Merhabalar, yine çok duygusal olduğum bir açıklama bölümü.
Şimdi bir yerden başlamam gerekirse, melliflous benim bir gece yarısı aniden yazdığım bir kurguydu. Henüz o dönem flechazo final vermemişti ve onu bırakıp buna başlamıştım.
Aklımda hep mpreg konulu ficler yazmak vardı ama inanın bu kadar gelişeceğimi düşünmemiştim. Basit bir kurgu diye başladım ama sonrasında okunmaya ve beğenilmeye başlandıça sürekli üzerine düşündüğüm bir kurgu haline geldi.
Zaman zaman çok zorlandım, bırakmak ve silmek istedim, çünkü beni buna zorladınız çoğu zaman. Sizin hakkınızda tek yorulduğum konu sürekli kaos istemeniz oldu. Soft bir hikaye diye düşündüm, böyle gider dedim ama kaos kaos dediniz. Yaptım da kırmamak için ama ardı arkası kesilmedi cidden. İki bölüm geçmeden yine aynısı oldu ve en sonunda fic resmen benim dışımda gelişen bir şey haline geldi.
Neyse ki sonunda bu sorunu hallettim ve tam anlamıyla istediğim bir final yazdım, umarım sizde beğenmişsinizdir.
Hepinize çok teşekkür ediyorum, bu uzun ve yorucu bir yolculuktu ve sizler yanımda oldunuz. Desteğiniz için minnettarım, tekrar ve tekrar teşekkür ederim.
Sorularınız varsa buyrun sorun lütfen ve karakterler için soru cevap bölümü iki gün içinde gelecek, sonrasında kitap tamamiyle bitecek.
Melliflous sizi hep hatırlayacak, siz de onu unutmayın. İyi bakın kendinize, sizleri seviyorum.💞💕❤
Ve son olarak Jeon ailesi ve ben diyoruz ki efendim;
"Her şey başladığı gibi bitti, hoşçakalın.."