Oy ve yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
İyi okumalar:)Hongdae Semti'nde ardı arkası kesilmeyen cinayet haberleri devamlılığını sürdürüyordu.Dolayısıyla bu halkı ürpertmişti.Yaklaşık üç aydır bu dosya üzerinde ki çalışmalarımızı sürdürüyorduk.Bir çok kez üstünü kapatmaya çalışmışlardı.Garipti,ardında hiç bir iz bırakmadan kayboluyordu.Böyle bir şey mümkün değildi.Gözümüzden kaçırdığımız,dikkat etmediğimiz bir nokta kesinlikle olmalıydı.Bunu dile getirdiğimdeyse kâle alınmamıştım.Böyle giderse olayı çözmemiz uzun zaman alacak gibi bir izlenim sunuyordu gözler önüne.
Gece-gündüz olay mahaline uğrayıp ekip olmadan araştırmalarımı sürdürmeye devam ediyordum.Dosyayı üstlenen Memur Jeon'un benim kadar uğraşmadığına emindim.
Bazen kendimi ve meslek taşlarımı sorguluyor aynı zamanda karşılaştırıyordum.Önüne geleni ve işini savsaklayan kişileri polis yapmamalılardı.Bu tarz görevleri üstlenecek,ayriyetten farklı bakış açılarına sahip kriterdeki kişiler bu mesleği seçmeliydi.
Ekim ayının soğuk ve rüzgarlı gecelerinden biri ve ben yine son cinayetin işlendiği güzergahtayım.Soho Mahallesi sessiz olduğu kadar ıssız ve bakımsızdı da.Bu zihnimi boşaltmamı kolaylaştırıyordu.Benim açımdan iyi bir etkiydi.
Olayın gerçekleştiği ara sokağa elimde fener,belimde silahımla giriş yaptım.Haliyle ürpermiştim.Yolun bittiği duvarı incelemeye başladım.Hâlâ kurumuş kan lekeleri mevcuttu.Son kurban bir kadındı.Kadın cinayetlerine ayrı bir zaafım vardı.Bunun benim de kadın olmamla ilgisi yoktu.Cinsiyet ayırt etmeksizin bu benim görevimdi ve diğer dosyalarımda olduğu gibi bunu da açıklığa kavuşturacaktım.
Sağ köşede bulunan çöp konteynırına ilerledim.Maktül,otopsi incelemesine dayanaraktan kafasını sert bir biçimde buraya vurmuştu.Kafasına ağır darbeler almış,bıçaklanmadan ziyade beyin kanamasından hayatını kaybetmişti.
Biraz daha etrafa göz gezdirdim.Sonuç yine stabildi.Her zaman ki gibi bir şey bulamayacağımı bildiğim halde içimdeki umut kırıntılarını göz önünde bulunduraraktan tekrardan gelmiş ve etrafa bakınmıştım.Ekip arkadaşlarım beni takıntılı bir manyak olarak görmeye başlamıştı artık.Asıl onların da benim yaptığımı yapmaları gerekmez miydi?
Hey merhaba oy verdin mi acaba🤔Oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin lütfen
^ - ^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Investigation ᴶᴷ
FanfictionBaşını kaldır.Bak,kara bulutları sivri oklarıyla delen güneş ışınlarının sana ulaşışını izle.Düşman,düşmanının kazandığını sandığı o zafer anını kollar. Pençelerini çıkarır ve seni yerle bir eder. Şah ve Mat IWMS(Investigation Winner Murder Street) ...