➖Bölüm 7➖

155 29 2
                                    


"Hayatını mahveden çevrendekiler değil sensin.Şimdi bırak o bıçağı ve daha fazla batmadan teslim ol!"

"Ben sadece adaleti sağlıyorum.Sizin sağlayamadığınız o adaleti.Hâlâ anlamadınız mı?Adaletten yanaysanız abim öldürüldüğünde neredeydiniz SÖYLESENE!Abim nasıl öldürüldüyse ben de onu aynı şartlar altında olmasada huzura kavuşturacağım."

"Sen neyden bahsediyorsun.Ben öyle bir şey yapmadım.Seni tanımıyorum bile."

Elim telsize gittiğinde bıçağı Chin Sun'un boğazına dayadı.O sıra da odaya Yoongi ve Yeon Joon girmişti.Şaşkınlıkla gözlerini odada gezdiriyorlardı.

"NE OLUYOR BURADA?ÇEK O BIÇAĞI KARDEŞİMİN ÜZERİNDEN.SİZ NE DİYE BURADA DURUYORSUNUZ HA!.BİR İŞE YARARSINIZ SANMIŞTIM."

"Hey siz ikiniz bu odayı hemen terkedin ve kimseye belli etmeyin yoksa bu kız ile birlikte Gloria Dawson'ın da canına kıymak zorunda kalacağım.Sıranın size gelmesini ister misiniz! .."

Dikkatler üzerimde değilken telsizi elime almaya çalışıyordum ki kızın boynunda dayalı olan bıçağı hafif bir baskı uygulayarak kızın boynuna çokta derin olmayan ama fazlaca canını yaktığının farkında olduğum bir kesik oluşmuştu.

Kız hafif iniltiler çıkarıyor ve kımıldayabildiği kadar olduğu yerde kıvranıyordu.

"TAMAM!...Tamam kimseye haber vermiyorum.Şimdi bana abinin nasıl öldürüldüğünü anlatabilir misin?"

"ÇEK O ELİNİ KARDEŞİMDEN ŞEREFSİZ HERİF!"

"H-hyung...ÇIK DIŞARI!"

"Lütfen dışarı çıkın ve kimseye haber vermeyin.LÜTFEN!"

Bu sefer ikisi de odayı terk etmişti.Yoongi bayağı sinirlenmiş görünüyordu.Bu giderken söylenmesinden ve kapıyı sert bir biçimde çarparak çıkmasından açıkça anlaşılıyordu.Odadan çıkarken bir yandan Yeon Joon'un ağlamasını kesmeye de çalışıyordu.Pek işe yaradığı sayılmazdı.

"Tamam sakin ol şimdi kızı bırak.Konuşarak halledebiliriz.Lütfen bana abine ne olduğunu anlat?"

"Niye böyle bir şey yapayım?"

"Adalet yerini bulsun istemiyor musun?Anlat öyleyse.Sana yardımcı olabilirim.Çözüm öldürmek değil.Bana ismini söyler misin?"

Chin Sun hiç elinden kurtulmak için çabalamıyordu.Canının yandığı fazlasıyla belliydi.Terlemeye başlamıştı.Gözlerimi yarasının bulunduğu bölgeye indirdiğim an  anladım ki dikişleri patlamıştı.Bunu söyleyerek onu korkutmak istememiştim ortam yeterince korkunç bir hâle bürünmüştü zaten.Bir an önce adamı etkisiz hale getirmem gerekiyordu.Kızı böylesine kötü bir olayın içindeyken benim yüzümden daha kötüye sürüklenmesini katiyen istemiyordum.

"Adım Kim Taehyung.Hongdae Semtinde 2002 yılında sonuçlanmadan kapatılan bir çocuk cinayeti soruşturması vardı.Abimi ara sokakların birinde siyah kapşonlu biri bıçaklamıştı.Ben beş o ise on beş yaşındaydı.Daha beş yaşındaydım ve onu öldürürken ben hiç bir şey yapamadım ama artık aynı yerde olmasada onu ÖLDÜRECEĞİM!"

"HAYIR DUR SAKİN OL! Min Chin Sun mu abini öldürdü yani ?"

"Evet oydu."

"Elindeki bıçağı indir ve beni dinle!Abini o zamanlar üç yaşındaki biri öldürmüş olamaz biliyorsun öyle değil mi? Ayrıca abini yedi kişi birden de bıçaklamadı!"

Bu soruşturma hakkında önceden eski makalelerden bir kaç yazı okumuştum.

Kim Tae Min'in ara sokakta bıçaklanması.Suçlu ise soruşturma dosyasının kapatılmasından bir süre sonra kullandığı bazı ilaçlar yüzünden kendini intihara sürüklemişti.Zaten adamın sicili pek iyi sayılmazdı.Uyuşturucu kaçakçılığı alım,satım,kullanım ve daha niceleri.Sonradan o adamın Kim Tae Min'in ölümüne sebep olan kişi olduğu ööğrenilmişti.Bunların hepsi adam hayatını kaybedince ortaya çıkmıştı.Bunu soruşturma kapatılamadan önce bulmaları gerekiyorken daha sonradan gün yüzüne çıkarmışlardı.Adamın arkası güçlü olduğundan dolayı dosya bazı şahıslar yardımıyla kolayca kapatılmıştı.Kullandığı uyuşturucuların dozajı arttıkça farklı ilaçlara yönelmiş ve kendini çıkmaz bir yola sürüklemişti.Katilin ölümünden  kısa bir süre sonra da her şey ortaya çıkmıştı.Aynı zamanda ölümüyle birlikte çetede yakalanmıştı.Ailenin yarasına daha bir tuz basmışlardı.Zor bir durumdu.Hemde fazlasıyla zordu.

Bu benzerlik nasıl daha önceden aklıma gelmemişti.Kendimi sorguluyor ayriyetten kızıyordum.

Bu vaka gerçekleştiğinde ben de beş yaşındaydım.O zamanlar tek derdim yeni oyuncaklar isteyip,ailemle vakit geçirerek eğlenmekti ama hayat malesef herkesi bu kadar sade ve masum karşılamıyordu.

Bu dosya geçen aylarda elime Bay Jeon'u sinir etmiş olup bana verdiği arşivi düzenleme görevi sayesinde geçmişti.Bazen bana yararı dokunabiliyordu.Zaten kötü biri sayılmazdı ama her zaman için kendi bildiğini okuduğundan dolayı insanların fikirlerini öne sürmesini zorlaştırıyor hatta imkansız hale getiriyordu.Onun için kendi fikirleri her daim diğerlerinden daha  iyi ve kusursuzdu.Asla onu küçümseyemem elbet.İşinde çok başarılı bir polis memuruydu ancak çevresindekilerin farkına varmayı öğrenmeliydi.

SunShineTaeHee_JJK/SwrilSpace

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin