Avaan silmäni ja yritän muistaa, missä olen.
Tunnen pääkivun. Taisin juoda sen koko pullon eilen yksin.
Hävettää.
Käännyn kyljelleni, ja löydän Lukaksen nukkuvan noin puolen metrin päästä minusta.
Olen Lukaksen parisängyllä.
Mieleeni muistuu Sofia.
Katson hätääntyneenä ympärilleni.
Onneksi, löydän Sofian nukkumasta sohvalla toisella puolella huonetta, viltin alla.
Hävettää.
Miten voin olla niin vastuuton??
Ja vuoden isosisko-palkinto menee...
Nousen hitaasti istuma-asentoon.
Nukuin onneksi farkuissani ja puna-valkoruudullisessa paidassani. Mitäköhän eilen tapahtui?En ehdi jäädä miettimään sitä, vaan joudun juoksemaan vessaan oksentamaan.
Hyi hitto.
Pesen suuni ja käteni.
En haluu koskaa enää juoda!Kun olen pyyhkimässä levinneitä ripsareita, vessan ovelle ilmestyy tutut kasvot.
"morning, princess" ,Lukas sanoo virnistäen.
Nauran hänelle.
"En kai mä tehny mitää tyhmää?"
Hän vain katsoo minua, silmät lukkiutuneina paljaisiin varpaisiini.
"Kadotit ainaki sun sukat."
Me nauramme yhdessä.
Kun menen etsimään makuuhuoneesta sukkiani, Lukas toteaa:
"Yritit sä suudella mua."
Silmäni suurenevat.
"Oikeesti?"
Hän nyökkää ja alkaa pedata sänkyään.
"Sillon ku olin laittamassa sua nukkumaan. Selitit jotain mun lihaksista yritit sit pussaa mua"
Naurahdan.
"Hei anteeks. Oon näköjään ihan kamala jurrissa."
Hänkin naurahtaa, mutta sitten katsoo lempein silmin minua.
"Olit sä aika sulonenki. Olisin mä halunnu suudella sua.."
Hätkähdän niille sanoille ja nousen lattialta, jossa olin etsimässä sukkiani.
Hymyilen viekkaasti ja isken silmää.
"Ehkä vielä joku päivä"
Hän istuu nyt pedatulle sängylleen.
"Sä et tiedäkään kuinka paljon mä haluan s-" ,hän keskeyttää itsensä.
Istun hänen vierelleen. Ihme kyllä, Sofia nukkuu vieläkin.
"Nii mitä että?" ,virnistän.
Lukas kääntyy minua päin, hymyilee leveästi ja alka kutittaa minua.
"Lopeta!" ,saan naurun seasta voihkaistua.
Normaalisti vihaan kutittamista, mutta nyt rakastan sitä.______
Lukas menee tupakalle heidän takapihalleen, samalla kun minä puen Sofialle vaatteet ja annan aamupalaa. Lukas sanoi, että saan ottaa mitä vain kaapista, joten pilkoin tytölle omenaviipaleita ja mandariinin paloja.
Sofia syö tyytyväisenä pöydän ääressä.
"Kulta, oota tässä ku sisko käy tuolla, jooko?"
Sofia nyökkää ja jatkaa mandariinin mutustelua.
Kipitän viileää lattiaa pitkin takapihan ovelle.Terassilla Lukas puhaltaa tupakan savua keuhkoistaan rauhallisesti.
Nähdessään minut hän hymyilee.
"Luna! Tuu tänne"
Puinen terassi tuntuu kylmältä paljaiden varpaideni alla.
"Aah, kylmäää" ,hytisen.
Lukas reagoi nopeasti: hän tumppaa tupakan maahan ja ottaa minut halaukseensa.
Hän laittaa kätensä vyötärölleni. Tuntuu, että hänen sormenpäänsä melkein koskevat toisiaan. Niin isot ja vahvat kädet hänellä on.
Lukas nostaa minua kädet vyötärölläni, ja jalanpohjani eivät enää kosketa huurteista terassia.
Minä puolestaan kiedon käteni hänen kaulansa ympärille.
Hän on tosi komea, ja siinä hänen otteessaan on helppo olla.
Ei minua edes ahdista se, jaksaako hän pidellä tälläistä kirahvia. Koska siinä hetkellä olen vain Luna, en mikään kirahvi.
Ja tämä Luna haluaa suudella häntä."Mitä sä-" ,Lucas aloittaa, mutta minä keskeytän hänet viemällä huuleni hänen kaulalleen.
Suutelen kaulaa, ja haistan after shave:n huumaavan tuoksun.
"Mä haluun et sä teet sen" ,kuiskaan pojan korvaan.
Kehomme ovat toisiaan vasten, ja olen nyt varma että hänen sydämensä lyö hurjan kovaa.
Silloin hän ottaa ohjat.
"Ei hitto ku sä oot kuuma"
Hymyilen. Niin säkin.
Lucas laskee minut kengänkärjilleen, ja työntää minut hellästi talon seinää vasten.
Huokaisen kiihotuksesta. Välillämme on niin paljon sähköä, ja aion vihdoin antaa sen päästä valloilleen.
Lucas suutelee kaulaani intohimoisesti.
Haluaisin vain että hän ottaisi minut tässä ja nyt, mutta Sofian takia se on turha toive.Hän laittaa oikean kätensä kaulalleni ja lähestyy kasvojani.
Hymyilen ujosti, ja sitten huulemme kohtaavat.
Se on kuin miljoona vattia varautunutta sähköä olisi vapautunut ilmakehään ympärillämme.
Ja se tuntuu niin ihanalta.
Ensin hän suutelee minua huulilla, ja sitten ottaa kielen mukaan.
Hän maistuu tupakalta, mutten anna sen häiritä.
Kielemme tanssivat yhdessä hetken, ja sitten Lukas ottaa huulensa irti omistani.
Hän katsoo minua ylhäältä alas.
Puren huultani hänelle.
"Haluun vaan muistaa, kuinka kaunis sä olit tässä hetkessä" ,Lucas selittää silmät liimautuneena omiini.
Punastun.
"..suutelee mua."
Ja hän tekee työtä käskettyä.Siinä hetkessä en ajattele Sofiaa, en äitiäni, en Anderseja..
Keskityn häneen. Ja vain häneen.
YOU ARE READING
Suojakuplani
Romance"miks sä oot niin ihana? ansaitsenko mä tän?" ,hän sanoi ja suuteli minua uudelleen. Luna ei ole koskaan ollut täysin onnellinen. Hänellä ei ole koskaan ollut oikeaa ystävää. Se kaikki voi muuttua, kun hän saa uuden kodin ja tapaa Lukaksen, 18-vuoti...