"Sanırım -Özür dilerim.Lütfen beni affet beni bu durumdan kurtar...-evet,evet bana son olarak bunu demişti.Hemen sonra polisler geldi ve o da gözler önünden kayboldu.Ne olduğunu anlayamadım.""Gerçekten teşekkürler Chin Sun.Tekrardan geçmiş olsun.Emin olun en kısa zamanda o adamı yakalayacağız.Ve bu arada Yeon Joon gibi bir arkadaşa ve Yoongi gibi bir abiye sahip olduğun için çok şanslısın."
İkisi de hafif bir tebessümle aynı anda beni yanıtladı.
"Ya ya ne demezsin(!)"
İkiside cümlesinin ardından Yoongi'ye bakarak gülmüşlerdi.O ise göz devirmek ile yetinmişti.
İyi günler dileyerek odadan çıktım hemen ardından Yeon Joon ve Yoongi'de çıkmıştı.Kafeteryaya inip bir kaç atıştırmalık alacaklarından bahsedip teşekkür ederek yollarına devam ettiler.
Ben de sandalyelere oturacakken Chin Sun'un ailesinin olmadığını farkettim.Bunu düşünürken odaya giren doktoru gördüm ve onu durdurdum.Gerçi bunu Yoongi'ye de sorabilirdim.
"Ahh pardon ama Min Chin Sun'un ailesi nerede acaba bir bilginiz var mı?"
Kısa bir tebessümle beni cevapladı.
"Az önce terasa çıkmışlardı Bayan Gloria."
"Teşekkürler.Bu arada ne için gelmiştiniz.Bir durum mu var?"
"Ahh teknik bir kontrol sadece.Yaranın enfeksiyon kapmaması için ufak bir kaç önlem alacağım.Bir nevi pansuman."
"Bir şey olursa lütfen beni bilgilendirin."
"Elbette Memur Gloria"
İçeriye girmeden onu bir süzdüm.Bu bende alışkanlık hâline gelmişti.Bazı insanlar bu yüzden bana ne var dermişçesine bakıyorlardı.Bunun gibi olaylarla çok karşılaşmıştım.Sandalyeye oturarak doktorun odadan çıkmasını beklemeye başladım.
Aklıma yeni düşen jetonla oturduğum sandalyeden kalkar kalkmaz Chin Sun'un kaldığı odaya daldım.Hemen belimdeki silahı güya doktor olan adama doğrulttum.
Ben dün doktor dahil hiç bir kimseye ismimi söylememiştim.Hatta kızın ailesine bile.Ayrıca Memur Jeon'unda özellikle şu memurumuz,adı bu gibisinden hastaneye bir bilgilendirme geçmeyeceğini de biliyordum.Sadece görevli memurumuz gelecek diye kısa bir bilgilendirme sunmuştu hastaneye.Ayrıca şöyle bir baktığımda adam Chin Sun'un betimlediği kişiyle fazlasıyla uyuşuyordu.Bu Chin Sun'un surat ifadesinden de kolayca anlaşılıyordu.
Biraz daha geç kalsaydım eğer her şey başa sarabilir ve bir kişinin daha hayatı sonlanabilirdi.
Odaya daldığım an kızın kafasına bastırdığı yastığı çekmesi bir olmuştu.Chin Sun derin nefesler almaya devam ederken silahı adama tutmayı sürdürüyordum.O da belinde bulunan bıçağı kıza doğrultarak konuşmaya başladı.
"UZAKLAŞ!İşime burnunu sokanlardan ve hayatımı mahvedenlerden her zaman nefret etmişimdir!"
İşime karışanlardan kısmında bana,hayatımı mahvedenler kısmındaysa Chin Sun'a bakmıştı.Öylece birbirlerimize baka kalmıştık.
Hey merhaba oy verdin mi acaba.Oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin lütfen
^ - ^Sizce nasıl gidiyor IWMS okurları haydi yorumlarda sizleri görmek isterim doğrusu:)>>>>
Hepinize iyi akşamlar😊
SunShineTaeHee_JJK/SwrilSpace
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Investigation ᴶᴷ
FanfictionBaşını kaldır.Bak,kara bulutları sivri oklarıyla delen güneş ışınlarının sana ulaşışını izle.Düşman,düşmanının kazandığını sandığı o zafer anını kollar. Pençelerini çıkarır ve seni yerle bir eder. Şah ve Mat IWMS(Investigation Winner Murder Street) ...