➖Bölüm 9➖

125 14 2
                                    

Gençler okuma sayısı artıyor ancak oy ve yorumlar çok az.Umarım bu gidişat düzelir😕😉

"İyi numaraydı ha!"

"Nereye gideceksek gidelim!"

"Kimse yemedi."

"Numara falan yaptığım ve bir şey bildiğim yok.Sesimi yükseltmek istemiyorum ama zorluyorsunuz!"

"Bir polis memuruyla nasıl konuştuğuna dikkat et!Seni yaptıkların için burada bile öldürebilirim."

"Vursana hadi!Beni ilgilendirmez ama masum bir çok kişinin hayatını yoktan yere öldüren kişi bu sefer sen olacaksın."

"Bin artık şu arbaya!"

Kapıda görevli olan memur,Taehyung'u,Jimin ile Jin'in bulunduğu araca bindirdi ve kendi işi ile uğraşmaya devam etti.

"Eeee yolculuk nereye?"

"..."

"En son soru sorduğumu hatırl-"

"Hastaneye.Bence bu kadarı senin için yeterli!"

"Deli olduğumu falan mı düşünüyorsunuz.HAHAHAH gerçekten acınası."

"Susacak mısın yoksa bizim mi yapmamızı istersin?"

"Tercihim kendi istediğim.İsteseniz de bir şey yapamazsınız.Tabi siz bilirsiniz.Uğraşarak yapamadığım şeyi sizin yapmanızdan gurur duyarım.Ben uğraşmamış olacağım!"

...

"MEMUR JEON!"

Kapıyı işaret ederek gözünü devirdi ve derin bir nefes alıp verdi.

"Bir dahakine kapıyı çalmasını bil Gloria!"

"Ihım Ihım üzgünüm Memur Jeon ama test sonuçları elimde.Sizin de görmenizi istedim.Şüphelerimiz doğruymuş."

"Tamam.Belgeler yarın ki duruşma için gerekli olacaktır.Bende kalsın.Sen gidebilirsin!"

"Peki Memur Jeon aslında şey Taehyung ile tekrardan görüşebilir miyim?Yani hem bilgilendirmiş oluruz."

"Çok mutlusun bakıyorum da!Yoksa sevgilin falan mıydı?Seni heyecanlandıran ne?"

"Jungkook Bey! Kurduğunuz cümleler ile düşündüklerimin ilgisi yok.Beni az da olsa tanımış olmalıydınız.Bu önemseyişim bu dosyaya özgü değil.İlk defa böyle bir olay ile karşılaşıyorum ve yakından gözlemlemek istemiştim sadece."

"Tamam konuşabilirsin!Farklı bir şey öğrenirsen bana ilet lütfen.Ayrıca böyle hastalar çoğunlukla rahatsızlığını inkar eder.Senin anlatmak için ısrar etmemeni isteyecektim."

"Tamam.Öyle yaparım."


...

"Şu iki karşılaşmamızda iyi sayılmazdı.Bu seferki iyi olacak sanırım..."

"Sizin ile daha önce karşılaştığımı sanmıyorum."

Başta duraksamıştım.Ancak çok geçmeden bu şaşkınlığımı geride bırakarak söze koyuldum.Onun bir şey bilip bilmediğiyle ilgili hiç bir fikrim yoktu.

"Kim Taehyung musun peki?"

"Evet ve neden buradayım?"

"Şey aslında...Sana her şeyi baştan anlatacağım.İlk rahatsızlığını bilsen daha iyi olur?"

"Ne rahatsızlığı?"

"Bak sana bir test yaptırdık yani bundan haberin olmamasının sebebi çoklu kişilik rahatsızlığına sahip olman.Bir çok kişi hayatını kaybetti.Seni suçlamıyorum ama önlemler alınmalı!"

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin