➖Bölüm 3➖

198 39 0
                                    

Kendimi yeni bölüm atmaktan alıkoyamıyorum.Tadını çıkarın:)

Diğer kurgularıma bir süredir yeni bölüm atmıyorum.Elimde yarım kalmış bir taslağım var ama bir türlü bitmiyor:(Hele ki haftaya sınav haftası olunca ruh halim bayağı çöktü.Cidden daraldım.Hepimize şimdiden başarılar dilerim.Keşke bu bir rüya olsa ve yaz tatilinin bitmesine daha bir buçuk ay olsa ama maalesef sadece keşkede kalıyor ilerisi yok ühü ühü...

Hepinize iyi akşamlar!:)

Her zaman ki gibi yine bir ara sokak faciası.Mekana vardığımda siren seslerinden geçinilmiyordu.Mahalle ayağı kalkmış,sarı olay yeri şeritlerinin berisinde korkulu gözlerle bizlerden bilgi almaya çalışıyor bazıları ise yüzümüze karşı hakaretler yağdırıyorlardı.Burası tam bir kaos ortamına sahipti adeta.Görevden arkadaşım Hera halkı sakinleştirmeye çalışıyordu.Onu biraz daha zorlarlarsa sakin kalabileceğini sanmıyordum.Sabır kavramı genelde onda işlemiyordu.Agrasif bir yapıya sahipti kendisi.Halkı sakinleştirmek için gerçekten tam kişisini görevlendirmişlerdi.Hera'nın  çevresindekileri sakinleştirebilmesi için öncelikle kendini sakinleştirebilmesi gerekiyordu.Gerçekten trajedikti.

"Hey!Jimin,Memur Jeon nerede?"

Sıcak gülümsemesinin ardından eliyle karşımdaki kalabalığı gösterdi.Gülümsemesi kadar kendide sıcak kanlı bir insandı.Onu İki sene önce bu ekibe alındıktan sonra tanımıştım.En iyi dostlarımdan biriydi.Arada sırada birlik olup Memur Jeon'un arkasından etmediğimiz laf bırakmazdık.

Başımla onu onaylayarak şeritlerin altından hızlı adımlarla Memur Jeon'un yanına vardım.

"Olayı özet geçer misiniz Memur Jeon?"

"Mahalle çevresinde nöbette olan araçlarımızın sahibi Jin ve Hoseok şüpheli hareketlerde bulunan bir şahıs tespit etmiş ve takibe almışlar.Ardından karakola haber verdiler.Bir ara gözden kaybolmuş ama arka sokaktan gelen tiz bir çığlık duymalarıyla oraya yönelmişler.Geldiklerinde suçlu oradaymış.Takipte olan arkadaşlardan Jin suçlunun peşinden gitmiş.Hoseok'ta olduğu ara sokakta yere çöküp acılar içinde kıvranan genç kızın yanına yaklaşmış.Sağ karın boşluğunda çok derin olmayan bir yarık var.Bu katilin ilk başarısızlıkla sonuçlanan öldürme girişimiydi ama ne yazık ki yine elimizden sıyrıldı.İlk defa katile hiç olmadığı kadar yakındık.Ayrıca Jin'in tasfirine  göre suçlunun cinsiyeti erkek.Bunu tahmin edebiliyorduk elbet.
Ve unutmadan yaralanan kişinin üstündeki kıyafetler her zamanki gibi maktüllerle aynıydı.

"Memur Jeon bir bakar mısınız?"

"Evet Hae Ji seni dinliyorum!"

"Bir not daha bulduk.Bilmek istersiniz diye düşündüm."

"Sağol Hae Ji.Herhangi bir delil bulursanız bana haber verin.Kolay gelsin."


Hae Ji,Memur Jeon'u onaylayarak yanımızdan ayrıldı.

"Notta ne yazıyor Memur Jeon?"

"Yarım kalan her bir kitap elbet bir gün tamamlanacak.Her şey bitti sanmayın!Şimdilik elveda..."

Hey merhaba oy verdin mi acaba.Oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin lütfen
^ - ^

SunShineTaeHee_JJK/SwrilSpace

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin