33 Časť

325 24 1
                                    

"oblečenie?""máme!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"oblečenie?"
"máme!"

"spodné prádlo?"
"máme!"

"kefku, zubnú pastu, hrebeň?" zhrozila som sa keď čítal Jimin zoznam veci, čo si máme na výlet prichystať.

Nebudem van klamať. Bolo toho priveľa a s Jiminom ešte stokrát viac.

"to... Ešte tak uuuuplne nie." zasmiala som sa a začala po celom dome hľadať nejakú stráž kefu, ktorú by som mohla použiť a ostatné hygienické pomôcky ako napríklad aj sprchový gél.

"dobre, dobre. Len sa prosím mi tu nezabi. Keď ťa tu vidím tak poskakovať, mám strach, že začnú padať lietajúce kvetináče." nadvyhol obočie nad mojim správaním.

"Jimin... Si v poslednej dobe aj s Yoongim úplne iný. A nevšimla som si to len ja. Napríklad : Yoongi vypadá ako keby tri týždne užíval mandrax a válium nonstop... A ty..... Ty mi len odvrkávaš. Mám pocit, že vám obom vadím."

sadla som si smutné na posteľ a menším pohľadom sa pozrela na Jimina, ktorému úsmev zrazu spadol.

" prepáč mi to. Je to ťažšie v poslednej dobe. Naši sa začali doma dosť hádať, takže som potom nervózny aj ja... A potom si presne toto isté myslia aj iný ľudia. Pritom mi nič dôležité nieje." povedal a hlavu položil do svojich dvoch dlaní.

"ach Jimin. To je v poriadku. Keby si to povedal hneď, neriešila by som to ale pochopila by som ťa. Len máš strach, ja to chápem. Ale vždy sa môžeš spoľahnúť na mňa. Nič ti netajím tak by si nemusel ani ty. To kamaráti robia." pousmiala som sa na čo aj on. Keď sa usmeje, hneď má človek krajší a pestrejší deň.

" už sa tu toľko neopúšťajme a poďme sa zbaliť lebo prídeme s prázdnymi kuframi ako WonSu minulý rok. " zasmiala som sa a ukázala na dva rozložené a stále neupratané kufre.

"som unavený.. Chcem spať. Aaah" vydýchol si Jimin a zvalil sa na druhú stranu mojej postele.

"Jimin! Predsa má to nenecháš robiť samú. Tvoj kufor nezatvorí ani samotný pápež a to nie moje ruky." sfučala som a namosúrene sa postavila pred neho.

"fajn, fajn. Už vstávam. Vidíš?" ruky dal do obranného gestá a pomaly sa postavil na vlastné nohy.

"no ja neverím." zasmiala som sa a strčila ho k dvom kufrom. Hneď to pochopil a svoje veci si začal ukladať do malého kufru.

Síce ideme len na týždeň, no Jimin sa natáckal jak na dva a pol mesiaca. Veľmi starostlivý chalan. Aj keď mu ide len o nádhernú, bez chybnú tváričku, žebrák jeden nevychovaný.

~

"dobré ráno trieda. Dúfam, že ste sa poriadne vyspali. Čaká nás dvoj hodinová cesta do malého lesíka kde budeme prebývať na menšiej chate." samozrejme nám oznámila učiteľka. Ešte pred tým nám hovorila všetko viac podrobne, aby aj sprostý pochopili.

Pomaly sme sa presunuli k autobusu, ktorý sa po čase otvoril. Všetci sme sa začali hrnúť čo najviac dozadu. Samozrejme sme sa s Jiminom do päťky nedostali.. Tak sme si sadli pod ňu. Samozrejme... Že tam sedeli najstarší a medzy nimi aj Yoongi na Šite.

S Jiminom sme sa hodnú hodinku rozprávali až kým ho oči nezačali bolieť a spadol do hlbokého spánku, so slúchadlami v ušiach. Bol roztomilý.

Ja som si tiež spokojne počúvala hudbu, ktorá išla cez slúchadlá. Ešte, že som. Bola pri okne. Videla som všetko. To údolie. Hory. Rieky či pohoria.

Príroda je vždy fascinujúca aj keď sa nemení.

Občas som si prečítala niečo aj z knihy, no do toho má moc nebolo keďže v autobuse bol veľký krik malých, či veľkýmchh žiakov. Samozrejme aj ja som nemohla chýbať. Občas som niečo vykríkla práve v tedy.. Keď sa učiteľka pozrela dozadu.

Takže na vine nebol nik iný ako ja.... Počúvala som len samé.. Zasa vyrušuje. Nemali sme ju brať a podobné vety, ktoré sa ozývali s predu autobusu.

"dobré deti.. Rozdám vám zatiaľ kľúče od vašich izieb. Všetko sme to dávali náhodne, takže to môže byť aj chalan a baba." povedala učiteľka na čo sa žiaci škodoradostne pousmievali.

Mandrax, válium, Šit : liekové drogy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mandrax, válium, Šit : liekové drogy.

Ďakujem za prečítanie tejto časti. Už sa celkom zotavujem.. Tak uch budem robiť o niečo dlhšie zlatíčka ❤️❤️

~In Love With A Bad Boy (s) ~✔️Where stories live. Discover now