Ben buna bölüm atmayı unutmuşum🤦🏻♀️
SwrilSpace publishing Sunar :)
"S-Sen nasıl?"
Araba anahtarını sürücü koltuğunda otururken gözümün önünde bir sağ bir sola sallıyordu.
"Bin arabaya!"
"Arabamdan defolup git! Emniyeti arayacağım!"
Elime telefonu aldım ve Jimin'in numarasına tuşladım.Telefonu kulağıma götürdüğüm sırada elimden kayıp gitmişti.
"Telefonumu ver?"
"Arabaya bin!"
"Arabamdan İN!
Anahtarı Kavga sırasında aldın değil mi?"Yan sırıtıp önüne dönmüştü.Görünüşe göre binmem gerekiyordu.
...
"Eee derdin ne senin? Niye benim arabamdasın ayrıca telefonumu da aldın!Sebep? O telefonu aldığın an seni yerle bir edebilirdim biliyorsun değil mi? Çok zekisin ya hani!"
"Ben buna izin verir miydim?"
"Siyah kuşağım.Ayrıca dövüş sanatlarıyla ilgili geniş bir geçmişim var.Yani senden izin alacak falan değilim?"
"Daha demin siyah kuşağın ve kendine olan öz güvenin bana karşı işe yaramadı yalnız.Kendine çok güvenme.Daima senden daha güçlüleri vardır.
Öz güvenlisin bakıyorum da!Ancak şunu da söylemem gerekirse ben de siyah kuşağım.Kendi dengimde biriyle dövüşmek eğlenceli olurdu aslında.Kimseye hak tanımadan.""Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin! Neden beni burada zorla tutuyorsun.Derdin ne!?"
"Birazdan anlarsın."
Elim oturduğum koltuğun dibindeki silahıma gitti.En azından onun varlığını bilmek içimi rahatlatıyordu.Salak,arabamda silah taşıdığımı dahi bilmiyordu.
"Silahını ver!"
"Ha?"
"Silahını ver dedim!"
Zihnimi falan mı okumuştu.Gerçekten saçmalık.
"Nereden bildin?"
"Neyi!"
"Silahımın olduğunu?"
"Beni salak mı sanıyorsun.Eve geldiğinde sürekli elin beline gidiyor ve silahını yokluyorsun.Bunun gözümden kaçtığını falan düşündüysen.Çok yanıldın.Ve sakın bana aklını okuduğumu zannettiğini falan söyleme.Çok çocukça! Hadi silahı ver!"
"Bu ne ya!Bu saçmalık daha Ne kadar sürecek.Ben mi sana göz kulak oluyorum sen mi bana ben anlamıyorum.Resmen rehin alınmış durumdayım.Ve ben hiç bir şey yapmıyorum.Bu salaklığın kaçıncı evresi!"
"Başından beri arabaya binmeye bilirdin bu seni rehin altında tuttuğumu göstermez.Kendi isteğinle bindin.Sahi neden bindin ki? Hangi güvenceye dayanarak!"
Gaza basmıştı.Şuan trafiğe açık ortamda herkesi tehlikeye atıyordu.
"BENİ BUNUN İLE KORKUTAMAZSIN! KENARA ÇEK!"
Birden kenara çekti ve arabayı durdurdu.Yüzüne eğildim ve dikkatlice baktım.Şaşırmış gibi bir hâli vardı.
"Biz ne yapıyoruz?"
"Jimin,Jimin sen iyisin değil mi!?!"
"Ben iyiyim!Asıl sen iyi misin Gloria!"
"İyiyim.İsmini çabuk benimsedin bakıyorum da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Investigation ᴶᴷ
FanficBaşını kaldır.Bak,kara bulutları sivri oklarıyla delen güneş ışınlarının sana ulaşışını izle.Düşman,düşmanının kazandığını sandığı o zafer anını kollar. Pençelerini çıkarır ve seni yerle bir eder. Şah ve Mat IWMS(Investigation Winner Murder Street) ...