➖Bölüm 2➖

236 40 5
                                    




Bütün IWMS okuyucularına selamlar!Hepinize iyi okumalar(^o^)

Evime döndüğümde saat gece yarısını gösteriyordu.Kahve ve ilaçlarla ayaktaydım.Hep kendimi ve sağlığımı boşlardım.Dolayısıyla pek iyi nedenler gün yüzüne çıkmıyordu.

Kendimi geniş,uzun koltuğuma bıraktım ve önümdeki aynı kişi tarafından gerçekleştirilen diğer vakaları incelemeye koyuldum.Şimdiye kadar beşi erkek ikisi kadın olmak üzere orta yaşlarda yedi kişinin ölümüne sebep olmuştu.Nefret ettiğim bir diğer konuysa bizim bu olayları hala bir şekilde engelleyemememizdi.Garip olan nokta ise yedi maktülün de öldürüldüğü gün üzerlerinde siyah kapşonlu sweat bulunmasıydı.Ayriyetten maktüllerin her birinin cebinden farklı ama birbirleriyle bağlantılı kısa kısa notlar bulmuştuk.Her birinde farklı yazı stili kullanılmıştı.Notlar şöyleydi:

-Senin hayatının sonu,bir diğerinin huzuru...

-Yaptıklarının her biri şimdikinin meyvesi!

-Son pişmanlık ne fayda?Her zaman aklımda!

-Unuttaysan hatırlattığım umuduyla...

-Dünya kötülüklerden arındı az da olsa.Mutlu musun?

-Cezanı vermeyeceğimi düşündüysen çok yanıldın!

-Komik olma!Her şey karşılıklı bu dünyada.İyi uykular sana da!

Bu notlardan anlaşıldığı üzere intikam alıyordu lakin araştırmalarımıza göre yedi kişinin hiç birinin bir suç ile ya da birbirleriyle uzaktan yakından bir bağlantısı bulunmamaktaydı.

。。。

Cebimdeki telefonumun titremesiyle irkilerek uyandım.Benim için alışıldık bir durumdu bu.Bir nevi koltuk yatağım olmuştu artık.Telefonda Memur Jeon'un ismini görür görmez aramayı vakit kaybetmeden yanıtladım.Açmamayı sürdürmeye devam ettirirsem azar işitmem olası bir durumdu.Memur Jeon biraz uyuz bir insandı.Pek anlaşamasakta bu ileri boyutlara taşınmıyordu.Sadece birbirlerimizden haz etmiyorduk.Neden mi?Orası meçhuldü işte...

-Buyrun Memur Jeon

-Bayan Gloria acilen Hongdae Williamsburg Mahallesi'ne gelin.Detayları yüz yüze konuşuruz.Unutmadan her zamanki gibi sabahladığınızı biliyorum.Neden geç açtığınızı bu seferlik sorgulamayacağım!

Cümlesini bitirir bitirmez telefonu yüzüme kapatmıştı.Her zaman olduğu gibi iğneleyici laflarını ihmal etmekten asla mı asla kaçınmıyordu.Bu iki faktöre daha fazla takılmadan,fortmantoda asılı bulunan montumu giyer giymez arabama binerek olay mahaline sürmeye başladım.

Hey merhaba oy verdin mi acaba.Oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin lütfen
^ - ^
                        SunShineTaeHee_JJK/SwrilSpace

Investigation ᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin