➖Bölüm 12 ➖

82 15 0
                                    

Yine ve yine bu kurguya uzun zamandır bölüm atmamışım 🤦🏻‍♀️
Özellikle bu kurguyu hep unutuyorum.Bunun gidişatı biraz kafa yorucu o yüzden yeni bölüm gelmesi uzun sürüyor.
Ahğ neyse tamam iyi okumalar 😁✌🏻

Haydi başlayalım👌🏻😏

"Ya Gloria ne diyorsun?"

Onu hiç takmadan odamdan kendimi bir hızla dışarıya attım.Ne ara Memur Jeon'un odasına geldiğimin bile farkında değildim.

"HEY JUNGKOOK NE PEŞİNDESİN!"

Şaşkın gözlerle beni izliyordu şuan beni deli zannetmesi olası bir durumdu.

"Bir:Saygı eki yok.
İki:Kapıyı tıklatmadan girdin.
Üç:Ses desibelin yüksek.Olması gerekenden çok daha yüksek.

Daha sayayım mı? Arkadaşımız kayıp ve sen hâlâ burada mısın?"

"BANA OYUN OYNAMA!HER ŞEY APAÇIK ORTADA!"

"Gloria ne orta da? Ne diyorsun?Ne oyunu?Sen iyice paranoyaklaştın.Başta seni Taehyung'un yanına görevlendirmemeliydim sanırım..."

"AHAHAHAHAĞA"

"Bak Gloria sen iyi gözükmüyorsun.Git eve dinlen.Araştırmaları başlattım.En son göründükleri mekanları tespit etmeye çalışıyoruz."

"SEN NİYE KAYBOLMADIN?!"

"Benden bu kadar nefret ettiğini bilmiyordum doğrusu.Kaybolmam seni mutlu mu eder ?"

"Yerimi sana vereceklerini düşünüyorsan yanılıyorsun !"

"HÂLÂ BENİ SALAK YERİNE KOYUYORSUN! SEN JEON JUNGKOOK DEĞİLSİN! SEN KİM TAEHYUNG'UN KİŞİLİKLERİNDEN BİRİSİN! NASIL OLDU BİLMİYORUM AMA SEN  JEON JUNGKOOK DEĞİLSİN! ONU RAHAT BIRAK!"

"Gloria kafayı mı yedin ha? Onun kişiliği ben de ne arasın? Şu dediklerinin arasında mantıklı cümle arayışına girsem hayatta işin içinden çıkamam."

"Sen nasıl kaybolmadın.Neden sadece diğerleri? NEDEN!? Kesin Benin yüzümden.HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN."

O an kapıdan Hoseok girmiş ve beni dışarı çıkarmıştı.

"Hoseok,Hoseok beni iyi dinle.Jin'i ve Hera'yı çağır.Hepiniz benim eve gelin.Çabuk olun.Kaybedecek zamanımız yok."

"T-tamam .Umarım yaptıklarının mantıklı bir açıklaması vardır."

...

"BANA NİYE İNANMIYORSUNUZ? SİZE İNANAMIYORUM!"

"Bu anlattıklarının akla mantığa alır bir yönü var mı sence?"

"Zaten ben de size mantıklı bir neden sunabilmek için yardım istiyorum ya!"

Üçüne de düşüncemi anlatmıştım.

Semptomlara Jimin,Yoongi ve Jungkook isimlerini verdiğim için böyle olduğunu düşünüyordum.Semptomlar görünmeyi bırakmıştı ve onlar o zaman kaybolmuştu.Jungkook hariç hepsi.Evet saçmaydı.Ancak şu ana kadarki yaşananlar içinden hangi biri realist düşünceyi savunur türdendi tartışılır.

Sebebi neydi?

Tek nedeni bu olamazdı.Daha büyük şeyler dönüyordu.

"Gloria biliyorsun biz sihirli veya efsanevi olayların olduğu bir evrende yaşamıyoruz.Bizi korkutuyorsun"

Tam cevaplayacakken masanın üstünde duran telefonum çalmaya başlamıştı.Bayan Ryu Jin beni önemli bir durum olmadığı müddetçe bu saatlerde rahatsız etmezdi.Daha fazla oyalanmadan açtığım telefonu seri bir şekilde kulağıma dayadım.

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin