03.02
Saçmalıklar.
Dünya saçmalıklardan ibaret. Saçma insaların algıları. Bir insan aşkına karşılık alamıyor diye intihar eder mi? Edenler varmış. Bugün haberleri dinlerken gördüm ve beni şahsen aşırı derecede sinirlendirdi. Aşkın nasıl bir şey olduğunu biliyorum. Bunun nasıl acı verdiğini de. Ama çözüm ölüm değil. Bence ki buna kimse katılmak zorunda değil ama bunu yapmak çok saçma. Bende şimdi çıkabilirim okulun çatısına. Yiğit'i sevdiğimi söyledikten sonra atlayabilirim. Ne olur?
Yiğit ne yapar?
Yapacağı tek şey üzülmek olacak. Yada sevdiğimi söylemeden bir gece bileklerimi kessem ne olur?
Yiğit üzülecek, öyle çok fazla değil ama bir hüzünlenecek. Çünkü okuldaki genç bir çocuk canına kıymış olacak. Bütün okul neden bunu yaptığını soracak. Bütün anneler çocuklarını tembihleyecek. Okula bir hüzün bulutu inecek. Beni sevmeyen dahi olsa rahatça gülemeyecek. Çünkü bir can gitmiş olduğu için yalandan da olsa bir hüzün olacak. Bunların arasında Yiğit'e olacak. Ben bunu ister miyim?
Ya ona hayatı boyunca çekeceği bir vicdan azabını bırakmak ister miyim?
Demekki bazıları istiyormuş, aşk böyle değil işte günlük. Mutlu olması için her şeyi yaparsın. Arkada bıraktığın vicdan azabıyla bir yere gidemezsin. Yapamazsın bunu.
Ben yapamam. En ufak tebessümünün inmesi beni bitiriyor sanki. Hep gülsün, bütün hayatı boyunca gülsün istiyorum. Tamam bu gülücükleri yanındaki sevgilisine gönderiyor olabilir ama gülücükler saçmaya devam etsin. Bana olmasın o gülücükler ama olsun. Ben bu yolun sonunda bir şey beklemiyorum ki, ondan hiçbir şey beklemiyorum. Aksine ondan özür diliyorum. Sürekli onu izlediğim için, gülüşüne hayran kaldığım için, onu sevdiğim için içten içe ondan özür diliyorum. Nede olsa bir erkek neden bir erkeğin kendisine aşık olmasını istesin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük •bxb•
Teen Fiction"Yiğit okulda bulduğu günlüğü merak ederek okumaya başladı. Ama bu günlükte bahsedilen tek şey bir erkeğin kendisine hayran bırakacak derecede aşık olmasıydı. Bu kişi kimdi?"