21/1.

146 10 0
                                    

Végre elérkezett a nagy nap. Izgatottan keltem fel, mint egy kisgyerek az osztálykirándulás napján. Emlékszem, hogy kisgyerek koromban képes voltam felkelni hajnali kettőkor. De amikor az ember idősebb lesz egyre nehezebb korán kelnie. Ezért is történt az, hogy hiába voltam izgatott úgy nyolckor nehezen kivánszorogtam az ágyból. A reggeli rutinom után lementem a konyhába elővettem egy tálat és öntöttem bele müzlit, majd tejet. A müzlimmel együtt leültem az étkezőasztalhoz és elkezdtem reggelizni. A telefonom megszokásból mellettem volt képernyővel lefelé fordítva, de rezgőre állítva. A napfény gyönyörűen sütött be. Anyuék dolgoznak, Zoi pedig az egyik barátnőjénél tölti a napot. Így a csöndet élvezve a reggelim után még az asztalnál ücsörögve telefonoztam. Néztem az instagramot, válaszoltam pár üzenetre. Beszéltem Matthewval, Arianával és Claytonnal is. Matthew az unokatesójánál tölti a nyarat és éjjel-nappal szörfözik. Ariana ezen a héten Párizsban nyaral a szüleivel, a kis mázlista. Eliot és Clayton pedig jól elvannak, aminek nagyon örülök. Ránéztem a nappaliban lévő fali órára, ami majdnem fél tízet mutatott. Arra gondoltam, hogy felhívom Jacet.

Miután letettük ismét rápillantottam az órára és ráeszméltem, hogy még egy csomó időm van mire Jace értem jön, ezért is döntöttem úgy, hogy felmegyek a szobámba és játszok egy kicsit. Fel is mentem és bekapcsoltam. Aztán nézegettem a számítógépemre letöltött játékokat mivel is játsszak. 15 perc gondolkodás után nem jutottam semmire. Szóval jöjjön a "B" terv. A "B" terv nem más volt, mint hogy a nappaliban bömböltetem a zenét miközben főzök vagy sütök valamit vagy talán takarítok. Lementem az emeletről és szétnéztem. Jól van nem kell itt takarítani. A zenelejátszóhoz siettem, bekapcsoltam és egy rádiót állított be, hogy ne csak zenét hallgassak, hanem tudjam hol van útlezárás vagy ehhez hasonló, kellemeset a hasznossal ugye. Ezután a nappaliban lévő könyvespolc felé vettem az irányt és kerestem meg anyu híres receptkönyvét. Sorban lapoztam át a finomabbnál finomabb ételeket mire ki választottam mit szeretnék. Spagettit fogok csinálni olaszosan, ha van itthon hozzávaló. Igen lehet meg kellene néznem van-e. Miután lecsekkoltam meg van-e itthon minden kikészítettem őket és az edényeket is, illetve a receptkönyvet az instrukciók miatt.
Miközben vártam, hogy a darálthusi rendesen megfőljön elkezdtem összeszedni a holmijaimat az utazó táskámba. A pakolás közben természetesen rendszeresen ránéztem és mire a pakolást befejeztem addigra a husi is kész lett és tehettem fel a tésztát. Nem sokkal később a tészta is megfőtt, ezért amikor a vizet öntöttem le róla telibe leforráztam a kezem. A fájó égető érzés miatt felkiáltottam és gyorsan a csaphoz rohantam, hogy hideg vizet engedjek a fájó területre. Egy kicsit megszégyenítő káromkodás sorozat után végre sikerült összeszedem magam és fertőtleníteni, illetve bekötözni a helyét.

Utána visszamentem a tésztához és most jobban odafigyelve foglalkoztam vele. Amint teljesen kész lettem a spagettivel már ebéd idő is lett, ezért gyorsan meg is ebédeltem. Még jó, hogy Jacevel 2 órát beszéltünk meg, ha nem így lett volna tuti várnia kellene még rám egy kicsit. A pakolással kész vagyok már csak magamat kell rendbe szednem.

Már a hajamat igazítgattam amikor egy dudaszóra lettem figyelmes. Az ablakhoz lépve elhúztam a függönyt és kinéztem. Jacet pillantottam meg, aki egy autóból kalimpált kifelé.

-Meglepetés.-Ordította nekem. Meglepődöttségemben alig jutottam szóhoz.
-Ezt meg honnan szedted?-Kérdésemre csak egy öntelt mosolyt kaptam.
-Na gyere hozd a cuccaid és azt a csini fenekedet és szállj be.-Izgatottam vettem magamhoz mindent és rohantam le életem szerelméhez. Magamhoz híven majdnem le is estem a lépcsőn, de csak majdnem, így nem kell a nyaralásunkat a kórházban kezdenünk. A kocsihoz érve gyorsan betettem a csomagtartóba a holmimat és szálltam is be az anyósülésre. Miután behuppantam egyből egy kezet éreztem meg az államon. Az a bizonyos kéz hirtelen maga felé fordított és már csak azt vettem észre, hogy Jacevel csókolózom. A szája íze egyszerűen elképesztő. Eper íz valami eszméletlen férfias ízzel. Jace keze pólóm alá csúszott és elkezdte simogatni az oldalamat, én hajába túrtam bele. Nagyon jó érzés volt viszont tudtam, hogy meg kell szakítanom ezt a kellemes pillanatot. Ezért elváltam tőle és óvatosan eltoltam magamtól.

-Jace, nagyon jó érzés, amit csinálunk tényleg, de életem első kocsi szexe nem a házunk előtt kellene megtörténnie, remélem megérted.-Simogattam meg az arcát mire megfogta a kezemet és belesimult a tenyerembe.
-Persze, megértem amúgy se kelle- MI AZ ISTEN TÖRTÉNT A KEZEDDEL?
-Óh! Spagettit csináltam és véletlen leforráztam, nyugi lekezeltem szóval nincs gáz.
-Biztos? Juj, nagyon fáj? Persze, hogy fáj.
-Nyugii, mondtam, hogy nincs baj, de folytasd kérlek, amit mondani akartál.
-Oké... amúgy se kellene ebben a kölcsönkért autóban csinálni.  El kellene intéznünk a tisztíttatást, az autó meg meghatározott ideig van nálunk. Na, de hogy lenyugodtak a kedélyek, indulhatunk?-Mosolyogva nézett rám.
-Mire vársz még? Indíts!-Válaszoltam izgatottan. Mire Jace beindította a motort és már gurultunk is az úti célunk felé.

Az úton zenét hallgattunk és rádiót. A beszélgetéseinket nevetések hangja szakította félbe, illetve a játékok, amiket játszottunk.

-Jace, találd ki mire gondolok!-Néztem gyorsan körbe.
Szeret a víz közelében lenni, úszni benne.
-Igee~n.
-Sokak összekötik őket a szerelemmel. (írói megj.: én legalábbis biztos XD)
-Óh, de hát ez nagyon könnyű. A megfejtés a hattyú.
-Hogy találtad ki ennyiből?-Nézek rá értetlenül.
-Szívem, nagyon sokat segített az, hogy a szerelemmel kötik össze innen tudtam már következtetni, hogy nem hal. Szóval valami más, ami szeret úszni és a vizek közelében lenni erről jutott eszembe a kacsa a kacsákról pedig a hattyú.-Nézek rá.
-Neked komolyan a kacsákról jut eszedbe a hattyú?
-Igen, mert amikor láttam hattyút mindig volt a közelükben kacsa.
-Óh...értem, most hogy mondod nekem is beugrott. Na, de ott vagyunk már?
-Még kocsikáznunk kell egy kicsit szóval én jövök, találd ki mire gondolok! Ezüst színű, fémből van és...-Így folytattuk felváltva a kérdezősködést míg végül másfél óra múlva oda is értünk.

Amíg Jace a parkolással volt elfoglalva én izgatottan ingattam a fejem ide-oda. Igaz, hogy minden szebb élőben, mint képen. A lélegzetem elállt amikor megláttam a gyönyörűen felépített házakat, megtervezett utcákat, sétányokat. A leggyönyörűbb látványt még is a tópart volt. Főleg, hogy a kocsikázás miatt már kezd lemenni a nap. Annyira elmerültem a tájban, hogy azt vettem észre Jacenek sikerült a parkolás és már nincs mellettem. Miután körbenéztem rájöttem, hogy éppen a cuccainkat veszi ki a csomagtartóból, így kiszálltam én is és segítettem neki. A táskáinkat cipelve elindultunk egy kis faház elé, amit eddig észre sem vettem. A faházat nemrég újíthatták fel, mert a festése gyönyörű, nem kopott. Maga a faházikó gyönyörű aranybarna színű és két szintes hatalmas ablakokkal és egy kis terasszal, amin van egy kicsike asztal két székkel, ami a tó felé néz. Nem is tudom miért, de hirtelen megálltam, aminek következtében Jace is megállt mellettem, majd rám nézett.

-Készen állsz az első közös nyaralásunkra?-Kérdezte, vettem egy hatalmas levegőt és ránéztem.
-Igen!-El nem tudom mondani mennyire boldog vagyok. Ez után újra elindultunk a ház felé.

Sziasztoook!🤗 Elnézést, hogy megint ekkora kihagyással került fel ez a rész.🥺 Valahogy, így a végéhez közelítve nehezebb írni. Köszönöm szépen, hogy a nagy kihagyások ellenére is ennyien olvassátok, elolvastátok ezt a fejezetet is. Szerintetek mi fog történni a nyaraláson? Véleményeiteket izgatottan várom. Pusziii❤️😘

Örökké a tiéd (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant