➖ Bölüm 8➖

113 12 0
                                    




Kim Taehyung son dediğimle beni cevapsız bırakmıştı.Hemen ardından odaya Memur Jeon ve ekip girdi.Görünüşe göre Yoongi ve Yeon Joon haber vermişti.İlk defa sözümün dinlenmemesi hoşuma gitmiş ve hayatımı,hayatımızı kurtarmıştı.Bir keresinde bu sebepten ötürü ölümün eşiğinden dönmüştüm.Şanslıydımki kurtulmuştum.

Aylarca peşinde olduğumuz o zanlı artık elimizdeydi.Tam keyif yapacağımın diye sevinirken çok uzun sürmeden mutluluğumu Memur Jeon saniyesinde bir toz bulutuna çevirerek maziye yol almasını sağlamıştı.Ben ise öylece arkasından hüzünlü gözlerle sadece baka kalmıştım.

"Gloria!Jimin ile merkeze git.Sorgu işi sende!"

"Ahh şaka mı bu!"

"Gayet ciddiyim!İş başına hadi oyalanma!"

Dışardan söylediğime inanamıyordum.Daha fazla işleri batırmadan Kim Taehyung'un ve Jimin'in olduğu araca yöneldim arka koltuğa suçlunu  yanına oturdum.

Kısa süre içinde merkeze vardık.Ve şuan merak ettiğim soruların cevabını beklediğim kişinin sorgu odasında tam karşısındayım.Evet şimdi başlıyorduk.

"Neden yaptın!"

Geldiğinden beri kafası önüne eğik bir şekilde hiç bir tepki vermeden oturuyordu.Sabrımı mı deniyordu.

"NEDEN YAPTIN DEDİM!"

"YİNE O ŞEREFSİZ,DEĞİL Mİ! HAH TAHMİN ETMESİ ZOR DEĞİL ASLINDA!"

Dosyayı sert bir şekilde masaya fırlattım onca canı gözünü bile kırpmadan kıymıştı ve şimdi karşıma geçmiş olayı lakayitliğe vuruyordu.

"DALGA GEÇMEYİ KES VE ANLAT HEMEN!"

"Neyi anlatmamı istersin?"

Karşımdaki bedenin yakalarından sıkıca tutarak onu ayağa kaldırdım.

"Bana bak pislik herif! O masum insanları neden öldürdün NEDEN?"

Hiç bir şeyi umursamıyormuş gibi sırıttı ve cevapladı.

"Ben yapmadım!"Göz kırparak benim diyeceğimi bekledi.

"Tamam bak sakince konuşalım.Bundan sonra kaçışın yok.Az önce birini daha öldürecekken seni tutukladık.Bundan sonra bile nasıl "Ben yapmadım!"diyebiliyorsun!"

"Yapmadığım için söylemesi beni zorlamıyor.O herif yüzünden burada tutuluyorum.Hayal dünyasında yaşayan bir gerizekalı yüzünden!"

"Adın ne senin?"

"Bilmem."

"Sen Kim Taehyung değil misin ?"

"Ben mi HAHAHAHAH o benim ile aynı yerde bile anılamaz."

"Sen kimsin o halde?"

"Bilmem ben kimim?"

。。。

"Bunlar ne saçmalıyor?İkisi de kafayı yemiş olmalı."

"Jimin sağlık raporu istiyorum."

"Ha sağlık raporu mu dediniz Memur Jeon?"

"Evet doğru duydun.Sorgudan hemen sonra halletmelerine yardımcı ol."

"Peki olurum Jungkook.Pardon yani Memur Jeon demek istedim!"

Kapıdan çıkarken söylendi Jimin.

"Ben mi salağım da burada ne döndüğünü anlayamıyorum.Herkes garip.Bu karakolda herkes garip!"

。。。

"Peki Kim Taehyung şuan nerede?"

"Belkide hiç vârolmamış zayıf kişiliğinin içinde hapsolmuştur.Nasıl teori?"

"Karşımda sırıtmaya kes!"

"Sence kendi iradem varken neden senin bir cümlenle yaptıklarımın kısıtlanmasını izin vereyim."

Boğazımı temizledikten sonra nefesimi sertçe dışa vererek devam ettim.

"Tamam olaya geri dönelim neden her öldürdüğün kişiyi abinin katili diyerek öldürüyorsun.Hastanede dediğin şey akıl alır gibi bir şey değil!"

"Sana ve sorularına cevap vermekten sıkıldım ma sırf merakımdan soruyorum.Hastanede ne demişim?"

"Abimin katilini ortadan kaldıracağım dedin.Şaşırtıcı nokta ise tekil kullandın ama icraata çoğul hâliyle geçiriyorsun.Sebep?"

Sabır dilercesine nefes alıp vererek beni cevapladı.Asıl benim sinirlenmem gerekirdi.Doğal olan buydu.

"BAK! Gloria mısın nesin...diyorum ki ben olay yerinde değildim hiç bir zaman da olmadım.O aşağılık herif buraya teşrif ederse kendisiyle konuşursunuz.Daha fazla soru sormayın çünkü verecek yanıtım YOK! Umarım o kafana bunları sokabilmişsindir!"

"SENİ VARYA-"

"Gloria tamam bu kadar yeter."

"A-ama"

"Hadi dışarı gel."

Dosyayı sertçe elime alarak memur Jeon'u takip ettim.

"Memur Jeon!Doktor raporu istesek daha doğru olur.Şüphelerim var!"

"Gloria! Doktor raporu istedim."

Aynı anda cümlelerimizi kurmuştuk.Demek ki o da anlamıştı.Aslında şaşırmamam gerekirdi .O düşünmeseydi işte o zaman sıkıntı vardı.

"Aynı görüşte olduğumuza sevindim."

"Kimi görevlendirdiniz?"

"Jimin ile Jin gidecek bize istediğim tahliller çıkınca haber vereceklerdir.Merak etme Jimin seni seansta bilgilendirir değil mi?"

Şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.Neyi imâ itmeye çalışıyordu.O daha demin seans mı demişti...

"Ne demeye çalışıyorsunuz?"

"Dedikodu yapmak kötü bir alışkanlıktır.Bari bir dahaki sefere yaparken çevrene dikkat et!Haberler anında bende oluyor da!Yapma demeyeceğim çünkü dinlemeyeceğinden eminim.Demek ki namım sizin gözünüzde bayağı büyük ki her boşluğunda beni konuşuyorsun.Bende kulaklarımı bu kadar çınlatan şahıs kim diye düşünüyordum.Neyse kolay gelsin!Daha fazla boşa nefes tüketemem!"

"Çok egolusunuz Memur Jeon!Her şeyin fazlası zarar.Nâmınızın bile!Kolay gelsin!"

Sırıttı ve göz kırparak önünden hızlıca geçti.Cidden nereden duymuştu.Jimin'in söylemediğine adım  kadar emindim.İki güne unutacağını farz ederek ofisime yol aldım.Görünüşe bakılırsa bütün günüm burada geçecekti.İzin günümde çöp olduğuna göre dosyalara bakınmaya karar verdim.Bir nevi ben mahvetmiştim.Hastaneye gitmek isteyen bendim.İşimin bu kadar uzayacağını aklımın ucundan bile geçirmezdim aslında.Kendim ettim kendim buldum.Gerçekten harikaydı(!)

Hey merhaba oy verdin mi acaba.Oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin lütfen
^ - ^

Öhöm öhöm Hepinize iyi akşamlar dilerim(-; )💋🤗

>>⭐️<<

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin