Ohh be sınavlarım bitti ve buradayım ama ne yazık ki daha bir kaç sıkıntı daha var quizler onu da bir zahmet hemen yapmayı versinler.Şu sınavların kelebek sistemi olması beni acayip strese sokuyor cidden.Son 10 dk kala sınıfın kapısı çalıyor,tüm endamıyla nöbetçi geliyor ve herkes sınavı hangi sınıfta nerede olacağını öğreniyor falan.Bildiklerimi o saniye itibariyle unutuyorum.Acayip strese giriyor insan.Sizinkiler Nasıl gidiyor veya bitti mi? Umarım istediğimiz notları alırız:)
İyi Okumalar!!
"Kızla ne zaman konuşabiliriz?"
"Durumuyla ilgili her hangi bir bilgi verilmedi.Ekipten birini görevlendirecektim.Jimin buralarda mı?"
"İzninizle ben gidebilirim."
"Tamam öyleyse.Sen Samsung Medical Center'a git.Benim Baş komser Kim'e bir kaç rapor iletmem gerekiyor."
"Baş komser yardımcısı olarak bunu Bay Namjoon'a benim iletmem daha doğru olmaz mı Memur Jeon!?"
"Gloria sen benim ekibimin bir üyesisin bende senin patronun.Komser Namjoon'un yardımcılığına çabuk alışmışsın bakıyorum.Bunun geçici bir süreç olduğunu sana hatırlatmak isterim.Şu bir kaç günün tadını çıkar.Rütbe olarak üstünlüğün bittiğinde bu ukala tavırları bana karşı bir daha kullanmanı dört gözle bekliyor olacağım."
Bay Jeon'un dediklerine sadece sırıtarak karşılık verdim.Bu onun için yeter ve artardı bile.Ukala tavırlarına bu ekipteki kimse katlanamazdı ben ise sadece katlanmaya çalışıyordum.Bana yılın en sabırlı insanı plaketini vermeleri lazım aslında.Gidişat böyle devam ederse kısa sürede Jimin'le seansımızı gerçekleştireceğiz gibi görünüyor.
"Tamam öyleyse Bay Jeon sahalar bana aitken ortalıkta pek fazla görünmeyin.Ayak bağı oluyorsunuz.Bunu bilmek istersiniz diye düşündüm.Hmm görev beni bekler Memur Jeon sonra görüşmek üzere.İşlerinizi aksatmayın.Dosyalarıda Bay Namjoon'a bir zahmet ileti verin.Malum çok yoğunum bu aralar."
Arkamdan bana söylenmelerini duyuyordum ama hiç oralı olmadım.Biri dur demezse bu olay uzayıp gidecekti çünkü.
Olay yerinden ayrılır ayrılmaz hastaneye gelmiştim.Hayatım koşuşturmacalarla ve elbette bazılarının dırdırını çekmekle geçiyordu.Bu mesleği seçmemin sebeplerinden biri de atraksiyon sayılırdı.Aksiyon için hayatımı tehlikeye atmayı seviyordum.Böyle garip biriydim işte ben.Etrafımdakiler de sonuç olarak çok normal sayılmazlardı.
Bay Jeon ile yaklaşık iki senedir aramızdaki ilişki böyleydi.Zaten aramızdaki bu soğuk savaş ilk o zamanlar başlamıştı.Beni Memur Jeon'un yardımcısı olarak görevlendirmişlerdi.Ben de sevinmiştim tabi.Ama o zamanlar kimseyi tanımıyordum elbet.O da yardımcı istemediğini her seferinde Bay Namjoon'a dile getirmiş.Bana anlatılan buydu.İlk zamanlar gerçekten görev yerimi değiştirmeyi düşünsemde bu hem benim için çok meşakkatli hem de yorucu bir süreç olurdu.Lakin şuan iyiki pes etmemişim diyorum.İnat değil mi?O istese de istemese de onun sağ koluydum,o öyle görmesede.İşte şu bir kaç gündür de Bay Namjoon'un yardımcılığını da biri gelene kadar ben yapıyordum.Ben de uyuzluk olsun diye Memur Jeon'a takılıyorum işte.Elimde gül gibi fırsat varken kullanmamak ayıp olurdu kanaatımca.
Bıçaklanan kız ile ilgili bilgi alabilmek için doktorunun yanına gittim.Doktorun dediğine göre ucuz kurtulmuştu.Bıçak darbesi bir kaç santim daha derin olsaydı karaciğerin hasar görmesi olası bir durummuş.Ama kötü senaryo gerçekleşmemiş ve kız hayattaydı.Ailesi endişeli görünüyordu.Sonuç olarak kızları uzun zamandır aranan bir seri katil tarafından gece yarısında bıçaklanarak hastaneye kaldırılmıştı.Onlara da gerekli açıklama yapıldığında az da olsa içlerine su serpilmiş,rahatlamış görünüyorlardı.
Kıza soracağım bir kaç ama bir o kadar önemli bir takım sorularım vardı elimde ancak ne yazık ki bunun için sabahı beklemem gerekiyordu.Bende uyku düzeni diye bir şey kalmamıştı.Bunu dert etmiyordum artık.Yaşam felsefem olarak görüyordum bu durumu.
Vakit nasıl geçecek düşüncesiyle kafeteryaya inerek üç kahve aldım.En iyi dostum ve kurtarıcım haline gelen bu kahve olmasa ne yapardım bilemiyorum.
Üst kata çıktım ve elimde bulunan iki kahveyi de kızın ailesine ikram ettim.Sessiz bir şekilde teşekkür ederek onlara önemli değil manasında elimi salladım.Ardından karşımda bulunan sandalyeye oturdum.
Öğleden sonraya yakın kız kendine gelmişti.Doktordan ve ailesinden izin isteyerek odaya girdim.
Bu olay da yakın bir zamanda açıklığa kavuşacaktı.Bunu sezmiştim.
Yorumlarda sizleri görmek isterim IWMS okurları!😊
Bir de unutmadan karakterler ile ilgili yorum veya düşüncelerinizi de belirtirseniz sevinirim.
Günün sorusu:
SİZCE KATİLİN AMACI NE?>>>>
Haydi yorumlara!!!İyi günler🖐🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Investigation ᴶᴷ
FanfictionBaşını kaldır.Bak,kara bulutları sivri oklarıyla delen güneş ışınlarının sana ulaşışını izle.Düşman,düşmanının kazandığını sandığı o zafer anını kollar. Pençelerini çıkarır ve seni yerle bir eder. Şah ve Mat IWMS(Investigation Winner Murder Street) ...