Előző rész vége:
-Semmi baj, de vajon miért van az, hogy 2x találkoztunk és mind a 2x bele ütköztünk a másikba?
-Nem tudom.-Nevettem miközben meg vakartam a tarkómat. Kicsit kínosan érzem magam.
-A kijárat felé mész?
-Á, igen.
-Király, én is végeztem. Mehetnénk együtt.
-Okés, nekem megfelel. Várj, ugye nem haza akarsz kísérni?-Mi? Nem, dehogy azt majd talán csak holnap kísérlem meg.
-Fhu... oks, úgysem haza megyek.-Elindultunk a kijárat irányába és beszélgettünk még egy-két mondatot. Mikor ki értünk megláttam Jacet a motorjának támaszkodva. Istenem... ez a látvány nagyon üdítő. A telefonját nyomkodja. Szerintem Matthew észrevette, hogy nem figyelek, mert abba hagyta azt, amit mondod akármi is legyen az és elnézett abba az irányba amerre én. Ránéztem az arcára és dühöt lehetett leolvasni róla. Csak úgy izzott a szeme!! De miért? Biztos csak be képzelem. Igen annak kell lennie.
-Na, akkor én megyek is.
-Okés, persze. Menj csak. Találkozunk holnap. Szia.
-Aham, szia.-Elindultam Jace felé. Mindvégig magamon éreztem Matthew tekintetét és rettentő idegesítő. Miért kell végig nézni, hogy oda sétálok a pasimhoz?! Kb. 3 lépésre voltam Jacetől, amikor felnézett és elmosolyodott. Hivatalosan is kijelentem elolvadtam. Olyan édes, ahogyan mosolyog, na meg azok az elképesztően imádni való gödröcskéi. ÁÁ, késztetést érzek meg nyalni őket. A csodálatos haja, ami kicsit kócos, de így szexi és mennyire lenne kócos, ha végig fésülném a kezemmel rajta vagy esetleg egy kicsikét meg húznám, de úgy hogy ne fájjon neki. A tekintetem végig vándorol az egész testén. A kidolgozott felsőtestén, amit a fehér póló elképesztően jól kiemel, el képzelem milyen jó lenne a kezemmel végig simítani a meztelen felsőtestén és ehhez egy fekete nadrágot visel, és igen abba kell hagynom a stírölését mielőtt kicsi Jason éledezne. Nem lenne jó egy kis merevedéssel járkálni az utcán. Az álmodozásom végére oda értem hozzá. Csípőmnél fogva magához rántott és megcsókolt. Ja, igen még Araiana születésnapján megbeszéltük, hogy nem fogjuk titkolni a kapcsolatunkat, és hogy nagy ívben le tojjuk az emberek negatív megjegyzéseit. Akinek nem tetszik, amit lát nem néz oda ennyi. Elváltunk és szóban is köszöntünk egymásnak.
-Szia.-Köszöntem neki egy kicsit kábán. Akárhányszor megcsókol, kába leszek tőle és egyszerűen nem tudok betelni vele.
-Szia. Ki az a srác, akivel kijöttél? Csak mert végig nézte, ahogy hozzám sétálsz és a tekintetével megtudott volna ölni engem. Amikor látta, hogy megcsókollak.
-Araiana új osztálytársa Matthew. Ma jött először suliba és ma 2x véletlen egymásba ütköztünk és megismerkedtünk. Ennyi történt. Aztán szerintem holnap be fog próbálkozni egy „megyünk együtt haza" kérdéssel.-A hátam mögé pillantottam és láttam, hogy még csak most indul haza Matthew. Tényleg végig nézte, hogy Jacevel csókolózunk? Hát ez bizarr. Nem is kicsit.
-Hö... mond csak van okom aggodalomra?
-Nincs. A szemeim előtt csak te lebegsz viszont menjünk már sütizni. Annyira kívánom az édeset. Ne nevess! A motoroddal mi lesz? Itt hagyod?
-Oké, abba hagytam. Uh... tényleg. Szerintem mocival menjünk. Ha neked jó. Úgy is elszerettelek volna már vinni egy körre. Na, meg ez miatt van nálam egy plusz sisak is.-Ezt meghallva nagyon izgatott lettem és szerintem Jace is tudja, mivel nagyon nevetgél. De ne aggódj, vissza nyal a fagyi. Elmosolyodtam, amit ő is észre vett és egyből abba hagyta a nevetést.
-Mi ez az ördögi vigyor? Mit tervezel abban a gyönyörű feledben?
-Nem mondom meg.-Vigyorogtam, mint a tejbetök.
-Na, jó, ha olyan lesz, mint múltkor akkor kicsinállak.
-Vess magadra. Te nevettél ki. Viseld majd férfiként a büntetésedet, de indulhatnánk már?
-Fhu... oké. Vedd fel a sisakot és szállj fel.-Megtettem, amit mond és amikor felszálltam mögé teljesen a hátának simultam. Annyira, hogy szerintem egy papírlapot sem tudtam volna betenni közénk és a kezeimet átkulcsoltam a derekán. Izmai a kezem között megfeszültek és mintha a mellkasa gyorsabban emelkedne. Annyira imádom, hogy ez miattam van. Hogy ezt váltom ki belőle. Még nem volt a sisak a fején, ezért a füléhez hajoltam, még jobban hozzá simulva és bele suttogtam: Viseld férfiként a büntetésed.-Hogy hatásosabb legyen a számmal hozzáértem a füléhez. A teste megremegett.
-Teljesen kikészítesz. Remélem, tudod.-Suttogta vággyal teli hangon.
-Igen, tudom és remélem, tudod, hogy ez fordítva is igaz. Na, induljunk, nehogy bezárjon az a cukrászda.-Mosolyogtam a hátára. A cukrászdában szerintem 2 és fél órát voltunk. Miután ettünk fejenként 6 sütit Jace haza vitt és elköszöntünk egymástól. Nagyon jól éreztem magam. Sokat beszélgettünk és nevettünk és rengeteget csókolóztunk. Nem tudom, meddig fogjuk bírni csak a csókkal. Jó tudom, múltkor én állítottam le, de ha véletlenül olyan helyzetbe kerülnénk most már tuti nem. Belépve a házba apuval találkoztam. Beszélgettünk, elmeséltem neki, hogy milyen jó volt a délután. Ő is elmesélte a délutánját. Mondta, hogy anyu már alszik és hogy vacsi a hűtőben. Azt is mondta, hogy örül, hogy ilyen jól kijövünk Jacevel és hogy rendes srácnak tartja. Nagyon örültem neki. Ezután elmentem fürdeni és tanultam. Nagy lendülettel vetettem bele magam az ágyamba. Amint a fejem a párnához ért. Engem el is nyomott az álom.
Sziasztok!! 🤗 Sajnos nem lett olyan hosszú, mint amilyen szokott lenni. Na, mindegy. Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastátok és hogy olvassátok a sztorit! A véleményeiteket nagyon várom kommentben. Puszi😘😘
ESTÁS LEYENDO
Örökké a tiéd (Befejezett)
RomanceJason és Jace egy véletlen találkozás folytán ismerik meg egymást. Vajon ez a megismerkedés meddig fajul? Barátság, szerelem vagy esetleg ellenségeskedés lesz a vége? Ha érdekel titeket izgalmas és szórakoztató történetük akkor semmiképp se hagyjáto...