,kau guna nama kakk si I.N tu yerk?

Chan: Okay. Hati²,jangan susahkan orang. I love you.

Abid: Alright! I love you too.

I.N: Awk call sape tu?

I.N menyapa dari belakang. Abid cuma memandang dia yg sedang duduk di sebelahnya.

Abid: Abg Chan,knapa? Jealous ke?

I.N: Mana ada. *Pndang tmpat lain* Saya ingat awk call bf awk ke,siap I love you bagai.

Abid: Eleh ye lah tu. Saya dengan dia memg mcam ni. Dengn Kak Aris pon sama.

I.N: Kak Aris? Siapa tu?

Abid: Oh! Tu kakk saya. Saya pon tiga beradik jugk mcam awk.

I.N: Oh yeke?! Kita brdua ank bongsu lah ni? Wahh! Awk nmpk tak jodoh kita tu kuat?

Abid: Eh!!! Awk ni macam² lah.

Sepanjang malam tu mereka brdua brborak smpai lah trtidur dekat sofa tu. Abid trtidur atas bahu I.N,I.N pulak trtidur atas kepala Abid.

Hyerin pnggil Abid tapi dia tak menyahut. Dia prgi ke ruang tamu dan dia nmpk keadaan I.N dan Abid. Dia trus memanggil LeeKnow.

LK: Knapa pnggil?

Hyerin: Tengok lah ni *muka trharu* Comel nya.

LK: *Pndang I.N dan Abid* Awhhh! So sweet!

LK,Hyerin: I 'ship' this two!

------------------------------------------------------

Ash mula perasan yg Chan mengelak dari dia,tapi bukan sebb krja. Memang sebb dia sengaja. Jadi Ash trus buat kputusan untuk tanya knapa Chan buat macam tu.

Dia cari Chan dekat studio,tapi Chan tak ada. Dia call Chan dengan harapan Chan akan angkat pnggilan dia. Tapi...malangnya Chan decline call dia.

Dia tanya beberapa pekerja klau mereka ada nmpk Chan. Ada seorang pekerja ckap Chan dekat cafe. Dia trus brjalan ke arah cafe untuk brbincang dengan Chan.

3C (Cabaran, Cita-cita& Cinta)Where stories live. Discover now