Tik tak.
Tik tak.
Tik tak.
Ben benim olana hiçbir zamam 'benim' diyemedim ki.
Kalemimi ödünç aldıklarında ve geri vermediklerinde de benim diyemedim.
Biri bir eşyamı beğenip benim olsun mu dediğinde de 'Hayır o benim' diyemedim.
Yerde para bulunduğunda ve bende para kaybetmiş olduğumda benim diyemedim. Zaten başka birisi sonra alıyordu.
Ben hiçbir zaman benim olana 'bu benim' diyemedim.
Dünya sanki etrafımda dönüyor, kuşların sesleri, arabaların sesleri yok. Bir tek şeyi hissediyorum oda hızla atan kalbim.
Duracak gibiydi, ilk defa durmasını istedim. Başkaları benim hayatımı yaşıyorken, gerek kalmadığını düşündüm. İlk defa dursun istedim.
Boğazım kurumuş, dudaklarım da sanki biri bir şey sorsa asla sesim çıkmaz gibi. Bacaklarım titriyor, o kadar koştuktan sonra normal tabi.
Neden böyle saçma bir dünya.
Sessizliğin kaybettiği bir dünya. Adaletsiz, hırsızların dünyası.
Bir uçurumdan düşüyormuş gibi hissediyorum. Neden bana elini uzatan yok. Neden sessiz çığlıklarımda boğuluyorum.
Neden kimse bana yardım eli uzatmıyor.
Neden kimse beni kurtarmıyor.
Boğuluyorum kimse ip göndermiyor. Düşüyorum diyorum kimse tutmuyor. Korkuyorum diyorum kimse bana sarılmıyor.
Doğru siz sarılın, karşımda. Ben boğulurken siz sarılın. Hiçbir sıkıntı yok gibi. Sanki o hayat benim değil gibi.—————————————————-
Evet tamam bundan sonraki bölümler uzun olacak. Sizi seviyorum, beklemede kalın. 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük •bxb•
Novela Juvenil"Yiğit okulda bulduğu günlüğü merak ederek okumaya başladı. Ama bu günlükte bahsedilen tek şey bir erkeğin kendisine hayran bırakacak derecede aşık olmasıydı. Bu kişi kimdi?"