6/2.

360 18 2
                                    

Előző rész vége: A személyiségét. A rossz tulajdonságaitól kezdve a jókig. Mindent. A lényét. Jaj... istenem. Azt hiszem beleszerettem a buszos kukkolómba.
-Jace várj!!

-Na, most mi van?-Kérdezte tőlem mosolyogva.

Odamentem hozzá. A kezemet rásimítottam a tarkójára és egyszer csak lehúztam magamhoz. A párnácskái puhák voltak és a meglepődöttségtől nem csókolt vissza egyből, de miután feldolgozta a történteket vissza csókolt. Levegő hiány miatt el kellett sajnos válnunk. De ezt a csókot még több követte. Egészen addig amíg meg nem szólalt a telefonom. Anyu hív. Gyors letettem és kezdeményeztem még egy csókot. Ez volt a legszenvedélyesebb eddig. Miután a levegőhiány megint elszakított tőle, átölelve egymást mélyen a másik szemébe néztünk.

-Ez volt a legjobb meglepetés, amit valaha kaptam.-Törte meg a csendet.
-Igazán?
-Aham, de megtudhatnám, hogy miért kaptam?
-Csak mert.
-Csak mert, mi? Szerinted egy ilyen válasszal megelégszem?
-Hát reménykedtem benne, de ezek szerit nem.
-Milyen jó meglátásaid vannak. Na, hagy halljam. Miért?
-Elmondom, ha nem szállsz el magadtól.
-MI elszállni? Komolyan mondod?
-Igen. Szerintem képes vagy rá.
-Jó, oké. Megígérem.
-Kedvellek. – Köntör falazás nélkül elmondtam neki. Elég meglepődött arcot vág. Így olyan vicces. Miután felfogta ezt az egészet elmosolyodott és magához húzva megcsókolt.
-Komolyan?
-Komolyan képes voltál ezért a kérdésért megszakítani a csókunkat?
-Igen.
-Hah... nem hiszlek el. Igen komolyan... Te hogy érzel?-Kötelességemnek éreztem megkérdezni. Fhu... a választól nagyon félek. Remélem valami pozitív lesz a válasz.
-Komolyan kérdezed? Nem esett le hogy mióta megláttalak azóta beléd vagyok esve?
-K-komolyan?–Erre nem számítottam. Ezek a mondatok a világ legboldogabb emberévé tettek. Csak vigyorogni tudtam. Mélyen a szemembe nézett és válaszolt.
-Igen.–Ezt halva nem tudtam letörölni az arcomról a vigyort.-Mit vigyorogsz?-Kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Egyáltalán semmit.–Vigyorogtam tovább.
-Figyi, egyáltalán nem akarok tőled elválni vagy valami ne értsd félre. De be kéne már menned, anyukád már 6x hívott.
-Aha, tényleg. De nem akarok. Itt akarok veled lenni. Ja, egyébként csak tisztázzuk az elején féltem tőled, hogy mit akarhatsz velem csinálni. De jó hír nagyon kedvellek így ez miatt nem kell aggódnod.
-Wow... tényleg?
-Aham.
-Hahaha. Oké értem. De az a lényeg, hogy most így gondolod.
-Haragszol rám ezért?
-Mi? Nem dehogy. Hahaha. Ezért nem tudok rád haragudni, hisz csak reálisan cselekedtél.
-Fhu... örülök, hogy nem haragszol rám. Szerintem most megyek, mert anyu még a végén kihívja a rendőrséget.
-Ezt nem hagyhatjuk.-Jace magához húzott és hosszasan megcsókolt. Ilyen szenvedélyes csókom még nem is volt.
-Szia. Akkor majd beszélünk.
-Okés, majd írj, ha haza értél. Szia.-Ennél jobb már nem is lehet ez a nap. Sokkal jobb lett, mint amire számítottam. Hát azért még sem volt nagy haszna a fekete bokszernek. A rózsaszín köd ellepte a fejem teljesen. Beérve a házban anyu a kanapénál várt engem. Amikor meglátott felcsillant a szeme.-Szia, kicsim. Miért nem vetted fel? Miért raktad le? Mi volt a randin? Hogy ment? – Kérdezte megállás nélkül. Olyan aranyos. Nagyon felpörgött. Ezen elnevettem magam.
-Mit nevetsz?
-Anyu olyan aranyos vagy.
-Most miért? Hisz csak érdeklődőm a kincsem iránt.
-Pont ezért. Izgatottabb vagy, mint én. Hahaha.
-Jó-oké. Lenyugszom, de addig is üljünk le és kezdj el mesélni nekem.
-Jó.-Elmeséltem anyunak az eseményeket. Még azt is, ami a mozi előtt történt.
-ÁÁ, drágám. Gratulálok. De akkor most együtt vagytok?
-Öhm... nem tudom. Szerintem igen, de egyikünk se kérdezte meg a másikat. Szóval nem tudom.
-Biztos együtt vagytok. Együtt kell, hogy legyetek. Olyan nincs, hogy nem. Na de biztos fáradt vagy. Mi lenne, ha elmennél fürdeni?
-Igen, jó ötlet megyek is. Köszi, anyu. Puszi. Jó éjszakát.-Köszöntem el anyutól az emeletre menve. Megengedtem a fürdő vizem és telenyomtam tusfürdővel a kádat a hab miatt. Nagyon elfáradtam ma. Jól is éreztem magam. Egyszer csak rezzent egyet a telefonom. Izgatottan néztem meg. Értesítést kaptam, hogy mehetek holnap Ariana ajándékáért. Úgy tűnik, hogy a gravíroztatás lett kész. Pedig már reménykedtem, hogy Jace írt. Vajon hazaért már? Biztos írni fog. Visszatettem a kád szélére a telefonomat. Az a baj lehet, hogy túlságosan is be vagyok zsongva, mert már szuggerálom a telefont. Lehet volt valami értelme, mert megszólalt a csengőhangom. Izgatottan néztem meg ki hív. Megnéztem a nevet és boldogan vettem fel. Igen... Jace hívott.

-Szia.-Köszöntem neki.
-Szia. Hazaértem. Öhm... mit csinálsz?
-Hö... miért?
-Ja, csak mert furcsa hangokat hallok. Talán rosszkor hívlak?-Száz százalék, hogy ezt perverz mosollyal mondta.
-Hát attól függ. Ha az hogy fürdők az rossz időpontnak számít, akkor igen. Rosszkor hívtál.
-.............
-Ott vagy még?-Miért nem válaszol? Talán elakadt a szava? Vagy talán valami erkölcstelen dologra gondol? Ezektől a kérdésektől csak mosolyogni tudtam. Hiába csak magamban tettem fel őket.
-Hmh... ja. Öö... igen itt vagyok. Csak elbambultam.
-Igazán?
-Igen.
-Miért?
-Mit miért?
-Miért bambultál el? Esetleg elgondolkodtál?
-Igen, gondolkodtam elég sok dolgon.
-Aham. Például min?
-Miért kérdezel ilyen sokat?!
-Miért, nem kérdezhetek?
-De persze. De ne ezzel kapcsolatban.
-Hahaha. Miért ne??
-Tuti hogy vigyorogsz most rajtam.
-Igen, persze. Te is vigyorognál a helyemben. Abba hagyom, ha válaszolsz.
-Akkor elég sokáig fogsz nevetni.
-Na légyszi!! Mond el!
-Na, most hogy tudod, hogy hazaértem azt hiszem, hogy leteszem.
-Ne!! Oké, nem kell elmondanod.
-Köszönöm! Te most kiszálltál a kádból?!
-Igen, miért? Csak nem hallottad?
-Igen, képzeld hallottam és szerintem itt lenne az ideje letenni a telefont is. Tudod, hagynálak törölközni meg öltözni.
-Ki mondta, hogy nem tudnám ezeket megcsinálni attól függetlenül, hogy telefonálunk?
-Senki ezt én gondolom így.
-Miért?
-Oké akkor úgy mondom, hogy az én és a fantáziám érdekében kellene most letennünk.-Nem számítottam, hogy ezt mondja. Teljesen lesokkolt. Most komolyan... erre mit lehet mondani? Te mit mondanál, ha a pasi, aki neked bejön és ma volt az első randitok na meg persze ma jöttetek össze ilyet mondana? Hát lehet, nem fogjátok elhinni, de nekem ez az első kapcsolatom. Sőt soha az életben nem történt még velem ilyen. Még pasim sem volt. Na Jason csak nyugodj meg. Válaszolj neki. Lehet, hogy nem tudod mit kéne neki mondanod, de nem baj. Habár eszembe jutott valami jó móka. Oh... istenem, ha ezt megteszem tuti kicsinál. De ha belegondolok, megéri.

-Értem. Akkor érted és a fantáziád kedvéért leteszem, de előtte szerinted melyik alsót vegyem fel a feketét, ami csak úgy simul vagy a pirosat amin Snoopy van? Kérlek, őszintén válaszolj.
-Szemét vagy ugye tudsz róla? Most már hiába tennénk le a fantáziám miatt. Azt már elvesztettem, sőt ezzel a kis akcióddal elég nagy nyűgöt okoztál nekem. Ráadásul tuti hogy jól érzed, most magad ezért azt mondom neked, hogy a feketét vedd fel és hogy óvakodj a következő találkozásunktól. Na, jó éjszakát Jason. Aludj jól. Ja és alig várom a következő találkozást. Sziaa.
-Okés figyelj beszéljük meg. Sajnálom. Na, jó nem annyira, de naaa, légyszi.
-Nem. Gondolkozhattál volna hamarabb is.
-Oké akkor jó éjt neked is. Sziaa.-Letette. Fhu... lehetnem gondoltam át eléggé ezt. Most nem tudom eldönteni, hogy félnem vagy várnom kéne a következő talit. De olyan vonzó volt. Jaj... már nagyon késő van. Le kéne feküdni.Fáradtan dőltem bele az ágyba. Kb. 10 percig tartott, ami egyébként csak 5 perc lenne mivel olyan lehettem, mint egy zombi. Eskü tuti megirigyelne egy zombi.Lehunytam a szemem és már is elaludtam.

Sziasztok!! Meg is érkeztem a randi második felével. Remélem tetszett nektek ez a rész is. Véleményeiteket a kommentben nagyon várom. Puszi 😘😁

Örökké a tiéd (Befejezett)Where stories live. Discover now